Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 مرداد 1401

این لباس هارا برای سفر بردارید!

توریست ها و گردشگران باهوش می دانند که برای داشتن یک تجربه سفر عالی باید ترکیبی از عوامل و شرایط لازم فراهم باشد. یکی از مهمترین عوامل در سفر توجه به انتخاب لباس مناسب برای سفر است. به همین دلیل است که برای داشتن بهترین لباس سفر ،  نباید این انتخاب را به عنوان کار لحظه آخری باقی گذاشت. نوع پوشش و لباسی که برای گردش و سفرهای خود انتخاب می کنیم، می تواند به طور مستقیم روی کیفیت زمانی که به مسافرت می پردازیم و در حال لذت بردن از اوقات خوش سفر هستیم، اثر بگذارد. به همین منظور در این مقاله از مجله گردشگری الی گشت لباس های مناسب برای سفر را بررسی می کنیم.

مانتو

برای سفر سراغ مانتو های مرسوم خود که در محل کار، خرید یا مهمانی می‌پوشید، نروید. مانتوهای بلند یا گشاد انتخاب خوبی برای یک سفر تابستانی نیستند. شما احتیاج به مانتویی آزاد ولی نه گشاد، سبک و خنک دارید. مانتوهایی که مدل پیراهن مردانه هستند، انتخاب راحت و خوبی محسوب می‌ شوند. یک مانتوی راحت و اسپرت با رنگ شاد می‌ تواند مقدمه سفر شاد و انرژی‌بخش شما باشد.  برای مقصد سفر نیز می توانید از مانتوهایی که جنس پارچه آنها کمتر چروک می شود استفاده کنید. سعی کنید مانتو و روسری های خود را در کاوری جداگانه از چمدان بسته بندی کنید

دامن

دامن پوششی ساده است که تقریباً در هر نوع بدنی زیبا به نظر می رسند. برای سفر در تابستان یا مناطق گرمسیر می توانید چند دامن نخی را همراه خود داشته باشید. تا کردن و میزان جای اشغالی توسط دامن ها نیز محدود است. شما می توانید براحتی آنها را در چندان خود جا کنید.

شلوار جین

شلوار جین تقریبا برای سفر به هر منطقه ای مناسب است. اگر هوایی سفر می کنید می توانید به طور معمول شلوار جین خود را برای سوار شدن در هواپیما بپوشید. در سفرهای زمینی و دریایی هم همینطور عمل کنید. بنابراین مجبور نیستید آن را در چمدان بگذارید و جا برای لباس و وسایل دیگر بیشتر است. اگر در سفر خود از یک کارخانه یا یک منطقه روستایی دیدن می کنید یا از یک مکان گردشگری که افراد محلی در آنجا شلوار جین پوشیده اند، پس پوشیدن شلوار جین امری عادی است. البته شلوار جینی که می پوشید باید اندازه اش مناسب و صاف و مرتب باشد. حتی بهتر است از رنگ آبی تیره یا مشکی استفاده کنید. شلوارهای بگی، پاره و زاپ دار، و حتی جین کشی تنگ در خارج از آمریکا آنچنان مرسوم نیست.

ژاکت سبک

همراه داشتن یک ژاکت سبک هنگام سفر به مناطق مختلف ضروریست. در بعضی از مناطق آب و هوایی صبح ها و عصرها در طول سال به یک ژاکت نازک نیاز دارید. حتی در برخی از ساختمان ها در اوج تابستان نیز به دلیل وجود کولر ممکن است احساس سرما کنید. ژاکت های کش باف پشمی یک گزینه عالی برای سفر به مناطق سردسیر است. ژاکت کش باف پشمی می تواند بلافاصله شما را گرم کند. این لباس برای آن روزهایی که هوا نوسان دارد بسیار مناسب است

بلوز ، تونیک و تیشرت

همراه داشتن تی شرت یا تونیک بسته به نوع پوشش انتخابی خودتان هم مهم است. سعی کنید از تی شرت و بلوزهای هایی با رنگ های شاد استفاده کنید. این لباس ها را با شلوار یا دامن خود استفاده کنید. تاپ های کژوال و تی شرت هایی با رنگ های خنثی و گرم یا به صورت ترکیبی راه راه یا با طرح های دیگر هم برای رفتن سفر ساحلی شما عالی هستند. ان ها غیر رسمی اما شیک و استایلیش هستند و به شما حس بهتری میدهند. همچنین به راحتی با جین و صندل ست می شوند .

شلوارهای راحتی، لباس مورد نیاز برای سفر شما است

شلوار های گشاد (به اصطلاح ما شلوار دامنی ) و شلوار سمبادی: شما می توانید مدت طولانی ان را به تن داشته باشید و کنار ساحل برای تعطیلات یکی از بهترین ایتم ها خواهد بود . می توانید با استفاده از یک کمربند با رنگ متضاد یا با گره زدن کمربند از جنس شلوارتان ان را کمی متفاوت تر بپوشید .

پیراهن های تابستانه، مناسب ترین و ایده آل ترین لباس برای سفر در تابستان

لباس های تابستانه با پترن های گلدار و برگ های بزرگ و یا با طرح های هاوایی ایتم بسیار مناسبی است. می توانید این لباس ها را در چمدانتان داشته باشید. اینگونه شما با طبیعتی که سفر کردید به خوبی همخوانی دارید. این لباس به خاطر داشتن سبک بوهو برای هر نوع فرم اندام مناسب است.

پیراهن هایی از الیاف طبیعی که فوق العاده راحت هستند و سبک کژوال دارند را می توانید با اکسسوری های مختلف نظیر یک دستمال گردن ، گردنبند یا گوشواره های بزرگ بپوشید و استایل متفاوتی با سلیقه ی خودتان برای تعطیلات داشته باشید.

کفش و صندل

مععمولا همراه داشتن دو تا سه جفت کفش یا صندل برای سفر کافیست. یک مدل کفش کتانی راحت برای پیاده روی های طولانی، یک کفش زیبا و شیک برای رفتن به مکان های خاص، و یک جفت صندل هم برای راحتی در هتل و یا سایر مکان ها لازم است. اگر در فصل زمستان مسافرت می کنید کار کمی سخت تر است و باید  چکمه یا بوت را همراه خود ببرید. برای سفر تابستانی صندل انتخاب بهتری نسبت به کفش‌ های اسپرت و راحت است چون پا احساس گرمای کمتری می‌ کند اما حواس‌ تان باشد و سراغ صندل‌ های تخت نروید. برای سفر تابستانی خود صندلی انتخاب کنید که کفی طبی و متناسب با فرم کف پا داشته باشد. صندل‌ های تخت برای سفر راحت نیستند. اگر هم به مناطق ساحلی می روید همراه داشتن دمپایی لا انگشتی برای رفتن به دریا را فراموش نکنید.

شال، روسری و کلاه

گرمای تابستان، آزاردهنده‌ ترین بخش یک سفر تابستانی، آن هم با ماشین است. اما می‌ توانید با انتخاب لباس‌ های خنک و تابستانی از آزار گرما کم کنید. برای سفر با ماشین، شال انتخاب بهتری نسبت به روسری است. چون گرمای کمتری دارد و امکان بستن به شیوه‌های مختلف را به شما می‌دهد. شال خود را حتما از رنگی روشن انتخاب کنید. اما سفید انتخاب خوبی نیست چون با شروع حرکت در جاده، به خاکستری تغییر رنگ می‌دهد. استفاده از روسری های زیبا و یا کلاه های مختلف هم در سفر می تواند استایلی زیبا را برای شما به ارمغان آورد.

کیف

کیف سفر هم باید جادار باشد و هم سبک؛ این دو ویژگی میسر نیست مگر اینکه شما سراغ کیف‌ های پارچه‌ ای بروید. در میان کیف‌های پارچه‌ ای بهتر است نمونه‌ ای را انتخاب کنید که دسته بلند برای یک‌ طرفه انداختن کیف دارد. همچنین بند پشتی برای استفاده به شکل کوله‌ پشتی را داشته باشد. با چنین کیف راحتی شما امکان پیاده‌روی چند ساعته را هم دارید. برای سایر مکان ها هم می توانید از کیف های دستی کوچک و ظریف استفاده کنید

لباس هایی که در سفر نباید بپوشید کدامند؟

سعی کنید لباس هایی که شما را به خاطر راحت نبودن خسته می کنند، هرگز نپوشید . مثل شلوار جین تنگ اگرچه ظاهر شیکی دارد اما اصلا مناسب سفر نیست . جامپ سوئیت یا سرهمی انتخاب مناسبی در هنگام سفر با هواپیما نیست در عوض شلوار های کتان و خنک که کمی گشاد هستند، با جیب های زیاد بیشتر به کارتان می اید . لباس هایی با پارچه های زبر و خشن نپوشید بعد از چند ساعت شما را اذیت می کند . کفش های پاشنه دار در چمدان سفر شما ضروری نیستند . سعی کنید از عطر های تند و غلیظ استفاده نکنید در فضای بسته در طولانی مدت ممکن است خودتان و دیگران را اذیت کند.

چند نکته کلیدی و مهم برای بستن چمدان لباس های سفر را بدانید!

۱- اگر امکان شستشوی لباس‌هایی که پوشیده شده‌ اند را در طول سفر خود ندارید چند کیسه پلاستیکی برای جدا کردن لباس‌های کثیف از تمیز در نظر بگیرید. سعی کنید پکیج لوازم بهداشتی سفری تهیه کنید. این پکیج شامل خمیردندان، مسواک، دئودورانت و لوازم دیگر می‌شود.

۲- وسایل سنگین را پایین‌ تر از بقیه لباس‌ ها در داخل چمدان قرار دهید. دو یا سه تکه لباس را روی هم قرار داده و رول کنید، درست مانند جمع کردن کیسه خواب. این کار باعث می‌شود از فضای چمدان به صورت حداکثری استفاده کنید.

۳- وسایل شکستنی و یا جواهرات را داخل لباس‌ ها بپیچید و داخل چمدان بگذارید.

۴- بهتر است اسنک و مواد خوراکی به همراه خود داشته باشید. اسنک سبک را برای سفرهای کوتاه و یا مکان هایی که می‌ توانید غذای سالم و مطمئن تهیه کنید به همراه داشته باشید ولی اگر مسیر سفر شما طولانی است و به مواد خوراکی خاصی آلرژی دارید باید مواد غذایی بیشتری به همراه خود داشته باشید.

۵- اشیایی مانند: شامپو، خمیر دندان، عطر و مایعات دیگر و حتی مواد غذایی باید در پلاستیک‌ های مخصوص و محکم قرار بگیرند. زیرا امکان دارد بر اثر فشار بترکند.

۶- وسایل الکترونیکی مانند: لپ تاپ، دستگاه‌ های ضبط ویدئویی، سیستم‌های بازی و … باید در بسته بندی‌ های مخصوص قرار بگیرند تا در حمل چمدان‌ ها و ضربه‌ هایی که ممکن است به آن‌ ها وارد شود، صدمه نبینند.

۷- برای اینکه در سفر این سوال را دائما از خودتان نپرسید، پیشنهاد می‌کنیم که هندزفری را داخل یک جعبه عینک و یا چیزی مشابه قرار دهید.

۸- برای بسته بندی وسایل کوچک مثل گوشواره و انگشتر، از جعبه های مخصوص نگه داری قرص های طول روز یا طول هفته، استفاده کنید. می‌توانید آنها را از داروخانه، خریداری کنید.

در سفر تابستانی چه لباسی بپوشیم؟
ما معمولا در تابستان سفر می‌کنیم تا از گرمای هوا فرار کنیم و ممکن است به همین دلیل لباس‌های نازک تابستانی با خود ببریم. استفاده از لباس‌های نازک و خنک علاوه بر کمک کردن به تحمل دمای هوا، حجم کمی هم در وسایل‌تان اشغال می‌کند.
نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در مقاصد تابستانی ممکن است اختلاف دمای شب و روز زیاد باشد، پس حتما یک لباس گرم یا یک پتوی نازک همراه خود داشته باشید تا در مواقع لزوم به شما کمک کند.
در تابستان بهتر است از لباس‌های روشن و ترجیحا رنگ‌های خنثی استفاده کنیم تا خیلی گرمای هوا را به خود جذب نکند. اگرچه لباس‌های روشن معمولا زودتر کثیف می‌شوند، اما برای دوام آوردن در گرما چاره‌ی دیگری ندارید.
کلاه، کرم ضدآفتاب، عینک آفتابی و پمادهای ضدحشره از ملزومات سفرهای تابستانی محسوب می‌شوند.
در سفر زمستانی چه لباسی بپوشیم؟
ما ایرانی‌ها معمولا در فصل زمستان به مقاصد گرم و معتدل سفر می‌کنیم، اما هستند کسانی که مقاصد سرد زمستانی هم برای‌شان محبوبیت دارد. همه می‌دانند که برای سفر در فصل زمستان باید لباس گرم بپوشند، اما آنچه که معمولا نادیده گرفته می‌شود لایه‌ای پوشیدن در فصل زمستان است. لایه لایه لباس پوشیدن در زمستان این مزیت را دارد که در مواجهه با دماهای مختلف می‌توانید لباس‌های‌تان را کم یا زیاد کنید.
در نهایت این شما هستید که با توجه به تجربه و نوع سفرتان لباس سفر مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست