Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 دی 1401

انواع چوب لباسی کدامند؟ + کاربرد چوب لباسی !

چوب لباسی از اقلام مهم در تشکیل کمد لباس، در خانه و یا رگال های فروشگاهی است. دانستن کاربرد چوب لباسی می تواند حضور آن را تاثیرگذار تر کند.

 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام قفسه کرج، چوب لباسی یا همون چوبکار یک نوع از  تجهیزات فروشگاهی است که برای فروشگاه ها بسیار مورد استفاده است.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازه . از پخش عمده پوشاک بچگانه بگیر تا پوشاک کلی

 

چوب لباسی ها نقش تعیین کننده ای در نگهداری و مراقبت از لباس ها دارد.

 

هر چوب لباسی یک نوع لباس

چوب لباسی ها به انواع مختلفی دسته بندی می شود، که هر کدام از آن ها برای مدل های مختلفی از لباس ها استفاده می شود، همچون؛ کت های سرشانه دار، شلوارها، شال و روسری، کروات، دامن و…

 

هر چوب لباسی مناسب لباس منحصر به خودش می باشد.

اگر بدون اطلاع از کابرد چوب لباسی از آن ها استفاده کنیم دیگر نقش محافظت را از دست می دهد.

 

این روزها، مردم برای خرید جذب فروشگاه هایی می شوند که با کیفیت ترین اجناس را به بهترین حالت ممکن در معرض تماشا گذاشته باشند. به عنوان مثال؛ برای هر مدل از لباس ها چوبکار مختص به خودش را استفاده کرده باشد و آن ها را برای بازدید مشتریان چیده باشند.

 

 چوب لباسی های اپل دار برای آویز انواع کت

در فروشگاه های لباس، برای بهتر به نمایش گذاشتن لباس ها باید از چوبکار مختص به آن لباس استفاده شود تا مشتری ها به راحتی بتوانند لباس دلخواه خود را پیدا کنند.

 

چوب لباسی اپل دار، برای لباس های چون: مجلسی، کت و شاوار، لباس شب، کت ها و از این قبلی لباس ها مناسب هستند.

 

چوب لباسی دو گیره مناسب انواع لباس ها

استفاده از چوب لباسی های معمولی برای آویزان کردن شال، دامن و یا شلوار می تواند به بافت آن ها آسیب وارد کند، یا باعث چروک شدن آن ها شود که به این علت؛ برای هربار استفاده مجبور به اتوی آن شویم که وارد شدن بی رویه ی حرارت به لباس ها بافت آن ها را ظریف و دچار آسیب می کند.

 

چوب لباسی های دو گیره، بسیار در فروشگاه ها مورد استفاده واقع می شود تا اجناس به راحتی در رگال ها چیده شوند و به بازدید مشتری ها در آید.

 

این نوع از چوبکار ها برای: شال ها، دامن، روسری، شلوار ها و باقی لباس هایی که به گیره احتیاج دارند استفاده می شود

 

نکاتی که پیش از خرید انواع چوب لباسی باید در نظر داشته باشید:

۱- ابعاد جالباسی: اولین نکته و مهم ترین معیار ابعاد جالباسی است و باید با توجه به فضایی که در اختیار داریم آن را تهیه کنیم، اگر فضای شما کم است چوب لباسی دیواری و پشت دری گزینه خوبی می‌باشد.

 

۲- جنس بدنه ی جالباسی: نکته بعدی در مورد جنس بدنه می‌باشد که معمولا در ساخت این وسیله از چوب، فلز، پلاستیک، MDF و یا ترکیبی از آنها استفاده می‌شود. که معمولا چوب لباسی از جنس چوب و یا فلز محکم تر و مقاومت بیشتری دارند.

 

۳- شکل و ظاهر جالباسی: از دیگر فاکتورهای مهم چوب لباسی شکل، رنگ و ظاهر آن می‌باشد که باید با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب شود. چوب لباسی های مدرن علاوه بر کارایی که دارند جز دکور منزل هم محسوب می‌شوند و برخی از آنها دارای کشو و سبد برای گذاشتن دیگر وسایل از جمله کفش هستند. قرار گیری جالباسی در هر جایی از منزل مثل: جلوی درب ورودی، راهرو و داخل اتاق خواب امکان پذیر است.

 

۴- قیمت جالباسی: از آنجایی که امروزه تنوع جالباسی ها بسیار زیاد است و با قیمت های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند شما می‌توانید به راحتی قبل از خرید قیمت ها را بررسی کنید و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید جالباسی مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

چوب لباسی بر اساس جنس می توانیم به دسته های زیر تقسیم کنیم.

 

  • چوب لباسی پلاستیکی
  • چوب لباسی فلزی
  • چوب لباسی چوبی

 

چوب لباسی چوبی

چوب لباسی چوبی یکی دیگر از انواع رخت آویز ها است که معمولا بهترین نوع آن ها نیز می باشد. چوب لباسی چوبی اگر چه قیمت بالاتری نسبت به دو نوع دیگر دارند اما کیفیت بهتری را دارا می باشد.

 

چوب لباسی

 

رخت آویز های چوبی معمولا بسیار محکم تر از دو نوع دیگر بوده و به راحتی خم نخواهند شد که این موضوع می تواند باعث سالم نگه داشتن ساختار لباس شما شود. این نوع رخت آویز ها بخاطر طراحی که دارند می توانند لباسهای سنگینر را به راحتی نگهدای کنند. مانند پالتوهای زمستانی، کاپشن و ….

 

چوب لباسی پلاستیکی

همانگونه که مشخص است از جنس پلاستیک بوده و می توانند نرم و خشک باشند. که نوع خشک آن بسیار زود شکسته می شود و نوع نرم آن شل ول بوده و قیمت ارزان تری نسبت به سایر چوب لباسی ها داشته و می توان گفت که یک بار مصرف می باشند. و در رنگ ها و سبک های مختلفی ساخته شده اند.

 

چوب لباسی فلزی

این نوع چوب لباسی ها از جنس سیم های فلزی یا استیل ساخته شده اند. دارای قیمت متوسطی بوده و از نوع پلاستیگی گرانتر می باشد. در طول زمان که از این چوب لباسی فلزی استفاده می کنید سیم های آن تغییر شکل داره و ممکن است به شکل لباس که روی آن قرار دارد صدمه بزند و برای نگهدای طولاین مدت ایده آل نمی باشند.

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

 

حتی در بعضی از آنها به مرور زمان زنگ بزنن که و همین زنگ زدگی به لباس شما آسیب برساند. بخاطر نوع این رخت آویز ها لباس روی آن لیز می خورد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user