Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 مهر 1401

اتو زدن پیراهن چگونه است؟ + نحوه اتو زدن پیراهن را بدانید!

همه چیز در رابطه با اتو کردن پیراهن

بسیاری از مردم اتوی پیراهن مردانه را کاری مشکل می دانند. در حالی که اگر اصول اتوکشی را رعایت کنید، کار بسیار راحتی است. اگر از خانم های خانه دار سوال شود که اتوکشی کدام لباسها دشوار است حتما به پیراهن های مردانه اشاره می کنند

اتو کردن پیراهن مردانه

مرحله 1: اتو زدن را ابتدا با یک لباس تمیز شروع کنید برچسب مراقبت از لباس ها را بررسی و توصیه های درج شده روی آن را دنبال کنید به دما آبی که لباس را در آن می شویید توجه کنید چون پیراهن های شسته شده در آب بسیار داغ می تواند باعث آب رفتن یقه و سر آستین ها و ایجاد چین و چروک سر سخت شود به هر گونه کثیفی بر روی سر آستین ها و یا یقه و یا زیر بغل توجه کنید،زیرا اتو کردن موجب تثبیت آنها می شود.

مرحله 2: با داشتن اتو سنگین، هر چند گران تر است، تفاوت بزرگی در این که چقدر سریع و به راحتی می توانید اتو بزنید ایجاد خواهید کرد قطعا ارزش سرمایه گذاری را دارد پول خود را پس انداز کنید و بهترین کاری که می توانید را انجام دهید.

مرحله 3: با یک پیراهن مرطوب (نه خیس )شروع کنید یکی از آن ها را انتخاب کنید که برای مدت کوتاهی خشک شده ، یا اینکه همه جا آن با اسپری نم دار شده است.

ابتدا بالای یقه را اتو بزنید و به گوشه های آن توجه کنید پارچه را محکم در صورت نیاز بکشید (یا در صورت آب رفتن). پیراهن را برگردانید و زیر یقه و قسمت پلیسه زیر یقه را اتو کنید.

مرحله 4: اگر هنوز هم چین و چروک روی آستین از اتو قبلی وجود دارد، از آن به عنوان راهنما استفاده کنید خطوط دو تایی وحشتناک است! از بالای آستین شروع کنید و به سمت سر آستین حرکت کنید. به هرپلیسه توجه کنید، هر گونه چین و چروک سخت تر را با کمی آب تر کنید.

حالا زمان اتو زدن جلوی پیراهن است از قسمت دکمه دار پیراهن شروع کنید اگر روکش میز اتو نرم است می توانید پیراهن را برگردانید و از پشت پیراهن دکمه ها را اتو بزنید. در غیر این صورت از سر اتو برای اتو کردن بین دکمه ها استفاده کنید.

در اتو زدن قسمت های دکمه ها دار لباس احتیاط کنید پیراهن های با کیفیت خوب، دکمه های با کیفیت خوبی دارند که می توانند در برابر گرما مقاوم باشند اما گاهی اوقات یک دکمه می تواند در حرارت بالا بشکند.

مرحله 5: زمانی که پیراهن به طور کامل اتو شد لازم است آویزان شود، زیرا ممکن است پیراهن کمی مرطوب باشد بگذارید کاملا خشک شود سپس دکمه بالایی یقه پیراهن را ببندید تا یقه همانطور شکل بگیرد.

با انجام این روشها اتو کشی زودتر و راحت تر انجام می شود و پیراهن ها خیلی عالی به نظر خواهند رسید بیرون رفتن با پیراهن اتوشده جلوه بهتری به شما می دهد.

  • توان گرمایشی بالا – اکثر اتو‌ها در مصرف برق از ۴۲۰ وات (اتو‌های مسافرتی کوچک) تا ۱۸۰۰ وات متغیر هستند. مصرف انرژی با مقدار حرارت تولید شده توسط اتو رابطه مستقیم دارد. هرچند همیشه رابطه مستقیمی بین اندازه کفپوش و توان گرمایشی وجود ندارد، اما به طور کلی، اتوی ۱۸۰۰ وات گرم‌تر از ۱۲۰۰ وات است و سریع‌تر گرم می‌شود.
    چرا توان گرمایشی اهمیت دارد؟ برخی از پارچه‌ها، مانند پنبه و کتان، برای صاف شدن نیاز به حرارت بالا دارند. اتو داغ‌تر می‌تواند زمان اتو کردن را به نصف کاهش دهد؛ همچنین، تولید بخار به میزان داغی کفپوش اتو بستگی دارد و دمای بالاتر باعث تولید بخار پایدار می‌شود.
  • سیستم ایجاد بخار – رطوبت گرم، سخت‌ترین چروک‌ها را با حداقل زمانی که لازم است الیاف پوشاک گرما را تحمل کند باز خواهد کرد. در اتو‌های بخار ارزان قیمت اغلب قسمت بخار به درستی آب را اسپری نخواهند کرد و حتی زمانی که شما نیازی ندارید ممکن است آب را از بین ببرد. آخرین مدل‌های اتو معمولا دارای ۳۰۰ سوراخ بر روی کفپوش اتو هستند که آب را یکنواخت اسپری می‌کنند. بخار کمک زیادی به بهبود اتو کردن پیراهن مردانه خواهد کرد.

نکات کلیدی اتو کردن پیراهن

  • اگر از جنس الیافت پیراهن اطمینان ندارید، با احتیاط از اشتباه جلوگیری کنید و آن را با پایین‌ترین درجه اتو کنید. شما همیشه می‌توانید درجه حرارت را افزایش دهید، اما شما نمی‌توانید پارچه آسیب دیده با حرارت را تعمیر کنید.
  • اتو را در اطراف دکمه‌ها حرکت دهید، هرگز روی دکمه‌ها قرار ندهید. حتی اگر پارچه بر روی دکمه وجود دارد، از دمای کم استفاده کنید چرا که در ظاهر پیراهن شما به شدت تاثیر خواهد داشت.
  • هرگز یک پیراهن کثیف را اتو نکنید. چرا که لکه‌ها را بر روی آن فیکس خواهید کرد و غیرممکن است دیگر بتوانید آن‌ها را پاک کنید.
  • برای تولید بخار، اطمینان حاصل کنید که اتو را در بالاترین درجه حرارت استفاده می‌کنید. اگر آن را بر روی درجه متوسط قرار دهید، آب اغلب به شکل قطره‌ای از اتو خارج می‌شود. اگر شما نیاز به رطوبت با حرارت کم داشتید بهتر است از اسپری آب‌پاش استفاده کنید و دکمه بخار را فشار ندهید.
  • همیشه در انتهای کار با اتو، مخزن اتو را از آب خالی کنید. این باعث می‌شود که رطوبت موجود در محفظه آب کاهش یابد.
  • مخزن آب اتو خود را تمیز کنید
  • اگر از آب شیر برای پر کردن مخزن اتو استفاده کنید، باید توجه داشته باشید که مواد معدنی درون مخزن آب رسوب خواهد کرد؛ و خروج بخار را دچار اختلال خواهد کرد و یا لکه‌های سفید بر روی پیراهن پخش خواهد شد. برای تمیز کردن مخزن، یک محلول ۱ به ۱ آب و سرکه سفید را درون مخزن بریزید، و اجازه دهید اتو به صورت معمول شروع به گرم شدن کند سپس اتو را از برق در آورید و بر روی یک سطح مقاوم در برابر حرارت اجازه دهید تا این محلول تخلیه شود. حدود یک ساعت بعد این کار را با آب تکرار کنید. در نهایت مخزن را با آب تصفیه شده پر کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز