Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 مرداد 1401

آقا داماد ها قبل خرید کت شلوارشون، یک سر به این پست بزنند!

معمولا همه تلاش ها در مراسم عروسی برای این است که عروس خانم به بهترین و زیباترین شکل دیده شود اما این تصور کاملا اشتباه است و خوشتیپ بودن آقا داماد هم اندازه عروس خانم مهم است و باید در خرید کت و شلوار دامادی حسابی دقت و سلیقه به خرج دهید. شاه داماد برای انتخاب کت و شلوار دامادی باید به نکات ریزی توجه کند که یکی از این نکات این است که کت و شلوار آقا داماد باید با کت و شلوار بقیه آقایان مهمان فرق داشته باشدبهترین مدل کت و شلوار دامادیانتخاب کت و شلوار مناسب هیکل باشد

کت و شلوار دامادی

اولین اصل در انتخاب کت و شلوار این است که متناسب با فرم اندام و هیکل تان انتخاب کنید اینطوری در مراسم عروسی تان خوشتیپ تر خواهید شد، کت و شلوار باید دقیقا قالب بدن تان باشد یعنی نه تنگ و نه گشاد این باعث میشود آراسته تر به نظر برسید.

قد بلند و لاغر: اگر قد بلند و لاغر هستید در انتخاب کت و شلوار راحت اید، هر مدل کت و شلواری به شما می آید! ولی باز هم باید دقت کنید که کت و شلوار دقیقا برای تان اندازه باشد. آقایانی که بسیار لاغر هستند با کت های دولبه و 6 دکمه خوش تیپ تر می شوند، برای اینکه خیلی لاغر به نظر نرسید بهتر است از کت های استفاده کنید که اپل های بزرگتری دارند این نکته باعث می شود لاغر بودن شما خیلی به چشم نیاید

ست پیراهن و کراوات داماد

قد بلند و درشت هیکل: برای آقایانی با این فرم اندام کت های نسبتا بلند و یقه آرشال مناسب اند، شما نباید کت هایی که اپل بزرگی دارند انتخاب کنید همچنین می توانید شلوار و کت را پیلی دار انتخاب کنید.

قد کوتاه و ریز نقش: برای اینکه کمی قدتان بلند تر به نظر بیاید باید کت هایی انتخاب کنید که دو لبه پایینی شان روی هم قرار نمی گیرد اگر میخواهید که کمی درشت هیکل تر به نظر برسید باید یقه کت برگردان باشد.

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

رنگ کت و شلوار دامادی

90 درصد آقا دامادها کت و شلوارهای مشکی و پیراهن سفید را انتخاب می کنند. اگر مایل هستید دامادی خاص باشید می توانید کت و شلوار سفید ست کنید . اگر مراسم عروسی تان در فصل تابستان برگزار میشود می توانید کت و شلوارتان را از رنگ های طوسی و کرمی انتخاب کنید.

انتخاب کراوات داماد

  • کراوات و دستمال جیب تان باید از هر نظر با هم تفاوت داشته باشند
  • گره کراوت تان شل نباشد
  • کراوات های ساده بهتر از طرح دار هستند
  • رنگ کراوات متناسب با فصل باشد

شیک ترین مدل کت شلوار دامادی را انتخاب کنید!

خرید کت و شلوار دامادی برای آقایان بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که نوعروسان به تیپ و استایل داماد در مراسم عروسی حساس هستند. شاه دامادهایی که مایلند همه چیز در مراسم عروسی درجه یک به نظر برسد، پیش از هر کاری می بایست لباسی درخور و شیک انتخاب کنند. همراهی با عروس که زیباترین و جذاب ترین لباس سفید را بر تن دارد، کت شلوار دامادی خوش دوخت و مدرنی می خواهد که زوجین را در کنار هم برازنده نشان بدهد. مسلماً برای خرید یک دست کت شلوار دامادی مدرن می بایست مدل های روز دنیا و بهترین تولیدکنندگان کت و شلوار مردانه را بشناسید تا بتوانید لباس مناسب خود را خریداری کنید. اگر شما هم در شرف ازدواج هستید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

دوخت کت و شلوار دامادی به سلیقه ی اشخاص

در فروشگاه های شهرها و استان های مختلف تنوع بالایی از کت و شلوار مخصوص داماد وجود دارد که افراد می توانند با پرو لباس یکی را انتخاب کنند، اما این راهکار برای همه ی افراد خوشایند نمی باشد. برخی از افراد از مدل های آماده موجود خوششان نمی آید یا سایز لباس به قامت و اندام ایشان مناسب به نظر نمی رسد. بنابراین بهترین و تنها راهکار دوخت کت و شلوار به سلیقه ی خود اشخاص خواهد بود، پیدا کردن یک تولیدی کت شلوار دامادی مدرن که امکان طراحی و دوخت بر اساس خواست مشتریان را داشته باشد، می تواند دامادها را خوشحال کند تا در جشن ازدواجشان هم پای عروس خود بدرخشند.

مدل های روز دنیا را بشناسید و بخرید!

اگر تصمیم به دوخت شخصی کت و شلوار داشته باشید. مدل هایی که در جهان به عنوان مد روز مورد استفاده قرار می گیرد، تنها در تولیدی های با دانش و مهارت بالا دوخته می شود. پس پیش از پیدا کردن یک مرکز تولید و دوخت کت شلوار دامادی می بایست با مدل های نوین آشنایی دقیق داشته باشید. برخی از این مدل ها عبارت هستند از:

  1. کت و شلوار بلیزر با یقه ی پهن و تقریباً سر بالایی که دارد، بسیار رسمی جلوه کرده و برای مراسمات رسمی بسیار مناسب خواهد بود. مدل بلیزر که از نمونه های مدرن و خاص محسوب می شود، یکی از انتخاب های خوب دامادی نیز به شمار می رود.
  2. از جمله مدل های انحصاری شاه دامادها کت شلوار یقه آرشال است که یقه ای به صورت یکسره از پشت گردن تا دکمه می آید. عموماً آقایان شیک پوش از اینمدل تنها یکبار برای دامادی خود استفاده می کنند تا شیک و جذاب به نظر بیایند، به عبارت دیگر این مدل برای حضور در دیگر مجالس مناسب نخواهد بود.
  3. یکی دیگر از مدل های مدرن و جذاب که برای دامادهای خاص پسند بسیار مناسب می باشد، مدل مورنینگ سوت است. جالب است بدانید این مدل از کت شلوار دامادی در بریتانیا هم مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. مدل تاکسیدو که دوخت خاص و طراحی ویژه ای دارد، بسته به سلیقه ی اشخاص یکی از گزینه های انتخابی برای دامادی به شمار می رود. این مدل یقه انگلیسی با پیک یقه سر بالا و از جنس ساتن دارد که لباس را بسیار خاص جلوه می دهد.

البته ناگفته نماند که 4 مدل فوق تنها مدل های به روز دنیا نیستند، اما مدل های مناسب دامادی روز دنیا به شمار می روند. بنابراین انتخاب مدل انگلیسی یا ایتالیایی برای مجلس عروسی مناسب نخواهد بود، پس در انتخاب مدل مورد نظر خود نهایت دقت را به خرج دهید.

خرید کت شلوار دامادی چقدر هزینه دارد؟

این روزها که قیمت پارچه ها هم مانند سایر اجناس بالا رفته است، مسلماً قیمت کت و شلوار هم نسبت به گذشته تغییر زیادی را متحمل شد. البته این افزایش قیمت ربطی به خرید کت و شلوار آماده یا سفارش دوخت کت شلوار دامادی نخواهد داشت، کما این که در زمان درخواست دوخت شخصی انتخاب جنس پارچه به عهده شخص خودتان بوده و می توانید هزینه های شخصی را مدیریت کنید. پس بدون نگرانی بابت قیمت خرید کت شلوار دامادی به دنبال بهترین تولیدکنندگان باشید تا انتظارات شما را به درستی برآورده کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست