Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
26 مرداد 1401

این پارچه ها مخصوص دوخت مانتو برای تابستان است!

بهترین پارچه برای مانتو تابستانی

پارچه لنین

لنین از خنک ترین و سبک ترین پارچه های مانتو تابستانه است. ویژگی مهم دیگری که پارچه های لنین دارند این است که به راحتی چروک نمی شوند. همه این ها دلایلی است که هر چه زودتر این پارچه را تهیه کنید و به خیاط خود سفارش دوخت یک مانتوی زیبای تابستانه و کژوال دهید. علاوه بر مانتو این پارچه برای شومیز و شلوار نیز انتخاب مناسبی خواهد بود.

در بافت پارچه لنین منافذی وجود دارد که باعث می شود هوا به راحتی جریان پیدا کند درنتیجه از تعریق جلوگیری می کند. این پارچه از الیاف کتان بافته شده است.

پارچه کرپ حریر

کرپ حریر در لیست بهترین پارچه برای مانتو تابستانی قرار می گیرد. این پارچه برای مانتو های گشاد بسیار مناسب است. پس اگر طرفدار پانچو و دیگر مانتو های گشاد تابستانی هستید این پارچه به شما تو صیه می شود. جنس کرپ حریر بسیار خنک است و در دوخت لباس های پفی و چین دار نیز از آن می توانید استفاده کنید.این پارچه با وجود نازکی که دارد بدن نما نیست.

پارچه کرپ حریر در رنگ های مختلف مات و با الیاف ابریشم طبیعی یا مصنوعی تولید می شود که برای مانتو تابستانه بهتر است از رنگ های روشن آن استفاده کنید. گرماژ آن 150 الی 190 بوده به همین علت جزو پارچه های سبک به حساب می آید. کرپ حریر های موجود در بازار اکثراً چینی و کره ای هستند که بهترین نوع آن کره ای می باشد.

پارچه نخی

پارچه نخی یکی دیگر از گزینه های لیست بهترین پارچه برای مانتو تابستانی می باشد. این پارچه همان پارچه پنبه ای است که اصطلاحاً به آن پارچه نخی می گویند. نقطه قوت پارچه های نخی این است که بسیار خنک و سبک هستنند و مشکلی که دارند این است که خیلی زود چروک می شوند و هر بار نیاز به اتو کشی دارند.

از دیگر نقاط قوت پارچه پنبه ای می توان به خاصیت ضد حساسیت آن اشاره کرد. دقت داشته باشید که در برخی از انواع آن از الیاف مصنوعی نیز استفاده می شود که ممکن است برای افراد با پوست های خاص ایجاد حساسیت کند. پارچه پنبه ای خاصت کششی ندارد و رنگ آن مات است.

پارچه های نخی معمولاً آب رفت دارند. به این معنی که بر اثر شست شو ممکن است آب برود و کوتاه شود. به همین علت بهتر است قبل از دوخت و دوز یک بار شسته شود.

پارچه کرپ اسکاچی

کرپ اسکاچی دیگر عضو خانواده کرپ می باشد که برای فصل تابستان انتخاب هوشمندانه ای به نظر می رسد. این پارچه بافت خاصی داره و چروک نمیشه. برای دوخت مانتو با کرپ اسکاچی نیاز به آستر ندارید و بدون آن می توانید مانتو و سارافون های زیبا، خنک ، راحت و تابستانه بدوزید.

کرپ اسکاچی تا حدی خاصیت کششی دارد و از نظر دام جزو پارچه هایی است که تا طولانی مدت می توانید از آن استفاده کنید.

 پارچه شیرشکری

این پارچه از خانواده نخ پنبه است. دارای چروک های ریزی است و در رنگ های پاستیلی و روشن تابستانه و با طرح راه راه تولید می شود. دارای منافذ بازی است که جریان هوا را از خود عبور می دهد. این پارچه خنک جزو بهترین پارچه برای مانتو تابستانی می باشد که دوام بالایی نیز دارد و به هیچ عنوان آب نمی رود.

پارچه کرپ مازراتی

یکی دیگر از کرپ ها کرپ مازرانتی می باشد. این پارچه اصطکاک خوبی ایجاد می کند و برای همین سر نمی خورد و مرتب می ماند. بیشتر برای کت های تابستانه مناسب بوده و انتخاب خوبی برای مانتوی روزمره نیست. نسبت به سایر گزینه های لیست بهترین پارچه برای مانتو تابستانی، ضخامت بیشتری دارد. تراکم بافت این پارچه بالا است برای همین در لباس های بهاره و پاییزه نیز می توان از آن استفاده کرد.

کلام آخر….

در آخر دقت داشته باشید که بهترین پارچه برای مانتو تابستانی، پارچه ای است که تراکم پایینی دارد. یعتی تار و پود آن در هم تنیده نیست و هوا از داخلش جریان پیدا می کند. برای تست این ویژگی پارچه را زیر نور بگیرد اگر دارای سوراخ های ریزی بود انتخاب مناسبی می باشد.

نکته دیگر این است که درصد الیاف طبیعی پارچه تا حد امکان بالا باشد. اگر پارچه از الیاف مصنوعی بافته شده باشد برای تابستان مناسب نبوده و باعث تعریق می شود. در آخر بهترین رنگ برای تابستان رنگ های روشن است که نور آفتاب را تا حد ممکن باز می گردانند و از گرم شدن جلوگیری می کنند. اگر از رنگ تیره استفاده کنید جذب نور بالا می رود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز