Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 آذر 1401

استایل زنانه مناسب فصل زمستان چگونه است؟ + زیر برف چی بپوشیم؟

همه چی درباره استایل زمستانی زنانه!

روزهای برفی برای بسیاری از افراد، جزو جذاب‌ترین روزهای سال به‌شمار می‌آیند. استایلی که در این روزها، هنگام قدم زدن درمیان درختان پوشیده از برف و حتی برف‌بازی خواهی داشت را می‌توانید با کمی صبر و حوصله و کمی هم سلیقه، جذاب‌تر و خاص‌تر کنید. ما در این مطلب، چند نکته مهم درباره استایل این روزهایتان را به شما گوشزد می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

استاد لایه لایه لباس پوشیدن شوید

این روزها لایه لایه لباس پوشیدن بسیار مهم است، زیرا حتی اگر ضخیم‌ترین پالتویتان را هم بپوشید، باز ممکن است از شدت برودت هوا، احساس سرما کنید. یکی از مهمترین نکات در روزهای زمستانی این است که چند لایه لباس بپوشید تا از رسیدن هوای سرد به بدنتان جلوگیری کنید.

 

ست کردن این چندلایه لباس از نظر جنس، رنگ و طرح هم کار مهمی است؛ مثلا می‌توانید پانچو را همراه با یقه اسکی یپوشید یا اورکت و پلوور و پراهن یقه دار زیرش.

 

بوت را فراموش نکنید

کفش همیشه یکی از مهمترین آیتم‌های هر استایلی به‌شمار می‌آید و وقتی هوا برفی می‌شود، این آیتم به بوت تبدیل می‌شود.

 

انتخاب بوت برای چنین روزهایی به فعالیتتان بستگی دارد؛ مثلا اگر تنها قصد قدم زدن دارید، یک بوت چرم و ضدآب بالای زانو به‌همراه یک کت یا پالتوی کوتاه، انتخابی بسیار عالیست، اما اگر هوای برف‌بازی در سر دارید، بهتر است که بوتی نیم‌پاشنه انتخاب کنید و همراه با پالتویی بلندتر که ضدآب است، بپوشید.

 

خز بپوشید

خز (البته خز مصنوعی که آسیبی به حیوانات نمی‌رساند)، یکی از ترندی‌ترین استایل‌های روزهای زمستانی است، البته اگر به استایل‌های خانمانه، رسمی و لیدی‌طور علاقه دارید. نیازی نیست که حتما پالتویی کاملا پوشیده از خز برتن کنید؛ می‌توانید پالتو یا کتی بپوشید که تنها یقه و سرآستین‌هایش خز دارد و آن را با بوتی خزدار ست کنید.

 

با توجه به گرانی لباس‌های زمستانه چه بخریم که بشود چند بار استفاده کرد؟

این قدر هوا سرد است که فقط باید به فکر لباس پوشیدن و فرار از سرماخوردگی باشیم نه اینکه خوش تیپ باشیم! درواقع در این مطلب سعی می‌کنیم برای پرسش‌های شما در مورد خرید، نحوه ست کردن و شیک بودن در فصل‌های سرد سال، پیشنهاداتی ارائه کنیم.

 

با این روش‌ها می‌توانید در مورد لباس‌های زمستانی که داشتن آن‌ها لازم است درست‌تر تصمیم بگیرید و هر سال با کم و زیاد کردن چند آیتم، جدیدترین مدل لباس زمستانی را بپوشید.

 

یقه اسکی انتخاب مناسب فصل زمستان

برای یقه اسکی هزینه کنید و جنس خوب و در چند رنگ بخرید. خصوصا رنگ‌هایی مثل سفید، مشکی، شکلاتی، قرمز، سبز، زرد یا پرتقالی معمولا رنگ‌هایی هستند که در طول پاییز و زمستان کاربردی هستند. با توجه به توصیه‌ای که در انتخاب رنگ‌های خنثی برای تن پوش اصلی داشتیم می‌توانید با استفاده از این رنگ‌ها کل ست لباس زمستانی‌تان را تغییر بدهید.

 

از اکسسوری‌ها غافل نشوید

اکسسوری‌ها مانند شال، انواع روسری، دستکش، کلاه و هد بند (سینوزیت نقش مهمی دارد!) شامل بخش‌هایی هستند که می‌توانند به تنهایی فرم و استایل لباس پوشیدن شما را از لحاظ رنگی دگرگون کنند. به همین خاطر بهتر است در هنگام انتخاب و خرید اکسسوری‌ها به رنگ‌های مکمل لباس‌های اصلی دقت کنید و با خریدهای اقتصادی و به صرفه بارها تیپ لباس پوشیدنتان را کامل تغییر دهید.

