Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
16 مرداد 1401

برای خرید یک کاپشن خوب چه چیز هایی باید بدانیم!

اگر شما در یک منطقه سرد زندگی می‌کنید با فرا رسیدن فصل زمستان و سرما به یک کاپشن مردانه خوب نیاز دارید. کاپشن زمستانی نوعی پوشش است که از شما در برابر باران، برف، باد و سرما محافظت می کند.

 

حال این پوشش عایق ضخیمی دارد که موجب افزایش دمای بدن شما هنگام حرکت می شود. و البته پوسته بیرونی کاپشن باید ضد آب و عایق بندی باشد و بتواند بدن شما را به صورت مداوم خشک نگه دارد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

از دیگر ویژگی های این نوع کاپشن ها علاوه بر خشک و گرم نگه داشتن شما در فصول بارانی و سرد می توان آن را در مراسم های رسمی پوشید. بنابراین اگر شما می خواهید با استفاده از یک کاپشن از نفوذ سرما به بدن خود جلوگیری کنید باید نکات زیر را در نظر بگیرید.ویژگی های یک کاپشن مردانه خوب برای جلوگیری از نفوذ سرما

 

انواع جنس کاپشن پاییزه و زمستانه برای مردان و پسران

در مورد لباس های زمستانی یک حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد؛ لباس های زمستانی اکثرا گران هستند و همین موضوع دقت بیشتر برای انتخاب گزینه مناسب تر را برای مصرف کننده، چندین برابر می کند.

 

کاپشن ها در انواع مختلف طراحی و دوخته می شوند؛ اما در تهیه تمامی آن ها معمولا از پارچه های ضخیم تر نظیر دورس یا کتان برای لایه رویی و پوششی از پشم یا پشم شیشه برای آستر استفاده می شود.

 

این موضوع در مورد کاپشن های شمعی و بارانی ضدآب نیز صادق است. تنها در این میان شاید بتوان کاپشن های چرم را از نظر نوع زیرآستر انتخابی مستثنی دانست.

 

در مجموع جنس پشم ، پلی استر ، نخ ، نایلون ، پلی آمید ، مخمل ، فوتر و چرم طبیعی و مصنوعی از انواع اصلی متریال مورد استفاده در دوخت کاپشن ها هستند که به تناسب استفاده از هریک،‌ شاهد قیمت های متفاوتی در کاپشن ها خواهیم بود.

 

کاپشن آزاد بخرید؛ و نه گشاد بی قواره

پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید کاپشن، نمونه ای را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی و آزادی بیشتری می کنید.دقت داشته باشید که یک کاپشن خوب باید برای حداقل برای پوشیدن 2 لباس ضخیم زیر کاپشن مناسب باشد و در عین حال نیز نباید آنقدر گشاد باشد که استایل ظاهری شما را به هم بریزد و شما را شلخته نشان دهد

 

ضد آب بودن کاپشن یکی دیگر از ویژگی های کاپشن خوب است

شما باید در فصل زمستان مدام منتظر اتفاقات غیر ممکن و عجیب باشید. زیرا با وجود یک روز آفتابی و خنک در این فصل، ناگهان با بارش های سنگین روبرو خواهید شد. بنابراین خرید یک کاپشن مردانه ضد آب را در اولویت خود قرار دهید.

 

زیرا با وجود لایه بیرونی کاپشن با خاصیت ضد آب، شما می توانید بدون هیچ نگرانی زیر بارش های باران به فعالیت های روزمره خود برسید. همچنین جهت اطلاع از ضد آب بودن قسمت بیرونی کاپشن باید به تعداد لایه ها و برچسب داخلی توجه کنید.

 

زیپ های مستحکم و ضد آب کاپشن زمستانی مردانه

هنگامی که می خواهید یک کاپشن مردانه جذاب و در عین حال مناسب خریداری کنید باید از ضد آب بودن زیپ و جیب های آن مطمئن شوید.

 

زیرا برخی مواقع که شدت بارش برف و باران بالا است، با وجود ضد آب بودن کاپشن، جیب های آن خیس شده و تمام محتویات داخل آن صدمه می بیند. از دیگر نکات مهم هنگام انتخاب و خریداری کاپشن ضد آب، مستحکم بودن زیپ های آن می باشد.

 

زیرا اگر زیپ بسته نشود یا مستحکم نباشد، سرما خیلی راحت به بدن نفوذ کرده و باعث بیماری فرد می شود.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

درزهای محکم دوخته شده کاپشن

اگر شما می خواهید از کیفیت کاپشن اطمینان یابید، قبل از خرید به نوع دوخت و یا درزهای دوخت شده توجه کنید. تا در صورت وجود فضای باز بین درزها، دوخت و البته کناره ی زیپ و جیب ها آن را پس دهید

 

 

در عین حال اگر امکان تعویض و خرید هرساله کاپشن را ندارید. به شما پیشنهاد می دهیم که مدل های ساده تر را برای خود انتخاب کنید.  چراکه بسیار کم پیش می آید که مدل های ساده تر از مد بیفتند. در عین حال توجه داشته باشید که در بیشتر موارد سادگی در زیبایی است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست