Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
28 شهریور 1401

از بین بردن بوی و لکه بنزین روی لباس چگونه است؟ + تمیز کردن لکه بنزین روی لباس!

همه چیز در رابطه با از بین بردن بوی و لکه بنزین از روی لباس

برای هم حداقل یک بار در زندگی پیش آمده که بنزین روی لباس ریخته می شود و بوی تند آن تا مدت ها باقی می ماند از آنجا که بنزین از ترکیبات اروماتیک دار تشکیل شده است، در نتیجه بوی پایداری دارد و برای از بین بردن این بو نیاز دارید که به فکر راه چاره باشید. برای از بین بردن بوی بنزین بهتر است که از شوینده های حلال های آلی استفاده کنید، البته بهتر است که این کار را سریع تر انجام دهید تا از پخش بو در کل لباس جلوگیری شود. مواد اسیدی هم می توانند برای از بین بردن بوی بنزین به شما کمک کنند.

استفاده از مایع ظرف شویی و نمک

یکی دیگر از راه حل های از بین بردن بوی بنزین روی لباس استفاده از نمک است. این محلول هم ارزان قیمت است و هم در همه جا یافت می شود. در زمانی که بنزین روی لباس میریزد سریع از این محلول استفاده کنید تا به سرعت بوی بنزین را از بین ببرد. برای استفاده از این ماده نباید زمان زیادی از پخش شدن بوی بنزین بگذرد زیرا عملا از بین بردن بوی بنزین چند برابر سخت می شود.

استفاده از سرکه سفید

سرکه ی سفید برای از بین بردن بوی بنزین روی لباس یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد، البته باید لباس را مدتی در این ماده بخیسانید و سپس کل لباس را با دست کمی فشار دهید تا بوی بنزین به طور کامل از بین برود. سعی کنید که دست های شما در سرکه زیاد نماند زیرا باعث سوزش پوست می شود.

روش های از بین بردن لکه بنزین و گازوئیل از روی لباس

پاک کننده‌های لکه و آب داغ

مواد پاک کننده حلال در آب مانند اسپری‌های پاک کننده برای از بین برده محصولات نفتی مفید اند. اجازه دهید تا پاک کننده لکه حداقل ۱۵ دقیقه روی لباس خیس بخورد. سپس این لباس را در داغ‌ترین درجه حرارت ممکن بشویید. آب داغ برای از بین بردن کامل لکه بنزین یا گازوئیل ضروری است.

مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی یکی از شوینده‌هایی است که برای پاک کردن لکه های روغنی و چربی روی ظرف ها به کار می‌رود و می تواند روی لکه‌های بنزین روی لباس نیز مفید باشد. از مایع ظرفشویی دارای آنزیم‌های پاک کننده که غلظت بیشتری دارند استفاده کنید. مایع را روی لکه ریخته و با یک برس نرم روی آن بکشید. سپس اجازه دهید تا لباس به مدت ۵-۳۰ دقیقه در آب گرم بماند. در این مرحله نیز با توجه به نوع پارچه‌تان بهتر است برای شست و شو از آب گرم استفاده کنید. پس از شست و شو، لکه را از نظر میزان ماندگاری و بوی لکه مجددا بررسی کنید. اگر باز هم بو می‌داد رویش جوش شیرین بریزید.

استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین یکی از چیزهایی است که در پاک کردن لکه بنزین روی لباس استفاده دارد. ۲ قاشق پودر جوش شیرین و نصف مقدار آن آب را مستقیما روی لکه لباس بریزید و بگذارد در هوای آزاد خشک گردد. آنگاه با یک بِراش، بقیه پودر را از لباس بتکانید. این قسمت می‌تواند تا وقتی که بنزین کاملا از روی لباس پاک شود ادامه پیدا کند و بیشتر مناسب لباس‌های غیرقابل شست و شو و مجلسی است که نمی خواهید همه لباس را بشویید. ولی چنانجه لباس را میتوانید بشویید بهتر است جوش شیرین و آب را داخل لگن ریخته و لباستان را یک شب تا صبح در آن بگذارید.

نمک و مایع ظرف شویی:

یک راهکار بسیار موثر برای از بین بردن بوی نفت و بنزین اسکراب دستانتان با مایع ظرف شویی و نمک می باشد. نحوه انجام این روش به این صورت است، که ابتدا درون کاسه ای، ۵ الی ۱۰ گرم(۱ قاشق چایخوری) نمک بریزید. سپس بدون این که دستانتان را خیس کنید، یکی از دستانتان را به لایه ای از مایع ظرف شویی آغشته نمایید(نباید مایع کف کند)، سپس با دست دیگر، نمک را روی دست آغشته به مایع بریزید و بعد از مدت ۱ دقیقه عمل لایه برداری را انجام دهید. سپس دست دیگر را نیز بر طبق این دستور اسکراب کنید و بعد دستانتان را با آب خوب بشویید و در نهایت خشک نمایید.

استفاده از روغن معطر

روغن‌هی طبیعی، از روغن‌هایی است که از عصاره گیاهان معطر تهیه می‌شود. ترکیب این روغن با جوش شیرین، به آسانی بوی فرش را از بین می‌برد اما باید در استفاده از آن دقت کنید تا باعث لک شدن فرش نشود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست