Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 شهریور 1401

افراد قد کوتاه چه شلوار هایی بپوشند؟ + شلوار مناسب افراد قد کوتاه چیست؟

شلوار مناسب افراد قد کوتاه را بشناسید!

برای انتخاب شلوار مناسب افراد قد کوتاه تنها نباید به مدل آن توجه کرد. جنس شلوار، رنگ شلوار و حتی برش های شلوار می تواند در نمای کلی ظاهر ما تاثیرگذار باشند. پس با رعایت چند نکته می توانید قدتان را بلند تر از چیزی که هستید نشان دهید.

قد شلوار 

پوشیدن شلوارهای کوتاه که ساق پای شما را نشان دهد، برای افراد قد کوتاه مناسب نیست. شلوارهایی با قد بلند که لبه آن تا بالای پاشنه کفش برسد و در قسمت کمر شلوار هم بلند باشد، برای افراد قد کوتاه مناسب تر است.

شلوار مناسب برای مردان قد کوتاه!

همیشه آقایان نسبت به خانم ها از کوتاهی قد خود بیشتر ناراضی هستند و دوست دارند که قد آنها بلندتر به نظر برسد. یکی از کارهایی که آقایان انجام می دهند پوشیدن  لباس هایی است که قد آن ها را بلندتر از از آن چیزی که هست نشان دهد. مهمترین بخش لباس برای هرکسی شلوار است. آقایان برای اینکه قد خود را بلندتر نشان بدهند بهتر است که از از شلوارهای استفاده کنند که فاق آن بلند باشد. اما کسانی که چاق هستند یا شکم و باسن آنها بزرگتر از اندازه معمول است، بهتر است از شلواری بهره ببرند که قسمت جلویی آن شلوارها چین های عمودی داشته باشد. این مدل از شلوار ها نسبت به شلوارهایی که که ساده هستند قد این افراد را بلند تر نشان میدهد. اما کسانی که از این شلوارها استفاده می کنند باید توجه داشته باشند نباید چینهای جلوی این شلوارها زیادی پهن باشد، زیرا با این کار برعکس پاهای آنها کوتاه جلوه می کند. در واقع هر چقدر که چین ها باریک تر باشد بهتر است.

نکته دیگری که آقایان کوتاه قد باید به آن توجه کنند این است که شلوار خود را روی خط کمر نگه دارند. اگر شلوار را بالاتر و یا پایین تر از خط کمر نگه دارد پاهای آنها کوتاه تر نشان داده می شود. آقایان باید توجه کنند که نباید از کمربندهای بسیار پهن استفاده کنند و باید از کمربندهای باریکتر برای شلوار های خود بهره ببرند. آقایان از پوشیدن شلوارک و یا شلوار کوتاه پرهیز کنند، زیرا این لباسها قد آنها را کوتاه تر نشان می دهد. در مجموع شلوار آقایان باید فاق بلند داشته باشد و در قسمت مچ پا تنگ و باریک بشود. شلوار آقایان نباید برش عرضی داشته باشد، زیرا با خم و راست شدن این برش ها اصطلاحاً میشکند و قد شما را کوتاه تر نشان می دهد. استفاده از لباس های گشاد برای افراد قد کوتاه اصلاً مناسب نیست. توجه داشته باشید که بین شلوار تا کفش نباید پای شما معلوم باشد و پاچه شلوار باید تا پاشنه کفش پایین بیاید.  درباره شلوارهای راحتی هم آقایان باید توجه داشته باشند که از هودی های زیپ دار استفاده کنند. شلوار های ورزشی که مدلی روی آنها نباشد و ساده باشد، بسیار مناسب است. اگر در کنار شلوار خطوط عمودی ممتد به رنگ روشن وجود داشته باشد. قد این آقایان بلند نشان داده می شود.

زنان قد کوتاه اینگونه شلوار بپوشند!

لباس برای خانم ها بسیار مهم است، در میان خانم ها، خانم هایی که قد کوتاه دارند وً ریزه هستند، بهتر است از شلوارهایی استفاده کنند که در قسمت کمر و بالا تنگ باشد و از قسمت زانو به پایین به حالت گشاد در بیاید. اصطلاحاً به این گونه شلوارها دمپا گشاد می گویند. استفاده از شلوار های راسته هم به شرط اینکه این خانم ها لاغر اندام باشند می تواند در بلند قد نشان دادن آن ها کمک کند. البته توجه داشته باشید که شلوار باید با کفش و لباس های بالاتنه هماهنگ باشد تا اندام خانم ها را بلندتر نشان بدهد. رنگ لباس یکی از مهم‌ترین عواملی است که می تواند اندام شما را هرچه کشیده تر و بلندتر نشان بدهد. شما با استفاده از شلوار های روشن تر می‌توانید قد خود را بلندتر از آنچه که هست نشان دهید، زیرا رنگ روشن همیشه بیشتر از آن چیزی که هست خودش را نشان می دهد.

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب شلوار مناسب برای خانم های کوتاه قد و ریزه انتخاب جنس شلوار است. به طوری که شلوارهای جین و کتان می‌تواند بهترین انتخاب برای خانم‌های خوش تیپ کوتاه قد باشد. در این میان شلواری که از جنس کتان تیره سنگ شور شده باشد، می‌تواند پاهای شما را نسبت به شلوار های دیگر بلندتر و کشیده تر جلوه دهد. شلوار کتان نسبت به شلوار های دیگر شیک تر است و خانمها می توانند این شلوارها را با لباس های زیادی برای بالاتنه و همچنین کفش ها و کتانی ها مختلف ست کنند، تا بتوانند قد خود را از آن چیزی که هست بلندتر نشان بدهند.

خانم ها باید در انتخاب شلوار چند نکته را رعایت کنند. آنها باید توجه داشته باشند که شلوارهایی که کوتاه هستند و تا ماهیچه ساق پای آنها و یا حتی بالای قوزک پای آنها باشد، برای شان مناسب نیست و بهتر است که شلوار آنها بلند باشد و  لبه آن تا بالای پاشنه کفش برسد و در قسمت کمر شلوار هم بلند باشد، زیرا اگر کمر شلوار بلند باشد قد این عزیزان هم بلند تر به نظر می رسد

نکاتی مفید و مختصر در رابطه با شلوار قد کوتاهان!

  • از انتخاب شلوارهای فاق کوتاه برای افراد کوتاه قد خودداری کنید.
  • از پوشیدن شلوار های کوتاه یا تا زدن پایین آنها خودداری کنید.
  • دامن شلواری در انواع مختلف برای افراد کوتاه قد مناسب نیست.
  • بطور کلی شلوارهای فاق بلند و راسته و دم پا را در اولویت های خود قرار دهید.
  • کمربند لباس یا شلوار را بالا ببندید.
  • افراد قد کوتاه بهتر است لباس را داخل شلوار ببرند.
  • کفش های پاشنه دار و ساده را فراموش نکنید.

سخن آخر…

این مقاله در رابطه با شلوار قد کوتاه ها بود امیدواریم شما را راضی کرده باشد همچنین امیدواریم توانسته باشیم این نکات جامع و مختصر را به شما بفهمانیم

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user