Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
15 آذر 1401

اکسسوری افراد چاق چیست؟ + اصول لباس پوشیدن!

همه چی درباره اکسسوری مخصوص افراد چاق !

طراحان لباس و استایلیست ها وظیفه دارند زیبایی‌های شما را دوچندان کنند.اما اگر از این افراد کمک نگیرید می‌توانید با دانستن یک سری اصول کاربردی برای خودتان استایل مناسبی انتخاب کنید

 

. در گذشته تأکید بیشتری بر اصول ست کردن و ممنوعیت‌های پوشش بر اساس اندام افراد وجود داشت، اما در حال حاضر تاکید آن کمتر شده و سلیقه افراد اهمیت بیشتری پیدا کرده است؛

 

اما رعایت آن خالی از لطف نخواهد بود، به خصوص اگر شما خانمی باشید با اندامی درشت و چاق.

 

 در واقع با رعایت این اصول، تغییرات درستی در اندام شما شکل می گیرد. در این بین برای رسیدن به ظاهری ایده‌آل نباید اهمیت اکسسوری را نادیده بگیرید.

 

به عنوان مثال انتخاب درست شال و روسری یا پهنای کمربند می‌تواند تغییر چشمگیری در استایل و اندام شما به وجود آورد.در این مقاله سعی داریم تا شما را با اصول انتخاب اکسسوری مناسب برای خانم­ها بیشتر آشنا کنیم.

 

با رعایت این نکات متوجه خواهید شد که زیبایی در لاغری نیست، بلکه در رعایت اصول و انتخاب صحیح لباس و اکسسوری مناسب با فرم اندام است.

 

اصول انتخاب اکسسوری برای خانم های چاق :جواهرات

اگر بالاتنه چاق و گردن کوتاهی دارید، باید از جواهرات کوچک‌تری استفاده کنید آن هم به خاطر چین زیر گردن، گردنبند‌های بزرگ ظاهر خوبی ایجاد نمی‌کنند. اگر گردن پهنی دارید گردنبند بلند بیندازید. اگر مچ پهنی دارید، از دستبند و انگشتر های بزرگ استفاده کنید؛ و یا اگر ساعت مد نظر شماست، بهتر است از ساعتی با صفحه بزرگ استفاده کنید.

 

اگر به طورکلی هم بالا تنه و هم پایین تنه چاقی دارید، بهتر است زیورالات ریز استفاده نکنید چون اصلاً دیده نمی‌شود. دستبند و النگوهای ضخیم‌، گردنبندهای نسبتاً درشت و نگین‌دار مناسب است تا چشم را به خود جلب کند و لاغرتر به نظر برسید؛ اما حواستان باشد که در استفاده از اکسسوری‌ها زیاده روی نکنید.اگر صورت گرد دارید گردنبندهای بیضی برای شما مناسب است. 

 

اگر چاقی پخش شده‌ای دارید، بهتر است گردنبندهای مسطح استفاده کنید که خیلی هم ضخیم نباشد.

 

کمربند

شما می­توانید پلاس‌سایز باشید، اما کمر باریکی داشته باشید. هر نوع کمربندی مناسب خانم­های چاقی است که خط کمر مشخصی دارند. کمربندها می­توانند تزیینات داشته باشند و رنگی باشند، اما اگر شکم بزرگی دارید، وسواس بیشتری باید خرج کنید.کمربند پهن به جای کمربند باریک مناسب است، زیرا باعث می‌شود شکم پنهان شود و از بزرگنمایی آن کاسته شود؛

 

حتی می‌توانید از حد کمر یک مقدار بالاتر بگذارید تا باعث کوچک‌نمایی شود. کمربند باعث می‌شود که خط کمر شکل گیرد و از حجم غیرضروری کاسته شود. اما بهترین انتخاب کمربند پهن، ساده و عریض است.

 

لباس زیر خود را درست انتخاب کنید

تصور کنید که می‌خواهید از بین دو بوم نقاشی، بر روی یکی طرحی بکشید. بوم اول سفید و یک‌دست و دومی پر از خط‌خوردگی و لکه است.

 

انتخاب شما کدام است؟ مانند هر کار دیگری اول پایه و بیس شما باید بی‌عیب و نقص باشد تا هر چه بر روی آن آمد، به بهترین شکل جلوه کند. یک لباس زیر متناسب (خصوصا برای بالاتنه) می‌تواند اندام شما را هزاران برابر متناسب‌تر جلوه دهد، به شرطی که درست انتخابش کند.

تنها معیار مهم، انتخاب کرستی متناسب با سایز شماست. خانم‌های بسیاری هستند که بعد از گذشت سال‌ها، همچنان سایز دقیق خود را نمی‌دانند. کم‌ترین نتیجه این قضیه، دفرمه نشان دادن سینه‌های شماست.

 

در برخی موارد، به سرطان هم ختم شده‌است. پس حتما اگر در انتخاب سایز مناسب دچار مشکلید، از فروشندگان لباس زیر کمک بگیرید. خوشبختانه برخلاف سال‌های گذشته، اکثر برندها شروع به تولید لباس‌هایی مخصوص افراد پلاس سایز کرده‌اند.

 

حتما سری به این رگال‌ها در مغازه‌ها بزنید. شما باید با کرستتان احساس راحتی کنید و هیچ احساس فشاری نداشته باشید. به همین دلیل لباس زیرتان نباید خیلی تنگ یا گشاد باشد. مثلا سوتین‌های ورزشی، انتخاب خوبی‌اند.

نکات مهم برای خرید و ترکیب رنگی

مهم‌ترین قسمت از اصول استایلینگ برای هر فرم اندامی، کیفیت متریالی است که تهیه می‌کنید. پارچه‌ای انتخاب کنید که باکیفیت و بادوام باشد. جدا از دلایل بسیار زیادی که می‌توانیم برای این قضیه بشماریم، به تنهایی به شما اعتماد به نفس بیشتری نیز می‌دهد. نکته حائز اهمیت دیگر این است که راحتی خود را در نظر بگیرید. به خاطر لاغرتر به نظر رسیدن هر لباس تنگی را نپوشید.

 

از طرفی آن دسته از لباس‌هایی که همیشه به نظرتان خطرناک می‌آمده و جرئت پوشیدنش را نداشته‌اید را، امتحان کنید. همین پروسه‌ای که شما را از محیط امنی که برای خودتان ساخته‌اید خارج می‌کند، به تنهایی اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.

 

 

اصول پوشیدن لباس مجلسی برای افراد چاق

برای زیباتر به نظر رسیدن لباس مجلسی برای افراد چاق می‌توانید از یک کمربند روشن‌تر روی لباس استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا کمر شما باریک‌تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که کت و شلوار برای خانم های چاق معمولاً بهتر است در رنگ‌های تیره و یا با دو تناژ رنگ مختلف انتخاب شود. برای این کار می‌توانید از شلوار یا دامن تیره با بلوز یا کت روشن‌تر استفاده کنید.

سعی کنید لباس‌هایی را انتخاب کنید که دارای طرح‌ها و الگوهای مورب یا عمودی هستند. طرح‌های افقی بزرگ‌ترین دشمن شما هستند که موجب می‌شوند شما پهن و چاق تر به نظر برسد. اما در مقابل پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های عمودی شما را بلندتر و باریک‌تر نشان می‌دهند. اگر دامن یا لباس گلدار دوست دارید بهتر است بدانید بهترین مدل دامن برای افراد چاق دامن گلدار با گلها یا طرح ریز است نه درشت.

بدنتان را به خوبی بشناسید!

خیلی از افراد خودشان را چاق می‌دانند! در صورتی که کسانی که اضافه وزن دارند، در دسته‌های بدنی متفاوتی تقسیم‌بندی می‌شوند. پس در اول کار، این مهم است که شما بدانید که دقیقا چه نوع اندامی دارید. همچنین، بعضی از افراد تنها در بعضی قسمت‌های بدنشان دچار چاقی‌اند، در صورتی که در بقیه، تمام بدن درگیر است. به همین دلیل باید دقیق بدانید که تمرکزتان بیشتر بر روی کدام قسمت است؟ مثلا ران یا شکم. به این معنا که کدام قسمت‌ها را دوست نداشته و تمایل دارید تا با استفاده از لباس، در ظاهرشان تغییر ایجاد کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست