Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
26 مرداد 1401

با شلوار جین مشکی چه تیپی بزنیم؟!

 

 تاریخچه شلوار جین مشکی را بدانید !

شلوار جین مشکی از دهه ۱۹۵۰، زمانی که لوی اشتراوس تصمیم گرفت تا کلاسیک های خود را به روز کند، جزء اصلی کمد لباس بوده است. اما از آن روز تا به حال ، شلوار جین مشکی به یک انتخاب غالب در فرهنگ لباس های لوکس و خیابانی در فرهنگ های مختلف تبدیل شده است.

برندهایی مانند Saint Laurent، Balmain، Nudie و John Elliott اصول اولیه جین مشکی را در نظر گرفته‌اند و لباس‌های شستشو، ریپ، برش و طعم خاص خود را اضافه کرده‌اند. صرف نظر از فرم بدن شما، احتمالاً یک گزینه مناسب شیک برای شما وجود دارد.

امروز به بررسی این موضوع میپردازیم که چگونه با شلوار جین مشکی یک ست استایل زیبا را داشته باشیم و چه چیزی بپوشیم. چه برای محل کار، چه کنسرت یا صرف ناهار آخر هفته، راه های زیادی برای پوشیدن و مدل دادن شلوار جین مشکی وجود دارد.

شلوار جین مشکی از مدل‌هایی است که بسیار ساده و کلاسیک است و آقایان شیک پوش از گذشته این شلوار را در لیست خرید خود داشته‌اند. ست کردن آن با بقیه‌ی لباس‌ها اصلا کار سختی نیست و با سعی و خطا می‌توان به بهترین نتیجه‌ها رسید ولی در این مقاله می‌خواهیم به طور اصولی به بررسی این شلوار و کفشی که می‌توان با آن ست کرد بپردازیم. برای ست کردن شلوار جین مشکی و کفش به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم

چرا شلوار جین مشکی بپوشیم؟

جین مشکی همیشه ترند بوده و گاهی فراتر از یک ترند عادی لباس هم پیش رفته است. لباسی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد را می‌توانید در یک گردش روزانه بپوشید و در انتهای روز، برای میل کردن شام با همان لباس وارد رستوران شیک و کاملا رسمی شوید. البته برای هر یک از موقعیت‌ها باید لباس مخصوص به همراه آن پوشیده شود. هیچ لباسی به تنهایی معجزه نمی‌کند.

نکته مهم این است که شلواری مناسب بر اساس اندام و اندازه خودتان پیدا کنید و بعد از آن با ترکیب کردن لباس های دیگر آماده رفتن به مجالس و موقعیت‌های مختلف رسمی تا دوستانه شوید. شلوار جین مشکی براساس استایل و سبک پوشیدن می‌تواند لباس، هر روز، هر ماه یا سال شما باشد به شرطی که بدانید آن را چگونه با دیگر لباس‌ها ست کنید.

در قدم اول همانطور که اشاره کردیم باید شلوار مناسب با اندام خود پیدا کنید. بهترین شلوار جین مشکی که ما به شما توصیه می‌کنیم، شلواری است که پاهای شما را کاملا پوشش دهد و اندازه آن نباید به طور نامتعارف بزرگ‌تر از حد معمول یا خیلی اندامی باشد. برندهای زیادی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس بودجه و میزان سرمایه‌گذاری خود روی لباس، هزینه کنید و شلوار جین مشکی از آن‌ها خریداری کنید.

استایل کژوال با انتخاب‌های هوشمندانه شما را آدمی خاص میکند

جین مشکی با اکثر ترکیب‌های استایل می‌تواند هماهنگ شود اما با لباس‌های کژوالی که به صورت هوشمندانه انتخاب شده باشند، درخشش بیشتری دارد.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای استایل کژوال از ترکیب رنگی سفید، خاکستری و مشکی استفاده کنید. بر اساس رنگ پوست خود، یکی از رنگ‌های سفید یا خاکستری تیره را برای تی‌شرت و کت اسپرت خاکستری را روی آن به انضمام شلوار جین مشکی بپوشید.

اگر از استایل کژوال خوشتان آمده است و دوست دارید آن را در محل کار هم بپوشید به جای تی‌شرت آستین کوتاه از بلوز آستین بلند استفاده کنید.

در مورد کت اما دقت کنید که مقداری از حالت رسمی بودن خارج شود. همانطور که در مورد کت به صورت مفصل صحبت کرده ایم، با اضافه کردن الگوهای روی پارچه می‌توانید این کار را انجام دهید. برای صورت خودتان در استایل کژوال فکری کنید و یک عینک مناسب بخرید. همچنین کفش را در خارج از محیط‌های اداری سفید اسپرت انتخاب کنید.

استایل رسمی با جین مشکی خوب است؟

جین مشکی نیز همانند دیگر لباس های جین، کژوال و غیررسمی است اما می‌توانیم با استفاده از ترفندهای ساده‌ای آن را تبدیل به یک لباس رسمی‌ کنیم. ترفندی که باید در این مورد بکار بگیرید استفاده از تک رنگ‌های خنثی است.

برای مثال می‌توانید جین مشکی را به همراه یک پیراهن آکسفورد سفید به تن کنید. برای داشتن استایل رسمی‌تر، پلیور خاکستری که می‌تواند تضاد رنگی را به استایل شما دهد به آن‌ها اضافه کنید. در قدم بعدی اگر محیط کاری خیلی رسمی دارید، کراوات مشکی را فراموش نکنید.

برای کفش، از بوت‌های چوکا مشکی یا خاکستری استفاده کنید. در نهایت بر اساس فصلی که در آن هستید، ژاکت سرمه‌ای به تن کنید. چه استایل رسمی شیکی، بهتر از این می‌خواستید؟

جین مشکی برای لباس کار مناسب است؟

بر اساس نوع پارچه، جین‌ها دوام زیادی دارند، پس چرا آن‌ها را به عنوان یک لباس کار شیک استفاده نکنید؟ برای این استایل شلوار جین مشکی که آستر رنگ روشن دارد و پیراهن جین رنگ آبی تیره انتخاب کنید. نگران ترکیب شدن رنگ‌های شبیه به هم نباشید.

برای فرار از این فکر اذیت کننده، دم‌پای شلوار را کمی تا بزنید تا تفاوت رنگی خوبی ایجاد کنید. نکته‌ای که در مورد پیراهن وجود دارد، اتوکشی مناسب آن است. پیراهن‌های جین به حد کافی شل هستند، پس سعی کنید با اتوکشی به آن‌ها شکل دهید.

برای افزودن رنگ بیشتر از تی‌شرت یا پیراهن رنگ روشن کمک بگیرید. رنگ پیراهن را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید. برای کفش، ونس مشکی رنگ به همراه خطوط و کفی سفید گزینه مناسبی است

شلوار مشکی و پیراهن بنفش ترکیبی خاص

به طور معمول رنگ بنفش یکی از بهترین گزینه ها برای همراه شدن با شلوار مشکی است . اگر بنفش انتخابی شما روشن تر باشد، آزادی عمل بیشتری برای انتخاب کراوات مناسب خواهید داشت. کراوات های صورتی با ظاهری متفاوت می توانند مناسب باشند اما مطمئن شوید زیاد جلب توجه نکنند. رنگ آلبالویی تیره، بنفش، و ارغوانی روشن نیز با رنگ بنفش کمرنگ ترکیب های جالبی خواهند ساخت. پوشیدن تن های تیره تر بنفش کمی سخت تر است اما اگر با کراوات های طرح دار سنتی و با مدل های شبه بافتنی که به کراوات بُعد می دهند، استفاده شوند، مشکل برطرف خواهد شد.

 قبل از خرید قوانین کلی در انتخاب پیراهن را بدانید

• رنگ هایی را به عنوان رنگ مکمل پیدا کنید که زیاد به چشم نیایند.
• نیازی نیست همیشه ظاهری رنگارنگ داشته باشید. گاهی اوقات سادگی بهترین انتخاب است.
• اگر خیاط خوبی شلوارتان را ندوخته باشد و لباس خوش فرمی نداشته باشید هرقدر در انتخاب رنگ وسواس به خرج دهید فایده ای نخواهد داشت.

کلام آخر….

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم خرید کفش مردانه مناسب با شلوار پارچه ای را شرح دهیم باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفش مناسب خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین کفش های مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم،بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

گرچه جین مشکی ذاتا استایلی روزمره است، اما می تواند به صورتی ست شود که استایلی نیمه رسمی به وجود آورد. البته که نباید از آن در مجالس کاملا رسمی مثل عروسی استفاده کنید. جین مشکی جایگزین مدرن مناسبی برای شلوارهای پارچه ای مجلسی و شلوار کتان محسوب می شود. برای داشتن ظاهری نیمه رسمی با شلوار جین مشکی یک شلوار تنگ ساده بدون پارگی انتخاب کنید. بعد آن را با لباس های رسمی مثل پیراهن مجلسی، کت بلیزر، یا کفش های مجلسی مردانه ست کنید. اگر نگرانید که هنوز زیاد مجلسی نیستید، یک کراوات هم برای کلاسیک تر شدن اضافه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز