Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
30 مهر 1401

انواع شال زنانه را بشناسید! + شال موهر و پشمی چیست؟

همه چیز در رابطه با شال پشمی زنانه

شال پشمی از دیرباز مورد توجه مردم قرار داشت، در زمانهای قدیم که منسوجات متنوعی وجود نداشت مردم از این محصول طبیعی برای بافت لباس، شال، جوراب و غیره استفاده می کردند و شال پشمی زیبا ساده مشکی به دلیل رنگ خاصی که دارد بیشتر مورد توجه است زیرا رنگ مشکی رنگی است که با همه رنگها هماهنگ می شود و می توان استایل زمستانه خود را با آن چشمگیر کرد. حتما برای شما هم سوال شده است که جنس شال مورد استفاده در هر فصل سال چه جنسی است برای انتخاب یک شال متناسب با استایل و ظاهر خود علاوه بر جنس آن، فصل مورد استفاده نیز اهمیت دارد و در واقع  باید در ابتدا در نظر داشته باشید که برای چه فصلی می خواهید شال مورد نظر خود را انتخاب کنید. این روزها مردم به دنبال خرید شال و لباسهایی هستند که از الیاف طبیعی در آن استفاده شده است زیرا استفاده از آنها برای سلامت بدن موثر تر است  و از بروز بیماریهای مختلف پیشگیری می ‌کند. مدل استفاده شده  شال پشمی در هر کشوری متفاوت است، اما یقینا همه دوست دارند یک شال پشمی داشته باشند و آن را مطابق با سلیقه خود ببندند.

شال پشمی ساده چیست؟ 

بین محصولات مختلف پشمی در کشور شال پشمی ساده طرفداران بیشتری دارد زیرا محصولات ساده و تک رنگ به سادگی با دیگر محصولات هماهنگ می شوند و جلوه زیبایی به استایل شما می دهد. شال پشمی جنس نرمی دارد و وقتی از آن استفاده می کنید احساس ناراحتی نمی کنید، این شال به خوبی جلوی ورود سرما را می گیرد و از گردن و صورت و بینی شما در فصل سرما نگهداری می کند. شاید تا به حال به این دقت کرده باشید که لباسهای پشمی شما دیر تر کثیف می شود و نیاز به شستشو دارد این ویژگی در مورد تمامی محصولات پشمی صدق می کند و از ویژگیهای مهم این است که محصولات پشمی به دلیل نوع متریال خود نیاز به شستشوی کمتری دارد و همین عمل باعث می شود که بافت محصول دیرتر فرسوده شود و مدت زیادی بتوان از آن استفاده کرد. جذب رطوبت و گرم نگه داشتن بدن از مهمترین خواص شال پشمی در فصلهای پاییز و زمستان می باشد. پرز دادن شالهای پشمی بسیار رایج است و راه حل بسیار ساده است، شال را داخل یخچال فریزر قرار دهید تا این مشکل به سرعت برطرف شود و اگر شما هم این مشکل را دارید یکبار این کار را انجام دهید. برای این کار شال  را با دقت تا کنید، آن را در کیسه پلاستیکی قرار دهید و محکم ببندید و به مدت یک شب در فریزر قرار دهید و بعد کیسه را از فریزر خارج کنید، شال را بپوشید و متوجه رفع مشکل خواهید شد.

نکات مهم در هنگام خرید شال و روسری‌های موهر را بدانید 

1- در هنگام خرید شال و روسری‌های موهر مانند هر شال و روسری دیگری توجه کنید که شال و روسری بدون نخ کش، لک، جابه‌جایی چاپ و غیره باشد. برای خرید شال و روسری انتخاب مناسب با فصل، متناسب با رنگ پوست، مو و فرم صورت و همچنین نوع استایل از اهمیت زیادی برخوردار است.

2- متناسب با فصل باشید؛ یکی از اصول ست کردن شال و روسری با لباس این است که از متریال مناسب هر فصل استفاده نمایید. برای مثال استفاده از شال‌های حریر با لباس‌های زمستانی به هیچ عنوان توصیه نمی‌گردد و بهتر است برای فصول سرد سال از شال و روسری‌های پشمی و موهر استفاده نمایید. اگر می‌خواهید شال و روسری موهر را به عنوان شال گردن استفاده کنید، ابعاد بزرگ آن را انتخاب کنید.

شال یا روسری موهر چگونه است 

  • شاید برای انتخاب استایل مناسب پاییز و زمستان اولین سؤالی که ذهن شما را درگیر کند این باشد که شال مناسب‌تر از روسری برای فصل زمستان است یا روسری را باید به عنوان یک انتخاب بهتر برای گرم‌شدن در نظر بگیریم؟ پاسخ این سؤال اصلاً بستگی به گرم‌تر بودن یکی از این دو پوشش سر ندارد، بلکه به انتخاب شما برای استایلتان بستگی دارد. شال و روسری‌های موهر در عین لطافت و سبک بودن از گرمای خوبی برخوردارند و شما می‌توانید شال و روسری‌های موهر را به عنوان شال گردن یا رویه بر روی شال و روسری‌های نازک خود استفاده کنید و از استایل زمستانه خود لذت ببرید

خصوصیات شال و روسری موهر را بدانید

  • خاصیت رنگ‌پذیری زیاد
  • نرمی و گرمی
  • کشسانی زیاد
  • درخشندگی زیاد
  • استحکام زیاد و عمر بالا
  • مقاومت در برابر چروک
  • جذب رطوبت بالا
  • دارای بافت کج‌راه و پشمی
  • ثبات رنگ
  • دارای عمر طولانی و مقاومت
  • سبک، لطیف و دارای حجم بالا
  • مناسب فصل پاییز و زمستان: این شال و روسری‌ها به‌خاطر کرکی و پفی بودن گرما را بیشتر نگه می‌دارند و مناسب روزهای سرد سال هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز