Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
15 آذر 1401

برای افرادی که صورت کشیده دارن روسری بهتر است یا شال؟ + انواع فرم صورت !

همه چی درباره شال مناسب افراد صورت کشیده !

هر صورت و چهره ای مدل و فرم هندسی خاص خود را دارد که برای زیباتر و جذاب تر دیده شدن، نیازمند رعایت برخی نکاتی است. برای داشتن یک استایل شیک و زیبا و همچنین برای ارتقای جذابیت و زیبایی چهره، انتخاب درست شال و روسری بسیار حائز اهمیت است.

 

علاوه بر طرح و رنگ شال مناسب با پوست، یکی دیگر از نکات مهم انتخاب شال و روسری توجه به حالت و فرم هندسی صورت است

 

شال یا روسری برای صورت کشیده

نکته مهم در انتخاب پوشش مناسب برای موهای خود این است که شال مناسب چهره ی شما می باشد یا روسری. در ظاهر این دو تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و رسالتشان پوشاندن مو می باشد با این حال نحوه ی قرار گرفتن و بسته شدن این دو در زیبایی چهره شما موثر می باشد.

 

  • در دیدگاه اکثر افراد روسری مناسب افرادی است که از سنین جوانی فاصله گرفته اند و می خواهند رسمی تر به نظر برسند و شال به عبارتی جوان پسند تر می باشد. با توجه به اینکه این نظر زیاد کارشناسانه نمی باشد اما بهتر است در انتخاب های خود آن را در نظر بگیرید.

 

  • نکته بعدی در انتخاب شال و روسری توجه به اندام خود است. اگر دارای برجستگی سینه زیادی هستید و می خواهید آن را بپوشانید، روسری چهار گوش، بلند و نخی انتخاب مناسبی است.

 

شال یا روسری؟

یکی از سوالاتی که شاید برای بسیاری از افراد پیش آید این است که شال برای صورت کشیده مناسب تر است یا روسری؟ در اینجا باید این طور جواب داد که جواب قطعی برای این سؤال وجود ندارد. نمی توان فقط شال یا فقط روسری را برای صورت های کشیده پیشنهاد کرد. نکته مهم در اینجا استفاده درست از شال و روسری مناسب با حالت صورت های کشیده است.

 

حالت های مختلف فرم صورت در خانم ها

توجه به حالت صورت در خرید روسری و شال به عنوان یکی از فاکتورهای مهم شناخته می شود. حالت صورت هر فردی ویژگی های خود را دارد و معمولاً با اشکال هندسی ارزیابی می شود. این حالت ها به صورت دایره ای، مربع، مثلثی، ذوزنقه و…معرفی می شوند.

 

رنگ های مناسب در شال و روسری برای صورت های کشیده

یکی دیگر از موارد مهم و اصلی که باید در خرید انواع روسری و شال مناسب برای صورت های کشیده در نظر گرفت، رنگی است که در این بخش پوششی به کار رفته است. مانند شرایطی که در انتخاب طرح شال و روسری برای صورت های کشیده وجود دارد، در انتخاب رنگ نیز باید به سراغ رنگ هایی رفت که بتواند حالت گردی را در صورت افراد ایجاد کند.

 

در کنار طرح های افقی که برای صورت های کشیده مناسب است، کاربرد رنگ های روشن و تیره تفاوت چندانی ندارد. متناسب با نوع استایل پوششی و آرایش صورت می توان از رنگ های تیره و روشن استفاده کرد. 

 

نکته مهم در انتخاب پوشش مناسب برای موهای خود این است که شال مناسب چهره ی شما می باشد یا روسری. در ظاهر این دو تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و رسالتشان پوشاندن مو می باشد با این حال نحوه ی قرار گرفتن و بسته شدن این دو در زیبایی چهره شما موثر می باشد.

 

در دیدگاه اکثر افراد روسری مناسب افرادی است که از سنین جوانی فاصله گرفته اند و می خواهند رسمی تر به نظر برسند و شال به عبارتی جوان پسند تر می باشد. با توجه به اینکه این نظر زیاد کارشناسانه نمی باشد اما بهتر است در انتخاب های خود آن را در نظر بگیرید.

 

نکته بعدی در انتخاب شال و روسری توجه به اندام خود است. اگر دارای برجستگی سینه زیادی هستید و می خواهید آن را بپوشانید، روسری چهار گوش، بلند و نخی انتخاب مناسبی است.

 

انواع فرم صورت

  • صورت با فرم مستطیل
  • صورت با فرم مثلثی
  • صورت با فرم مربع
  • صورت با فرم گرد
  • صورت با فرم ذوزنقه
  • صورت با فرم بیضی و کشیده

برای انتخاب شال و روسری قبل از هرچیز، رنگ و طرح آن برای ما اهمیت دارد و به صورت ناخودآگاه به سراغ روسری و شال هایی می رویم که طرح و رنگ آنها جذب مان کند و با مانتو و لباس هایمان هماهنگ و ست باشد. اما غافل از اینکه که انتخاب شال یا روسری قواعدی دارد و بهتر است در انتخاب آنها همه موارد را رعایت کنیم تا انتخابی متناسب با چهره و سلیقه خود داشته باشیم.

 

اشخاصی که صورت کشیده و ظریفی دارند برای انتخاب روسری باید به دنبال طرح هایی با خطوط افقی باشند. هنگامی که این روسری ها را تا می کنید از وسط خطوط افقی به شکل مورب در می آیند و با خطای دیدی که ایجاد می شود چهره و صورت شما پرتر نشان داده می شود.

 

انتخاب شال و روسری برای صورت بیضی ها

انواع مدل های سر کردن شال و روسری به افراد دارای صورت بیضی مناسب است بنابراین این افراد می توانند به شکل دلخواه خود شال یا روسریشان را ببندند . اما افراد دارای صورت کشیده برای مشخص ترشدن گونه هایشان می توانند در زیر روسری یا شال هدبند یا دستمال سر ببندند و کناره های شال و روسری تان را تو بزنند.

 

انتخاب شال و روسری برای صورت مثلثی ها

در صورت مثلثی پیشانی عریض اما عرض چانه کم و چانه نوک تیز است. در این نوع صورت ها شما باید شما باید روسری و شال را طوری سر کنید که عرض پیشانی کم گردد یعنی باید گوشه های پیشانی تان پوشیده شود تا با چانه متناسب شود. تیزی چانه را نیز با پوشاندن قسمت پایین چانه با روسری و شال می توانید ، بگیرید.

 

انتخاب شال و روسری برای صورت های مستطیلی

افراد دارای صورت مستطیلی و دراز که پیشانی و فک هم اندازه و با لبه های تیز دارند و طول صورت شان از عرض صورت بزرگتر است باید طوری روسری و شال سر کنند که طول صورت لبه های تیز صورت گرد شود و طول صورتشان کوتاه تر گردد

.

برای افراد دارای صورت مستطیلی شکل ، شال ها یی با پارچه های نرم و لخت بهترین گزینه هستند و آنها با شال می توانند گوشه های صورت شان را گرد کنند. برای افرادی که صورت مستطیلی شکل دارند شال و روسری با طرح های چهارگوش بسیار مناسبند و این افراد می توانند صورت خود را با پوشیدن انواع هدبند و اکسسوری تیره زیر روسری کوتاه ترنمایند .

 

برای اینکه گونه های این افراد نمایان گردد لازم است که کناره های روسری و شال خود را تو بزنند و روسری و شال خود را به صورت گرد ببندند و از مدل هایی که در پشت بسته می شوند خود داری کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست