Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
4 خرداد 1402

استایل کره ای چیست؟ + آشنایی با استایل کره ای!

استایل کره ای در سال های اخیر به طور عجیبی در بین نوجوانان بسیار محبوب شده است که در واقع این سبک منحصر به فرد به دلیل استفاده از رنگ ها و طرح های خاص و لباس های جسورانه که در بین نوجوانان تا قبل از آن بسیار کم دیدیم شناخته شده است. در این مقاله به طور جامع به ” استایل کره ای چیست و چگونه می توانیم استایل کره ای داشته باشیم ” می پردازیم به شما پیشنهاد می کنیم حتما تا انتها همراه ما باشید.

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

تاریخچه استایل کره ای

کشور کره دارای تاریخی با فرهنگی غنی است که بیش از 5000 سال را در بر می گیرد. تأثیر لباس‌های سنتی کره‌ای که با نام هانبوک شناخته می‌شوند، در استایل کره‌ای قابل مشاهده است. لباس های هانبوک با رنگ‌های پر جنب و جوش، گلدوزی‌های پیچیده و سیلوئت‌های آن معروف بود. زمانی این لباس سنتی همه کره ای ها در موقعیت های مختلف می پوشیدند، اما اکنون عمدتاً در مناسبت های خاص مانند عروسی ها، مراسم خاکسپاری و جشنواره های هنری پوشیده می شود.

 

استفاده از استایل اورسایز

استفاده از لباس‌های اورسایز در فرهنگ کره‌ای بسیار رایج است. استفاده از لباس اورسایز یک پاسخ خوب برای پاسخ به این سوال که چگونه استایل کره ایی بسازیم است. استفاده از لباس‌های اورسایز هم در استایل کره ای مردانه و هم استایل کره ای دخترانه بسیار رایج است.

 

استایل کره ای، ساده اما پر از جزییات

اگر به صورت کلی به فشن کره ای زنانه نگاه کنید، استایل ها شامل طیفی از آیتم‌های لباسی مختلف هستند. از دامن و جامپر گرفته تا نقوش پارچه مختلف و همینطور اکسسوری‌های فراوان. با وجود این موضوع، تمام اجزا در استایل کره ای با هم هماهنگ هستند و یک طیف یکسان دارند.

 

اکثر استایل های خیابانی کره ای زنانه شامل ترکیب پلور یا هودی با دامن یا انواع تاپ با شلوار جین است. لباسهای پایه یا بیسیک در استایل کره‌ای مثل یک بوم نقاشی برای نشان دادن قسمتهای جذاب و مورد توجه استایل عمل می‌کنند. در فشن کره ای ما اکسسوریهای منحصر به فردی را می‌بینیم که کل استایل را تحت تاثیر قرار می‌‌دهند.

 

لایه سازی در استایل کره‌ای

اگر می‌خواهید به سبک دخترهای کره ای لباس بپوشید. این استایل فقط محدود به دامن‌ و پیراهن‌های کوتاه و بامزه نیست! کره‌ ای ها عاشق بازی با ترکیب بافت، پارچه‌های مختلف و غیر قرینگی هستند. در استایل کره ای لایه‌های مختلف در هماهنگی با هم برای به وجود آوردن یک استایل منسجم و در عین حال منحصر به فرد در کنار هم قرار می‌گیرند.

 

برای مثال می‌توانید یک شلوار پیشبند‌دار را با یک پلور درشت بافت ست کنید و رویش یک کت خز مصنوعی بپوشید! و این استایل را با بوتهای ارتشی سرخابی و عینک دودی صورتی برای اضافه کردن رنگ، کامل کنید.

 

رنگهای شاد در استریت استایل کره ای

شاید فکر کنید رنگهای مورد استفاده در فشن کره ای بیشتر رنگهای ملایم و پاستلی هستند اما استفاده از رنگهای تند مثل زرد، بنفش و آبی به خصوص در سالهای اخیر، در استریت استایل های کره ای رواج پیدا کرده‌است.

 

 

بعضی وقتها از یک رنگ برای کل اجزای استایل استفاده می‌شود. ممکن است این استایل به صورت مونوکروم باشد یا اینکه از یک رنگ به صورت تیره و روشن در اجزای مختلف استفاده شود. استفاده از رنگهای تند به خصوص در هفته مد سئول گذشته بسیار دیده می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user