Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
22 آذر 1401

پیرسینگ لب چیست ؟ + انواع پیرسینگ لب!

شاید شما هم به عنوان یک آقا و یا یک خانم به روش زیبایی پیرسینگ لب علاقه داشته باشید و به دنبال انتخاب یک پزشک خوب و مطمئن برای انجام این کار باشید. بسیاری از افراد از انواع فیک و مشابه پیرسینگ لب یعنی بدون ایجاد سوراخ استفاده می‌کنند اما اگر به دنبال روشی ماندگار و بی‌دردسر هستید، از تکنیک اصلی یا همان سوراخ کردن لب استفاده کنید.

 

امروزه بسته به سلیقه شخص، محل‌های متفاوتی برای پیرسینگ در نظر گرفته می‌شود مانند لب، ابرو، زبان، بینی، ناف، ناحیه تناسلی و …

 

پیرسینگ لب چیست؟

امروزه پیرسینگ لب یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیبایی چهره است که هم مورد استفاده خانم‌ها و هم آقایان قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که پیرسینگ لب دارای انواع مختلفی هستند و فرد می‌تواند استایل مورد نظر خود را برای لب‌های خود انتخاب کند.

 

ناگفته نماند که این تکنیک در دسته روش‌های نیمه تهاجمی قرار دارد و با درد خفیفی همراه است. میزان درد حین انجام این تکنیک، نسبت به آستانه تحمل هر فرد متفاوت است.

انواع پیرسینگ لب

همانطور که گفتیم، سوراخ کردن لب دارای انواع مختلفی است که تعدادی از آنها نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند:

 

پیرسینگ لبرت

این مدل پرسینگ در مرکز میانی لب پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا از وسایلی مانند نگین میخی و جواهرات میله‌ای شکل در این قسمت استفاده می‌شود.

 

پیرسینگ لبرت

پیرسینگ فیلتروم

در دسته پیرسینگ‌های بسیار محبوب قرار دارد که اغلب خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند. این سوراخ در فرورفتگی بالای لب انجام می‌شود و برای آن از وسایل بسیار ریز استفاده می‌کنند.

 

  • پیرسینگ در گوشه لب (Side labret piercing): در این مدل از پیرسینگ لب معمولا یک پیرسینگ تک در قسمت پایین گوشه لب قرار میگیره و یکی از متداول ترین مدلهای پیرسینگ لب محسوب میشه. برای این مدل پیرسینگ لب معمولا از گل میخ یا حلقه مورد استفاده قرار میگیره.

 

  • پیرسینگ لب مدوسا یا مدوزا (Medusa piercing) : پیرسینگ لب مدوزا مستقیما در بالای مرکز لب بالایی انجام میگیره و جز مدل هایی پرطرفدار پیرسینگ لب برای خانم هاست.

 

جنس پیرسینگ لب از چیست :

پیرسینگ لب اغلب از جنس طلا، نقره، تیتانیوم، استیل و فلز های مشابه می باشد که بر اساس توان مالی می توانید جنس پیرسینگ را انتخاب کنید.

 

عوارض پیرسینگ لب :

لطفا دقت داشته باشید که عوارض ذکر شده احتمالی هستند و در صورت مراجعه به متخصص مجرب احتمال آن ها بسیار کاهش پیدا می کند.

 

  • احتمال کبودی و تورم
  • گاهی این احتمال وجود دارد که آلرژی و حسایت هایی به دلیل استفاده از بدلیجات به کار برده شده در محل ایجاد شود. برای جلوگیری از این مشکل پیشنهاد می شود که حتما از جواهراتی از جنس طلا و نقره استفاده شود.
  • بروز عفونت عارضه ی دیگری است که می تواند ایجاد شود. در صورت بروز عفونت هر چند خفیف باید سریعا به پزشک مراجعه کرد.
  • از عوارض نادر پیرسینگ به وجود آمدن گوشت اضافه در محل پیرسینگ می باشد که در صورت مشاهده این علایم نیز حتما باید پزشک اطلاع داده شود تا از بروز مشکلات دیگر جلوگیری شود

 

  • عفونت، یکی از شایع ترین عوارض پیرسینگ لب و زبان خواهد بود. در پیرسینگ لب به دلیل تماس با سطح مخاطی و میکروب های دهان احتمال عفونت بسیار زیاد است به علاوه اینکه در چنین پیرسینگی احتمال اینکه شما دچار خونریزی شدیدی شوید نیز بسیار بالاست چراکه در این مدل از پیرسینگ با بافت خاص زبان و لب رو به رو خواهید بود.

 

  • یادتان باشد باقی ماندن خون روی وسایل می‌تواند فرد را در خطر ابتلا به بیماری‌هایی مثل هپاتیت B، هپاتیت C و HIV قرار دهد. بنابراین برای انجام این کار حتما به پزشکان مراجعه کرده و از پاک بودن وسایل اطمینان حاصل کنید.

 

  • گوشت اضافه در آوردن، پیرسینگ ها در برخی از افراد ایجاد گوشت اضافه خواهند کرد، اگر از دسته افرادی هستید که به صورت ژنتیکی زخم هایتان دچار گوشت اضافه خواهد شد بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که پس از پیرسینگ زبان و لب نیز دچار این عارضه خواهید شد. از جمله نقاطی از بدن که مستعد ایجاد گوشت اضافه هستند می توان به گردن به بالا، ناحیه پشت، سینه، شانه و … اشاره کرد.

 

  • عوارض کوتاه مدت و آنی پیرسینگ، شامل خون ریزی بیش از حد، آسیب به عصب و احساس خارش و از دست دادن حس خواهد بود.

 

  • عوارض بلند مدت و آنی پیرسینگ لب، شامل حساسیت، آسیب به دندان و لثه، عفونت موضعی، عفونت سیستمیک ( در نهایت منجر به سکته مغزی) می باشد.

پیرسینگ لب نشانه چیست :

تاریخچه ی سوراخ کردن بدن و قرار دادن اشیای تزیینی در آن به گذشته های دور برمی گردد. پیرسینگ لب در گذشته در بین اقوام و ملل گوناگون به خصوص آفریقا و آمریکای جنوبی به شدت رواج یافته بود و این سنت قدیمی سپس به جاهای دیگر نیز نفوذ و سرایت کرد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز