Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
16 آبان 1401

بهترین نوع سوتین چیست ؟ + انواع سوتین !

همه چی درباره بهترین نوع سوتین!

همه ما می‌دانیم که سوتین از جنس‌های مختلفی دوخته می‌شود که راحت‌ترین و سلامت‌ترین آن به‌ویژه جهت استفاده روزانه سوتین‌های پنبه‌ای و نخی هستند.

 

همچنین انتخاب سایز مناسب با سینه از دیگر فاکتورهای مهمی است که در انتخاب سوتین باید به آن توجه کرد. متأسفانه بسیاری از خانم‌ها نسبت به این موضوع و تأثیری که انتخاب اشتباه بر شکل‌گیری فرم سینه و سلامت این بافت می‌گذارد ناآگاه‌اند.

 

  • سوتین فنردار

سوتین فنردار چیست؟ در بین انواع و اقسام بهترین مدل سوتین، شاید سوتین فنردار از همه شناخته‌شده‌تر باشد. در قسمت زیرین این نوع سوتین یک فنر از جنس فلز یا پلاستیک کار گذاشته‌شده است که موجب فرم دهی بهتر به سینه‌ها می‌شود.

 

البته پوشیدن این نوع سوتین پلانج برای خانم‌هایی که به سرطان سینه مبتلا هستند توصیه نمی‌شود. دقت داشته باشید که گاهی ممکن است فنر از پارچه بیرون زده و در این شرایط راهی جز خارج کردن فنر ندارید که البته پس‌ازاین کار سوتین فنردار محسوب نمی‌شود و کاربرد پیشین خود را از دست می‌دهد.

 

  •  سوتین تی‌شرت:

اگر دقت کرده باشید سوتین‌های معمولی دارای دوخت و درزهایی هستند که سبب می‌شود از روی لباس نیز رد آن‌ها دیده شود. سوتین تی‌شرت اما دارای دوختی است که نمای بیرونی نداشته و بسیار پوشیدن زیر انواع تی‌شرت و تاپی که دقیقاً فیت تن هستند بسیار مناسب است.

 

  • سوتین بدون درز:

این نوع سوتین نیز درز نداشته و هیچ خط و خطوطی را از روی لباس نشان نمی‌دهد. استفاده از رنگ بدن این مدل بسیار کاربردی است و رضایت شما را حتماً جلب خواهد کرد. البته با توجه به اینکه لباس روی شما چه رنگی دارد انتخاب رنگ سوتین متفاوت خواهد بود اما توصیه ما به خانم‌هایی سخت پسند قطعاً رنگ بدن است.

 

بهترین مارک سوتین در ایران را می شناسید؟

همیشه برای یک خرید باکیفیت باید با برندهای موجود در بازار آشنایی داشته باشیم. اگر شما قبل از خرید، با انواع برند لباس زیر زنانه آشنایی داشته باشید، از سردرگمی بین برندهای فراوانی که در بازار موجود است، جلوگیری خواهید کرد. همچنین می توانید یک لباس زیر باکیفیت و قیمت مناسب انتخاب کنید.

 

امروزه در سراسر دنیا برندهای مختلفی لباس زیر تولید می کنند که نمی توان بهترین برند لباس زیر زنانه را از بین آنها انتخاب کرد، با این حال برای پیدا کردن بهترین مارک سوتین در ایران باید چند فاکتور مهم را بررسی نمود، اول از همه سابقه شرکت تولید کننده، سپس کیفیت و قیمت لباس زیر که باید با هم همخوانی داشته باشند، البته رضایت مشتریان برند موردنظر نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

برند لباس زیر زنانه ساروک

بسیاری از افراد ساروک را بهترین مارک سوتین ایرانی می دانند، شاید یکی از دلایل آن قدمت ۵۰ ساله این شرکت تولید کننده لباس زیر زنانه باشد، این برند سوتین ایرانی یکی از معروفترین شرکت ها در تولید لباس زیر زنانه و مردانه است که تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

شعار برند ساروک بهترین احساس است که همین شعار نشان دهنده اهمیت رضایت مشتری برای این شرکت است، با توجه به اینکه در تمام مدت فعالیت ۵۰ ساله ساروک، تمام مشتریان آن کاملا از کیفیت محصولاتش راضی بوده اند، می توان گفت ساروک توانسته است به شعارش عمل کند.

 

بهترین نوع سوتین برای استفاده روزانه

در صورتی که به دنبال بهترین نوع سوتین برای استفاده روزانه می‌گردید، باید بگوییم که یک سوتین راحت برای خودتان انتخاب کنید. قطعا برای استفاده روزانه، نیاز به سوتین‌های راحت دارید که به راحتی می‌توانند همراه شما در روزهای گرم و سرد سال باشند. البته باید در نظر داشته باشید که انتخاب سوتین برای استفاده روزانه بستگی به فصل هم دارد.

 

بهترین نوع سوتین برای لباس مجلسی

بهترین نوع سوتین برای لباس مجلسی، سوتینی است که بتواند فرم زیبای سینه‌های شما را حفظ کند. برای لباس‌های مجلسی که پشت بسته‌ای دارند، می‌توان سوتین‌های معمولی و اسفنج‌دار را انتخاب کرد؛ اما بهترین نوع سوتین لباس مجلسی پشت باز، کمی‌متفاوت از سوتین‌های قبلی خواهد بود.

 

سوتین برای لباس مجلسی پشت باز

سوتین برای لباس مجلسی پشت باز باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که بند پشتی آن در لباس مجلسی مشخص نباشد. قطعا شما هم دوست ندارید که به هنگام پوشیدن لباس مجلسی پشت باز، بند سوتین‌های خودتان را به نمایش بگذارید.

 

بهترین نوع سوتین برای فرم دهی

اگر سینه‌های افتاده‌ای دارید، می‌توانید از بهترین نوع سوتین برای فرم دهی سینه‌های خودتان استفاده کنید. بهترین نوع سوتین برای فرم دهی سوتین‌های محکم، فنردار و اسفنجی‌اند. اگر بتوانید یک سوتین با کیفیت برای فرم دهی سینه‌های خودتان خریداری کنید و ورزش‌های مناسبی هم انجام دهید، قطعا پس از گذشت مدت زمانی سینه‌های خوش فرمی‌خواهید داشت.

 

سوتین های نازک یا توری شکل

سومین مدل بخش معرفی بهترین مارک های سوتین ، سینه بند های نازک یا توری شکل می باشد که طبق بررسی های صورت گرفته محبوب ترین و پر استفاده ترین مدل در بین انواع این ها می باشند.البته این مدل ها بیشتر در رده و دسته بندی سوتین های فانتزی قرار میگیرند.

 

اگر قرار است برای فصل‌های گرم سال اقدام به خرید سوتین کنید، بهترین نوع سوتین برای شما سوتین‌های نخی و خنک‌اند؛ اما اگر می‌خواهید برای روزهای سرد سال اقدام به خرید یک سوتین مناسب کنید، می‌توانید سوتین‌هایی که دارای یک لایه اسفنج هستند را انتخاب کنید که پوشش‌دهی خوبی از سینه‌های شما خواهند داشت.

 

سوتین مارک لعیا

برند لباس زیر زنانه لعیا یکی از برندهای لباس زیر زنانه ایرانی است که متعلق به فردی به نام سامان لعیا است که بیش از ۲۰ سال است که این شرکت به تولید انواع لباس زیر زنانه پرداخته است. محصولات این شرکت از تنوع، قیمت و کیفیت بالایی برخوردار است و مشتریان لباس زیرهای زنانه این شرکت بسیار راضی بوده اند.

 

یکی از شعارهای این برند قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا است، به این معنی که شرکت لعیا قیمت لباس زیر های خود را تضمین می کند، بنابراین شما اگر به دنبال لباس زیر زنانه قیمت مناسب هستید، می توانید سوتین مارک لعیا را انتخاب کنید زیرا قیمت سوتین مارک لعیا اصلا بالا نیست.

 

اسامی بهترین مارک های سوتین و لباس زیر خارجی

  • ویکتوریا
  • سیکرت
  • فرانکلی دارلینگ
  • بوینز لانجری
  • داماریس
  • چنل
  • فوکسیز

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز