Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
4 آبان 1401

اکسسوری عروسی چیست؟ + اکسسوری عروس کدامند ؟

اکسسوری عروس به‌معنی لوازم جانبی عروس است، اما شاید اهمیت اکسسوری حتی در حد لباس عروس باشد. طراحان دکوراسیون، نقاشان، گرافیست‌ها، آرایش‌گران و طراحان مد می‌دانند که کوچک‌ترین عنصر می‌تواند در ظاهر کلی یک مجموعه بسیار مؤثر باشد. در همین راستا، اکسسوری‌های عروس یا همان لوازم جانبی عروس نیز تأثیری چشم‌گیر روی ظاهر عروس دارند و اگر به‌خوبی انتخاب شوند می‌توانند عروس را هرچه زیباتر کنند. در ادامه خواهیم دید که شاخص‌ترین اکسسوری‌های عروس چه مواردی هستند.

اکسسوری عروس چیست؟

عروس در لغت به خانمی گفته می‌شود که با داماد ازدواج می‌کند، اما هما‌ن‌طور که می‌دانید اغلب مواقع برای تعریف از زیبایی یک چیز در مقایسه با چیزهای دیگر از واژه‌ی «عروس» استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد که عروس همواره برابر با «زیبایی» است و بنابراین عروس باید سعی کند که در شب عروسی زیباترین چهره و تیپ خود را به نمایش بگذارد. به‌جز آرایش عروس و لباس عروس، اکسسوری عروس نیز در این بین نقشی اساسی دارد.

اکسسوری‌های عروس به تمامی لوازم جانبی عروس که در راستای زیباترکردن عروس به کار گرفته می‌شوند گفته می‌شود. به‌عنوان مثال، زیورآلات یا جواهرات جزئی از اکسسوری‌های عروس هستند. اگر زیورآلات به‌درستی و متناسب با لباس و چهره‌ی عروس انتخاب شوند، قطعاً در زیباتر به‌نظر‌رسیدن عروس نقشی بسیار مثبت ایفا خواهند کرد.

اما اکسسوری‌های عروس فقط محدود به زیورآلات نیستند، در ادامه خواهیم دید که عروس به‌جز آرایش و لباس شیک، می‌تواند از چه ابزارهایی برای زیباتر به‌نظر‌رسیدن استفاده کند.

مهم ترین اکسسوری های عروس کدام اند ؟

روز عروسی مهم ترین و شاد ترین روز، در زندگی هر انسانی است. اگر با اطلاع در مورد نحوه صحیح انتخاب اکسسوری پیش برویم بی شک، در آن روز زیبا تر به نظر خواهیم رسید . در اینجا به چند مورد از مهم ترین اکسسوری های عروس اشاره می کنیم .

تور

برای زیباتر به نظر رسیدن لازم است که شما تور خود را همرنگ لباس عروس انتخاب کنید. اگر لباس شما دنباله دار است بهتر است از تور کوتاه تری استفاده کنید تا زیبایی لباس عروس بیشتر به چشم بیاید. اگر لباس عروس ساده ای دارید از تور هایی که طرح های بیشتری دارند استفاده کنید. تور خود را متناسب با اندام خود انتخاب کنید، افرادی که قد بلندی دارند بهتر است از تور های بلند استفاده کنند. همچنین اگر تصمیم به استفاده از تاج دارید بهتر است از تور ساده تری استفاده کنید تا زیبایی تاج شما بیشتر به نظر برسد.

ساعت

ساعت هم از اکسسوری‌های عروس است و چنان‌چه به‌درستی استفاده شود، قابلیت این‌ را دارد که به‌شکلی محسوس روی زیباتر به‌نظررسیدن ظاهر عروس نقشی کلیدی ایفا کند. این اکسسوری عروس در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی در دسترس است. برای انتخاب آن قطعاً باید عناصری همچون نوع لباس عروس، جثه‌ی عروس، اندازه‌ی دستان عروس، رنگ موها و رنگ آرایش عروس در نظر گرفته شوند، اما بدون‌شک مهم‌ترین عنصری که باید برای انتخاب ساعت عروس در نظر گرفته شود رنگ جواهرات است. بهتر است رنگ ساعت با رنگ جواهرات عروس هماهنگ باشد. همانطور که در بالا هم اشاره شد، جواهرات عروس از دیگر اکسسوری‌های عروس هستند و بنابراین مورد سوم ما از لیست انواع اکسسوری عروس به جواهرات عروس اختصاص دارد.

عطر و ادکلن

زیبا بودن فقط چشمی نیست، گاهی باید زیبایی را به مشام دیگران هم رساند. عطر و ادکلن در این راه بسیار به کار می‌آیند. قطعاً انتخاب عطر یا ادکلن برای عروس هیچ معیاری نمی‌تواند داشته باشد جز سلیقه‌ی عروس و داماد. ببینید از عطر کدام ادوتویلت یا ادوپرفیوم خوش‌تان می‌آید، کدام محصول می‌تواند رایحه‌ی خوش شما را در مراسم بپیچاند، همان می‌تواند بهترین گزینه برای شما در شب عروسی باشد.

دستبند:اگر لباس تو بدون آستین یا دکلته است، حتما از دستبند استفاده کن.
2. گوشواره:با توجه به مدل لباس و موها باید انتخاب شود.
3. گردنبند:بهتر است با گوشواره یا دستبند هماهنگ باشد و البته در صورتیکه لباس عروسی یقه اسکی یا یقه بسته است، استفاده از گردنبند توصیه نمی شود.
4. گیره مو:می توان گفت امروزه مهمتر از تاج است و در هر مدل مویی به کار برده می شود.
5. تور:در انتخاب تور عروسی حتما مدل و جنس لباس عروس را نیز در نظر بگیر.
6. تاج:با توجه به تم عروسی باید انتخاب شود

تاج یکی از اکسسوری های عروس

7. کفش:بعد از انتخاب لباس عروس و آرایش مناسب، کفش عروسی مهمترین گزینه به حساب می آید.
 ممکن است تا به حال متوجه نشده باشید، اما برخی از فلزات جلوه زیباتری با لباس های کاملا سفید ایجاد می کنند. نقره، پلاتین یا مروارید همراه با هایلایتی از طلا انتخاب خوبی برای لباس عروس سفید هستند.باید فلزاتی را انتخاب کنید که همراه لباس عروس شما بهترین جلوه را داشته باشد.

 مروارید با تن رنگ نقره ای معمولا با تمام رنگ های لباس عروس از سفید یخی گرفته تا نباتی، کرم و شیری ست می شود. مرواریدهایی با تن صورتی یا گلبهی برای عروس خانم هایی که موهای شان بلوند و رنگ پوست شان بور و سفید است بسیار شیک و برازنده است و با تمام طیف های رنگ سفید لباس عروس هماهنگی دارد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست