Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
22 آذر 1401

اکستنشن مو چیست ؟ + انواع اکستنشن مو!

همه چی درباره اکستنشن مو !

اکستنشن‌های مو، موهای اضافه‌کردنی خاصی هستند که با هدف افزایش حجم و عمق موهای طبیعی به آنها اضافه می‌شوند و انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید بعد از انجام دادن مشاوره‌های لازم و با در نظر گرفتن عواملی مانند نیاز فردی، بودجه مالی، نوع موها و میزان بلندی موها از اکستنشن‌های مو استفاده کنید.

 

اکستنشن‌های مو بی‌خطر هستند و امروزه بسیاری از زنان در سرتاسر جهان به این محصولات اعتماد دارند.دلیل عمده این اعتماد، توانایی اکستنشن‌های مو برای پنهان کردن بسیاری از مشکلات مانند نازکی موها، ریزش مو و حتی طاسی است. زنان در هر سنی می‌توانند به‌راحتی این اکستنشن‌ها را تهیه کنند، ‌اما توجه کردن به برندها و نوع این محصولات قبل از استفاده واقعا ضرورت دارد.

 

 داشتن موهای پرپشت و بلند، آرزوی خیلی‌ها، به ویژه خیلی از آنهایی است که ظاهر چهره‌شان برایشان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد؛ مثلا بازیگران هالیوود. اما شاید ندانید که در میان هنرپیشه‌های هالیوودی که به نظر می‌رسد موهای زیبا و پرپشتی دارند، کم نیستند آنهایی که برای رسیدن به هدف دلخواهشان از اکستنشن مو استفاده می‌کنند. می‌پرسید چرا و چطور؟ آیا این کار ‌عارضه‌ای برایشان ندارد؟ آیا این کار در درازمدت باعث ریزش موی آنها نمی‌شود؟

 

انواع اکستنشن مو:

۱- استفاده از موی طبیعی

استفاده از موی طبیعی در اکستنشن توجه بیشتری را در مخاطب ایجاد می کند، قیمت این موها بالا می باشد و همچنین اکستنشن موی طبیعی مانند موی خودتان قابلیت رنگ و دکلره و هایلایت کردن و.. را شامل می شود

 

.دوام اکستنشن با موی طبیعی بستگی به میزان رشد موی شخص از ۳ ماه تا ۶ ماه می باشد، اما هر۴۵ روز یکبار باید توسط متخصص، ترمیم انجام شود.برای تشخیص طبیعی بودن با آتش زدن چند تارمو از بوی سوختن مو میتوان متوجه شد،موهای که تارهای ضخیم دارند طبیعی نیستند.

 

۲- استفاده از موی مصنوعی

در این روش طول موی اضافه شده را باید حداکثر ۳۰ سانتی متر بلند کنید، مقدار بیشتر از این وزن مو رو زیاد می کند و به پوست سر فشار وارد می کند و باعث ریزش موهای طبیعی و کم پشتی می شود. بهترین طول متوسط برای موی اضافه شده مصنوعی ۲۲ سانتی متر می باشد.

 

مدت زمان این نوع اکستنشن حدود ۳ الی ۴ ماه است و فاصله گرفتن آن ها از کف سر بستگی به سرعت رشد مو و سن شما دارد هرچی سن بیشتر باشد دیرتر فاصله موی مصنوعی از کف سر فاصله می گیرد.

 

شستشوی موی با اکستنشن:

بهتر است موهای خود را در پنج روز اول بعداز نصب اکستنشن شست شو ندهید تا چسب ها سر جای خود کاملا ثابت شوند در هفته اول ممکن است پوست سرتان به خارش بیفتد در این صورت از .اسپری مرطوب کننده مو استفاده کنید این خارش طبیعی است بعداز چند روز پوست سر به اکستنشن عادت میکند.

 

 

ابتدا قبل از اینکه موهایتان را شستشو دهید آن ها را شانه زده تا گره اگر دارد باز شود و سپس آرام زیر دوش بروید، مقداری شامپو زده و موها را از بالا به پایین فشار دهید تا تمیز شوند هیچ وقت مالش ندهید سپس کاملا آنها را آبکشی کنید، حتما بعد از آن از یک نرم کننده مو استفاده کنید مواظب باشید که به محل نصب اکستنشن برخورد نکند تا باعث شود اکستنشن‌ها شل شده و از محل جدا شوند. بعد از حمام،  آرام موها را درون حوله فشار دهید اما حوله را بالا یا پایین نکشید.

 

موی اکستنشن‌شده به چه نوع مراقبتی نیاز دارد؟ 

برخلاف آنچه گفته می‌شود که بعد از اکستنشن مو باید حتما از شامپو و ماسک موی مخصوص استفاده کرد، شما می‌توانید همچنان از محصولاتی که پیش از این استفاده می‌کردید، بهره ببرید اما استفاده از محصولات خاص موهای اکستنشن‌شده، به حفظ کیفیت و براق ماندن موهای اضافه‌شده‌ کمک می‌کند. البته توجه داشته باشید که محصولات حاوی سیلیکون ممکن است چسب اکستنشن را شل کنند.

 

هنگام خشک کردن نیز ابتدا باید از حوله کمک بگیرید تا نم مو کامل کشیده شود و بعد از فاصله 15 سانتی‌متری با سشوار موها را خشک کنید.

 

روش اتصال حرارتی موها
یکی از ساده‌ترین روش‌های اکستنشن، به این ترتیب است که ابتدا یک دسته ی باریک از موهای شما جدا شده و کمی بالاتر از ریشه موها، محلول چسبناک خاصی (کراتین) مالیده می‌شود و یک دسته‌ی باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار می‌گیرد و به وسیله گیره یا انبر ویژه‌ای، این موها به هم فشرده شده و حرارت انبر، چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی می‌چسبند. این روش به اتصال حرارتی معروف است

.

روش پیچاندن
روش دیگر پیچاندن به سایر موها است که از ریشه به موها وصل و پیچانده می‌شود. در این روش نیز مانند روش قبل حجم و ضخامت و طول موها بیشتر می‌شود ولی احتمال ریزش مو و آسیب مو در این روش بیشتر است.در روش دیگر موها درست از زیر به پوست سر وصل می‌شود که توسط تکنسین‌های حرفه‌ای انجام می‌گیرد.

 

در این روش میزان آسیب به اندازه روش قبل نیست ولی امکان نازک‌شدن موها و آسیب به موها وجود دارد.

روش Clip-in Extension
از جمله سایر روش ها Clip-in Extension که توسط کلیپس‌های خاص به موهای فرد وصل می‌شود و به راحتی در خانه قابل جدا کردن هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست