Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 دی 1401

بر طرف کردن چروک پیشانی چگونه است؟

به خطوط روی پوست، چین‌وچروک پیشانی می‌گویند. با افزایش سن، پوست شما کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند. این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست در برابر آسیب‌ها می‌شود. عوامل محیطی، کم‌آبی و سموم، منجر به ایجاد چین و چروک می‌شوند.

 

چین و چروک پیشانی بخش جدایی‌ناپذیر و طبیعی فرایند پیری است؛ بنابراین هیچ دلیلی برای ترس از آن وجود ندارد. البته روش‌هایی طبیعی برای کاهش سرعت فرایند پیر شدن صورت وجود دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت‌. با عمده استایل همراه باشید 

 

از ضدآفتاب استفاده کنید.

اکثر ما می‌دانیم استفاده از کرم ضدآفتاب و ضد لک با SPF (فاکتور محافظت در برابر خورشید) بالای ۳۰، از ابتلا به سرطان پوست جلوگیری می‌کند.

 

تحقیقات نشان می‌دهد استفاده از ضدآفتاب، علائم پیری را به تأخیر می‌اندازد. استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب و مرطوب‌ کننده خوب، در بلندمدت روی سلامت پوست شما تأثیر می‌گذارد.

برای رفع چین‌ و چروک پیشانی مصرف قند را کاهش دهید.

مصرف قند روی سلامت شما اثر دارد. قند در بدن شما باعث شروع فرآیند گلیکاسیون (glycation) می‌شود که محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (Advanced glycation end-products)، که به‌طور اختصاری AGE شناخته می‌شوند، برای پوست مضر هستند.

 

AGEها به مرور زمان سبب تجزیه کلاژن موجود در بدن می‌شود و این امر به پیر شدن پوست شما منجر می‌شود. بعضی روش‌های طبخ مانند گریل کردن و سرخ کردن نیز با افزایش AGEها ارتباط دارند. به جای این روش‌ها می‌توانید از پختن و آب‌پز کردن استفاده کنید. کاهش مصرف قند و غذاهای سرشار از چربی

 

چروک پیشانی

 

افزایش سن، پوست انسان خاصیت انعطاف‌پذیری و کشسانی خود را از دست می‌دهد. با کاهش تولید روغن‌های طبیعی، پوست خشک می‌شود؛ همین موضوع یکی از دلایل ایجاد چین چروک روی پوست است.

 

با ورود به میان‌سالی، چربی موجود در بخش زیرین پوست از بین می‌رود و باعث افتادگی و آویزان شدن آن می‌شود. با این حال نمی‌توان تنها سن را دلیل افزایش چین و چروک در پوست دانست. سبک زندگی ناسالم و عوامل گوناگون محیطی نیز باعث پیری زودرس و افتادن چین چروک صورت می‌شوند. در ادامه به برخی از دلایل افزایش چین و چروک صورت اشاره می‌کنیم:

 

  • نور خورشید
  • آلودگی‌های درون شهری
  • کمبود خواب
  • مصرف دخانیات
  • نوشیدن الکل
  • تکرار حرکات صورت (مانند اخم کردن)
  • استرس
  • مصرف بیش از اندازه شکر
  • عدم استفاده از کرم‌های مرطوب کننده

 

عده‌ای از افراد با ظهور چین و چروک روی پوست، اعتمادبه‌نفس و روحیه خود را از دست می‌دهند و به‌دنبال درمان خانگی چروک صورت می‌روند. این روش ممکن است تأثیر مقطعی داشته باشد اما در درازمدت نباید توقع معجزه رفع چین و چروک صورت را از آن داشت.

 

راه‌های طبیعی درمان چین و چروک و افتادگی پوست؛ مصرف سبزی و خواب کافی

برای پیشگیری از پیری و رخ دادن معجزه رفع چین و چروک صورت، لازم است برخی اقدامات را در خانه انجام دهید؛ به این ترتیب چند سال جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر بیایید. برای درمان خانگی چروک صورت باید:

 

برای چروک صورت چه باید کرد؟ از نور خورشید دوری کنید

یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد چین و چروک روی پوست صورت، قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید است. اشعه UV خورشید، بر عمیق‌ترین لایه‌های پوستی نفوذ می‌کند و باعث پیری زودرس می‌شود. دوری کردن از آفتاب شدید و استفاده از کرم ضد آفتاب، علاوه‌بر جلوگیری از چین و چروک صورت، از سرطان پوست هم پیشگیری خواهد کرد.

 

معجزه رفع چین و چروک صورت؛ از کرم مرطوب کننده استفاده کنید

با استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و کرم‌های آب‌رسان استاندارد، سطح پوست را همیشه مرطوب نگه دارید. با خشک نگه داشتن همیشگی پوست، داربست‌های آن از بین می‌رود و درنتیجه چین و چروک متعددی روی پوست ایجاد می‌شود. همیشه تلاش کنید صورت و نقاط و ناحیه زیر چشم را که پوست نازک‌تری دارد مرطوب نگه‌دارید.

 

درمان خانگی چروک صورت با مصرف میوه و سبزی

آنتی اکسیدان موجود در میوه و سبزیجات، با رادیکال‌های آزاد صدمه‌زننده به سلول‌ها مبارزه می‌کند. آنتی اکسیدان پوست را شاداب‌تر و شفاف‌تر می‌کند؛ در چنین شرایطی فرد به سرعت متوجه کاهش چین و چروک صورت خواهد شد.

 

آر اف فرکشنال

یکی از راههای موثر و ایمن جوانسازی پوست و رفع چین و چروک‌ها، بکارگیری آر اف فرکشنال است. در این تکنیک بدون استفاده از امواج مضر نوری، حرارت دستگاه فقط در قسمت عمقی پوست اثر می‌گذارد و به همین دلیل لایه سطحی پوست بدون آسیب، باقی می‌ماند.

 

تاثیرگذاری آر اف فرکشنال نسبت به بسیاری از روشهای دیگر غیر جراحی جوانسازی، بیشتر است. در این روش با تحریک کلاژن سازی و ترمیم آنها، پوست سفت تر شده و آثار پیری مانند چین و چروک همچنین افتادگی پوست، بهبود می‌یابد.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ همان طور که از نامش پیداست، با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف، و ورود این سوزن‌ها به لایه سطحی پوست، پوست را وادار به ساخت کلاژن بیشتر می‌نماید و به همین دلیل چین و چروک‌های ریز پوست برطرف می‌شود.

 

هایفوتراپی

هایفوتراپی یا تکنیک اولتراسوند متمرکز، با شدت بالا یک روش غیرتهاجمی و سرپایی است که بدون نیاز به جراحی و طی دوران نقاهت، به درمان چین و چروک‌ها، لیفت و رفع افتادگی پوست، می‌پردازد.

 

در روش هایفوتراپی امواج اولتراسوند در زیر سطح پوست متمرکز شده و موجب لیفت و سفتی بافت‌های شل شده پوست می‌شوند و چین و چروک‌های پوست را برطرف می‌نمایند. هایفوتراپی معمولاً در سال بیش از یکبار انجام نمی‌شود و پس از آن، تغییرات پوست به تدریج اتفاق می‌افتد ولی این تغییرات بسیار چشمگیر و رضایت بخش می‌باشند.

 

تزریق بوتاکس

بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث تضعیف کنترل‌ شده و فلج عضلات می‌شود. در نتیجه پوست روی ماهیچه شل شده و چین و چروک‌ها برطرف می‌شوند برخی از خطوط و چین و چروک هایی که با تزریق بوتاکس رفع می‌شوند عبارتند از:

 

  • خطوط اطراف لب و خط خنده که از کناربینی تا کنار لب امتداد دارد
  • چین‌های پنجه کلاغی اطراف چشم
  • خطوط اخم واقع در بین دو ابرو
  • خطوط پیشانی

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user