Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
21 آذر 1401

آویز ساعت چیست ؟ + ویژگی آویز ساعت !

همه چی درباره آویز ساعت!

برای بسیاری از ما ساعت یک ابزار همیشگی و ضروری است که با آن زمان را کنترل می‌کنیم و شاید چندان به ظاهر آن توجهی نداشته باشیم، اما همین ابزار کاربردی و روزمره جلوه‌ی زیادی به استایل ما می‌دهد و زیبایی و جذابیت آن اهمیت دارد. اینکه بتوانیم با هر استایل یک ساعت را ست کنیم عالی است؛

 

اما یک راه ساده و البته کم‌هزینه‌تر برای جذابیت ساعت و کل استایل وجود دارد. چند سالی است که آویز ساعت به یکی از اکسسوری‌های پرطرفدار تبدیل شده و این آویز کوچک اما چشمگیر، با هر جنس و ابعادی که باشد، می‌تواند به ساعت‌ و استایل ما جذابیت زیادی ببخشد.

 

در این یادداشت درباره‌ی این سؤال که آویز ساعت چیست ودرباره‌ی انواع و نحوه‌ی انتخاب آن‌ صحبت خواهیم کرد.

 

انتخاب آویز ساعت

به سؤال آویز ساعت چیست جواب دادیم. حالا اگر بدتان نیامده که یکی از آن‌ها را برای خودتان بخرید، باید در انتخاب آویز ساعت به چند نکته‌ی کلی توجه کنید: جنس و متریال زنجیر و پلاک، رنگ، طرح، اندازه و فرم آن

اغلب ما در انتخاب اکسسوری‌ها و زیورآلات به سراغ رنگ‌های طلایی و نقره‌ای می‌رویم؛ چرا؟ چون این دو رنگ علاوه‌بر زیبایی و جذابیت زیاد، با برق و درخشش خود جلوه‌ی فراوانی به استایل می‌دهند. از طرف دیگر رنگ‌های طلایی و نقره‌ای به سادگی با متریال‌های مختلف ست می‌شوند.

 

درست است که ساعت‌ها در انواع متریال و رنگ ساخته می‌شوند؛ اما همانطور که می‌دانیم دو رنگ طلایی و نقره‌ای برای ساعت‌های تمام فلزی یا حتی قاب ساعت‌ها طرفداران زیادی دارند. ست کردن آویز ساعت طلایی و نقره‌ای با رنگ بدنه‌ی فلزی ساعت ساده‌ترین راه است. به عنوان مثال یک آویز ساعت شیک و طلایی می‌تواند به ساعت کلاسیک و فلزی ظاهری مدرن‌تر بدهد.

 

اندازه زنجیر آویز ساعت چیست؟

در ادامه‌ی موضوع آویز ساعت چیست، باید بگوییم که آویز ساعت مانند یک گردنبند کوچک است که زنجیری ریز و کوتاه دارد و مانند زنجیر گردنبند، با یک قفل کوچک بسته می‌شود. شما باید قفل زنجیر آویز ساعت را دور بند ساعت مچی‌تان ببندید.

 

به این زنجیر یک آویز یا پلاک بسیار ظریف و کوچک نیز آویزان است که انتخاب آن به خود شما بستگی دارد. زنجیر آویز ساعت معمولاً کوتاه‌تر از 7 سانتی‌متر است تا حین حرکت دست به جایی گیر نکند، دور دست یا بند ساعت نپیچد و برای حرکات دست نیز مزاحمتی ایجاد نکند. یادتان باشد نوع بافت زنجیر و البته استحکام آن را در برابر خم‌شدگی و کشیدگی نیز بسنجید.

 

نحوه‌ی بستن آویز ساعت چیست؟

یادتان باشد برای خرید آویز ساعت به قفل و سگک آن نیز دقت کنید. آویز ساعت باید آسان باز و بسته شود، اما نه آنقدر ساده که مدام باز شود و از دستتان بیفتد و نه آنقدر سخت و پیچیده که نتوانید به تنهایی از پس آن بربیایید.

 

قفل زنجیر را باز کنید و آن را دور بند ساعت ببندید، یا اگر بند ساعت شکا طرحدار و فلزی است، می‌توانید آویز ساعت را به یکی از حلقه‌ها یا بافت‌های آن متصل کنید.

 

آویز ساعت هوشمند

انتخاب آویز ساعت هوشمند نیز تفاوتی با سایر ساعت‌ها ندارد. البته که برای بسیاری از افراد سادگی ساعت هوشمند یکی از جذابیت‌های آن است، اما اگر دوست دارید از آویز ساعت برای تزئین آن استفاده کنید، بهتر است یا به سراغ مدل‌های طلایی و نقره‌ای بروید یا آویز ساعت را متناسب با رنگ بند ساعت انتخاب کنید.

 

آویز ساعت هوشمند

 

انواع آویزهای ویژه‌ی این ساعت‌ها نیز مدتی است که در بازار به فروش می‌رسد که با حلقه یا گیره به بند آن متصل می‌شود. این آویزها بهتر می‌توانند سلیقه‌ی شما در انتخاب اکسسوری‌های خاص را نشان دهند.

 

  • ست کردن رنگ آویز ساعت با ساعت: اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم، هماهنگی رنگ آویز ساعت با ساعت است. اصولاً زیورآلات در دو رنگ طلایی و یا نقره‌ای تولید می‌شوند. چرا که این دو رنگ در دسته رنگ‌های خنثی هستند و همچنین زیورآلات از طلا یا نقره ساخته می‌شوند که این دو فلز، به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای هستند. حال برای هماهنگی آویز ساعت با رنگ ساعت، بهتر است که بین این دو رنگ، یکی را انتخاب کنید؛ زیرا رنگ طلایی و نقره‌ای هم به بندهای چرمی مثل مشکی و قهوه‌ای می‌آیند و هم به بندهای فلزی طلایی و نقره‌ای که ساعت‌ها دارند…!

 

  • جنس آویز ساعت: بهتر است که جنس آویز ساعت از طلا و یا نقره باشد که هم جزء فلزات ارزشمند و گرانبها هستند و هم این که حساسیت زا نیستند و به پوست آسیب نمی‌رسانند. درکل آویز ساعت، به دلیل این که بسیار ظریف و کوچک است قیمت بالایی ندارد و قدرت خریدش برای اکثر قشرهای عزیز و محترم جامعه، نسبتاً فراهم است.

 

  • طرح و مدل پلاک آویز ساعت: پلاک آویز ساعت، به سلیقه و خصوصیات شما بستگی دارد. می‌توان پلاک آویز ساعت را از روی ماه تولد انتخاب کرد و یا می‌شود پلاک آویز ساعت برای شما یک نماد ارزشمند و خاطره انگیز باشد و یا هزاران مدل و طرح دیگر که به سلیقه شما وابسته است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست