Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
16 مرداد 1401

از شلوار جاگر چه میدانید؟!

شلوار جاگر چیست؟

در اصل شلوارهای جاگر برای ورزش ساخته شده اند اما به دلیل راحت و جذاب بودن آن در استایل های مختلف هم استفاده می شوند.

 

شلوار جاگر، کمر کش دارند و بعد گشاد می شوند و دمپای آن ها تنگ است و جمع می شوند. این شلوارها شباهت زیادی به شلوار اسلش دارند. تفاوت آن ها در جنس آن ها است. جنس آن ها سبب شده است که از شلوار اسلش برای ورزش و … استفاده کنند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

اما از شلوار جاگر برای پیاده روی و … استفاده شود. حنس شلوار اسلش ضخیم است و مناسب فصول سرد سال می باشد اما جنس شلوار جاگر نازکتر است و برای فصول گرم سال استفاده می شود.

 

شلوار جاگر مناسب ترین و بهترین المان برای استایل های خیابانی به شمار می رود. تنوع شلوار جاگر بسیار زیاد است و می توان این شلوار را با لباس ها و سبک های مختلفی پوشید. برای داشتن استایل کژوال، شلوار جاگر از بهترین انتخاب برای این استایل است

 

 

اگر استایل اسپرت می پوشید، بهترین گزینه شلوار جاگر به همراه یک تی شرت شیک می باشد.

شلوار جاگر برای بسیاری از استایل ها مناسب است و می توان آن را به راحتی بپوشید

 

تفاوت شلوار جاگر و شلوار اسلش در چیست؟

جاگر و اسلش در قسمت کمر دارای کش، در قسمت میانی گشاد و در قسمت پایینی و مچ پا تنگ هستند. هر دوی این شلوارها برای استایل راحتی طراحی شده اند. اما نباید آنها را با انواع شلوار راحتی که در مچ پا آزاد هستند، اشتباه بگیرید.

 

تفاوت اصلی این دو شلوار در جنس پارچه آنهاست. شلوارهای جاگر برخلاف ظاهر اسپرتی که دارند مناسب ورزش های سنگین نیستند و تنها مناسب دویدن های آهسته یا پیاده روی هستند.

 

همین موضوع نقطه اتکایی برای ایجاد تفاوت بین این دو شلوار است. چرا که شلوار اسلش از بافت ضخیم تری برخوردار است و برای دویدن مناسب‌تر است

 

 

 

شلوار جاگر مناسب ترین و بهترین المان برای استایل های خیابانی به شمار می رود. تنوع شلوار جاگر بسیار زیاد است و می توان این شلوار را با لباس ها و سبک های مختلفی پوشید. برای داشتن استایل کژوال، شلوار جاگر از بهترین انتخاب برای این استایل است.

 

اگر استایل اسپرت می پوشید، بهترین گزینه شلوار جاگر به همراه یک تی شرت شیک می باشد.

 

شلوار جاگر برای بسیاری از استایل ها مناسب است و می توان آن را به راحتی بپوشید.

 

شلوار جاگر مردانه را چگونه ست کنیم؟

برخلاف شلوار‌های جاگر زنانه، جاگرهای مردانه بیش‌تر برای استایل‌های کژوال و غیررسمی مناسب هستند. در یک استایل بهاری و تابستانی شلوار جاگر را با تیشرت و در یک استایل زمستانی جاگر را با هودی، سویشرت، پافر و کت‌های چرم بپوشید. این نوع از شلوار های مردانه را می‌توان با کتانی‌ و نیم‌بوت ست کرد.

 

برای استفاده در یک استایل رسمی، می‌توانید این شلوار را با یک تیشرت آستین‌بلند، یک پیراهن مردانه یا بافت به رنگ خنثی همراه با کت تک ست کنید. کفش استفاده‌شده در این استایل باید کتانی تخت، کفش‌ کالج یا نیم‌بوت باشد. دقت کنید که شلوار هم باید جنس کتان نازک داشته باشد.

 

مدل های شلوار جاگر

این نوع از شلوار های زنانه و مردانه که یکی از بهترین آیتم‌ها برای یک استایل خیابانی هستند، تنها در یک مدل تولید نمی‌شوند، بلکه انواع مختلفی دارند. ازجمله مدل‌های مختلف جاگر می‌توان به خط‌دار، اسپرت، جیب‌دار، گت‌دار، بنددار پانکی و زنجیر دار اشاره کرد

 

 

توجه کنید که در یک استایل رسمی مدل‌های براق شلوار Jogger مانند چرم را انتخاب کنید. برای تکمیل کردن استایلتان هم می‌توانید از یک صندل یا نیم‌‌بوت پاشنه‌بلند، تاب بنددار گشاد و کت تک هم‌رنگ شلوار استفاده کنید.

 

 در پایان خلاصه ای از شلوار جاگر را مرور کنیم

شلوار جاگر مناسب ترین و بهترین المان برای استایل‌های خیابانی به شمار می رود. تنوع شلوارجاگر بسیار زیاد است. می توان این شلوار را با لباس‌ها و سبک‌های مختلفی پوشید. برای داشتن استایل کژوال، شلوارجاگر از بهترین انتخاب برای این استایل است.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

اگر استایل اسپرت می پوشید. بهترین گزینه شلوار جاگر به همراه یک تی شرت شیک است. شلوار جاگر برای بسیاری از استایل ها مناسب است و می توان آن را به راحتی بپوشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست