Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
10 شهریور 1401

استایل کلاسیک چیست.؟ + ویژگی های استایل کلاسیک

استایل کلاسیک را بهتر بشناسید

استایل کلاسیک برازنده ترین و شیک ترین سبک لباس پوشیدن است. این استایل شخصیت قوی و موجه به شما می دهد، علاوه بر ظرافت، آراسته بودن، مدرنیته و سادگی را به همراه دارد. این سبک اندام شما را دنبال می کند، شلوار زنانه، پیراهن یا دامن. ویژگی های اساسی این سبک عبارتند از خطوط دقیق، نسبت های مشخص و رنگ های خنثی این سبک دارای ظرافت و کیفیت واقعی بر اساس دانش و تجربه است. شاید لباس زنانه ی کلاسیک یک سبک خشک و سنتی با تأثیرات مردانه به نظر برسد و در ذهن زنان در جامعه ی پیشرفته و مدرن، سبک کلاسیک ممکن است به بازگشت به ارزش های قدیمی، سادگی افراطی تبدیل شده باشد. ولی استایل کلاسیک تنها استایلی است که زنانگی شما را به شکل زیبایی تفسیر می کند و انتخاب لباس هادر این سبک باید هوشمندانه و علمی باشد. برای این سبک از لباس هایی مثل : شومیز زنانه به سبک مردانه، کت کلاسیک با یقه های پهن، جلیقه، شلوار فاق بلند، پیراهن میدی، دامن مخروطی، پالتو ی بلند و همچنین دامن در مدل های مختلف: تنگ، پفی یا میدی.

استایل کلاسیک همیشه از محبوب ترین استایل ها بوده و کسی که چنین استایلی دارد سطح بالا، خوش سلیقه و با دیدگاهی فراتر از فشن تصور می شود. البته ممکن است این استایل برای هر کسی مناسب نباشد پس قبل از این که تصمیم به تغییر در استایل خود بگیرید بهتر است شناخت درستی از خود و شخصیت و جایگاه اجتماعی خود به دست آورید و استایل شخصی خود را بشناسید. اما استایل کلاسیک از تطبیق پذیرترین استایل ها است که می تواند برای خیلی ها به خصوص خانم های بالای سی سال مناسب باشد

کوکو شانل؛ یکی از انواع استایل کلاسیک

اگر بخواهیم نمونه‌ای عالی از سبک کلاسیک را در صنعت مد در نظر بگیریم، کوکو شانل یکی از بهترین‌هاست. ۵۰ سال از مرگ کوکو شانل می‌گذرد، اما هنوز دیدگاهی که او از مد کلاسیک داشت پابرجاست. شانل همچنان موقعیت برجسته‌اش را در بین برندهای لباس حفظ کرده است و این را مدیون کارل لاگرفلد است.

پس از مرگ شانل، به‌مدت ۱۰ سال این برند بی‌صاحب ماند، اما کارل لاگرفلد که او هم همین چند وقت پیش از دنیا رفت، خانه مد او را احیا کرد.

لاگرفلد نمادها و عناصر کلیدی برجسته‌ای را برای این برند ایجاد کرد. او بدون اینکه تغییری اساسی در طرح‌های اصلی شانل به وجود آورد، آنها را با اصلاحاتی مختصر دوباره به نمایش گذاشت. یکی دیگر از کارهای مهم لاگرفلد طراحی لوگوی دو C بود، لوگویی که لاگرفلد به همه محصولات شانل افزود و آن را به نمادی جهانی تبدیل کرد که در سراسر دنیا آن را می‌شناسند.

کار مهم دیگری که لاگرفلد انجام داد، خارج‌کردن یک‌سری از عناصر از آرشیو شانل بود. همان عناصری که امضای شانل به شمار می‌رفتند. مرواریدها و گل‌های کاملیا دو مورد از این عناصر هستند که دوباره در محصولات جدید نمود یافته‌اند.

در یک کلام، لاگرفلد از ماندگاری سبک کلاسیک در بخش‌های مختلف برند شانل استفاده کرد تا توانست آن را از یک خانه مد به یک امپراتوری مد تبدیل کند.

اصول لباس پوشیدن به سبک کلاسیک برای خانم‌ها را بدانید

برای مهمانی‌ها یک پیراهن کوتاه ساده به رنگ مشکی یا سورمه‌ای یا سفید همراه با یک جفت کفش پاشنه بلند همرنگ در کنار زیورآلاتی ساده اما پرتلألو استایلی فوق‌العاده زیبا برای شما خواهد ساخت.
یک کت بلیزر شیک و خوش دوخت که می‌توانید به راحتی آن را با سایر لباس‌های خود ست کنید. مثلا ترکیب یک کت بلیزر با شلوار جین و شومیز و یا ترکیب کت بلیزر با یک دامن تنگ میدی می‌توانند استایل‌هایی شیک و جذاب باشند.

نکات کلیدی برای افرادی که می‌خواهند استایل کلاسیک داشته باشند

اگر می‌خواهید به سبک کلاسیک لباس بپوشید، به این موارد اهمیت بدهید:

راحتی لباس را فراموش نکنید

لباس‌های کلاسیک علاوه بر شیک‌بودن و داشتن برش‌های تمیز و مرتب، باید راحت هم باشند. اگر در لباسی راحت نیستید، آن را کنار بگذارید.

کیفیت را فدا نکنید

سبک کلاسیک به لباس‌ها و پوشیدنی‌های باکیفیت معروف است. البته لزوما نباید گران‌قیمت باشند، مهم این است که کیفیت را فدای صرفه‌جویی نکنید.

اصول لباس پوشیدن به سبک کلاسیک برای آقایان را بدانید

در یک استایل کلاسیک باید همیشه فیت تن تان لباس بپوشید. پس شلوار گشادی که بدون کمربند نتوانید از آن استفاده کنید یا پیراهن مردانه‌ای که بر تن شما گشاد باشد، در این استایل جایی ندارند.
داشتن یک دست کت و شلوار خوش دوخت و تمیز به رنگ مشکی یا خاکستری از الزامات یک استایل کلاسیک مردانه است.
یک پیراهن سفید مردانه هم چیزی است که در استایل کلاسیک بسیار پرکاربرد است. رنگ سفید را به راحتی می‌توانید با طیف وسیعی از رنگ‌ها ست کنید، پیراهنی را انتخاب کنید که در آن راحت باشید و درضمن کاملا متناسب با اندام شما باشد.

 استایل کلاسیک تابستانه چه طوری است

در روزهای گرم تابستان برای آن که استایل کلاسیک خودتان را حفظ کنید، کار چندان سختی نخواهید داشت و با چند انتخاب ساده می‌‎توانید همچنان در خانه، مهمانی و محل کار، کلاسیک‌پوش باشید. ترکیب تاپ سفید با دامن سایز میدی، استایلی خنک و کلاسیک برایتان خواهد ساخت.

شلوار گشاد سرمه‌ای پارچه‌ای با راه‌راه‌های قرمز، از انتخاب‌های جذاب تابستان برای استایل کلاسیک است. یک تاپ یا تی‌شرت سفید می‌تواند ترکیب زیبایی با این لباس بسازد. یک پیراهن بلند و کتانی، انتخابی خنک و کلاسیک برای شرکت در مهمانی شام تابستانی است. ترکیب این پیراهن کتانی با کیف کوچک خوش‌رنگ و یک جفت گوشواره‌ی بزرگ فوق‌العاده خواهد شد.

کلام پایانی…

همان‌طور که گفتیم، ویژگی استایل کلاسیک، همسو بودن با مد روز در تمام زمان‌ها است و این یک امتیاز بسیار جذاب برای دوست‌داران مد و لباس محسوب می‌شود.

اگر اهل طراحی لباس هستید و از خیاطی چیزی می‌دانید یا تنها طرفدار سبک کلاسیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً دوباره فیلم‌های بازیگرانی همچون آدری هپبورن، مریلین مونرو، جین برکین و… تماشا کنید و از نوع لباس پوشیدن این بازیگران خوش‌پوش و زیبا برای طراحی و دوخت، ایده بگیرید و همچنین در هنگام خرید نیز تصویری برای انتخاب کلاسیک در ذهنتان باشد.

امیدواریم از مطالعه این پست برای شما مفید واقع شده باشد و امیدواریم که توانسته باشیم به شما کمک کنیم

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user