 

درهنگام استفاده از اکسسوری‌ها می‌توانید ابتدا لباس‌هایتان را یک بار بچینید و چندین ست جذاب از میان آن‌ها تهیه کنید. در انتخاب اکسسوری‌ها می‌توانید از ترندها و رنگ‌های منتخب سال هم کمک بگیرید. هم چنین برای بهتر گرم ماندن حتما حواستان به جوراب‌هایی که می‌پوشید باشد و برای زمستان از جنس ضخیم و پشمی استفاده کنید

 

لگینگ مناسب تکمیل استایل زمستان

برای اینکه دغدغه این سوال را نداشته باشید که “حالا توی این سرما چی بپوشم؟ ” بهتر است ابتدا سراغ تهیه شلوارهای تو کرکی بروید. این مدل شلوار طرفداران زیادی دارد و داشتن چند مدل ساده و طرحدار از آن انتخاب بدی نیست.

 

به جنسش موقع خرید دقت کنید و جنسی بخرید که روی زانو بد فرم نایستد و در پایتان نپیچد. تضمینی برای پرز نشدن داشته باشد و ترجیحا فیت پا باشد که اگر لازم بود با بوت بلند بپوشید در بخش زانو چین نخورد.

 

از نشان دادن بوت های خود نترسید

در طول این چند سال، خانم های زیادی را دیده ام که در زمستان و برف و باران بوت های خود را بر روی شلوار نمی پوشند، زیرا از جلب توجه می ترسند. بوت کوتاه که تکلیفش مشخص است و فقط برای گرم نگه داشتن پا مناسب است. اما زمانی که برف و باران است کاربرد آنچنانی ندارد.

 

اما بوت های بلند را تحت هیچ شرایطی نباید زیر شلوار بپوشید. اگر بوت قرار نیست که از خیس شدن شلوارتان در هنگام برف و باران جلوگیری کند پس در اصل به چه دردی می خورد؟ یکی از آیتم های اصلی ست لباس زمستان بوت است.

 

پس از نشان دادن آن و ساخت استایلی زیبا با بوت چشم پوشی نکنید. بوت های بلند بخرید و منتظر بمانید تا ساخت استایل درست با آن را برایتان شرح دهیم.

 

هرگز فراموش نشود، دستکش و شال گردن

درست است که لباس های یقه اسکی برای هوای سرد و زمستان بهترین گزینه برای محافظت از گردن در سرما به حساب می آید، اما اگر بخواهید به جایی بروید که هوای بیرون سرد اما هوای داخل گرم باشد و نتوانید لباستان را در بیاورید، مثلا پیش از رسیدن به مقصد به مدت طولانی درون ماشین باشید، قطعا یقه اسکی گزینه مناسبی نیست.

 

اما جایگرین آن چیست؟ شال گردن! آیتمی که خیلی از ما در هوای سرد فراموشش می کنیم. شال گردن به راحتی گردنتان را گرم نگه می دارد و هر زمانی که نیازی با آن نبود، می توانید آن را راحت کنار بگذارید. همچنین ساخت استایل با آن بسیار آسان است. کسانی که آسم یا آلرژی دارند نیز برای بدتر نشدن بیماریشان ضروریست که از شال گردن استفاده کنند.

 

نکات کلیدی لباس پوشیدن در فصل زمستان:

رنگ پوست خود را بشناسید

پیدا کردن رنگ مناسب پوست، اساساً سبب درک بهتر چهره‌تان می‌شود. شناخت رنگ پوست سبب می‌شود که در انتخاب لباس خود گام‌های اشتباه برندارید و لباس مخصوص رنگ پوست خود را انتخاب کنید و جذابیت استایل خود را افزایش دهید. رنگ پوست‌ها به ۶ نوع تقسیم بندی می‌شوند:

 

  • نوع اول پوست خیلی روشن: مشخصاتی که این نوع پوست به شما می‌دهد این است که این دسته از پوست‌ها کمی صورتی رنگ و دارای کک و مک هستند. در مقابل نور خورشید به آسانی دچار آفتاب سوختگی می‌شوند زیرا تناژ رنگ پوست خنکی دارند.

 

  • نوع دوم پوست سفید: رنگ‌های آبی رنگ زیر چشم نشان می‌دهد پوست شما سفید است. این نوع پوست رنگدانه‌های خیلی کمی دارد و یا بدون ماده رنگی هستند، و به اصطلاح به آن پوست سفید و شیری رنگ می‌گویند.

 

  • نوع سوم پوست گندمی یا خرمایی: در برابر نور آفتاب ندرتاً دچار سوختگی می‌شوند.

 

  • نوع چهارم پوست سبزه: این رنگ پوست شبیه رنگ زیتون می‌ماند افرادی که این رنگ پوست را دارا می‌باشند معمولا موهای تیره دارند. این پوست از ترکیب سه رنگ زرد سبز کمی هم قهوه‌ای ساخته شده.

 

  • نوع پنجم پوست تیره: این رنگ پوست کم پیش می‌آید در مقابل تابش خورشید بسوزد و برنزه است.

 

  • نوع ششم پوست سیاه: بیشتر آفریقایی‌ها این رنگ پوست را دارا می‌باشند تیره‌ترین رنگ پوست در بین انواع پوست می‌باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست