Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
10 شهریور 1401

بیلی آیلیش چه استایلی است؟ + بیلی آیلیش کیست

تاریخچه استایل بیلی آیلیش را بدانید!

بیلی آیلیش خواننده جوانی است که خیلی زود توانست مسیر موفقیت خود را طی کند. وی متولد 2001 است و در سن 13 سالگی بود که به طور رسمی اولین آهنگ خود را بیرون داد. وی در سن 17 سالگی به دوران اوج خود رسید! به طوری که خیلی از خوانندگان آمریکایی سبک صدا او را متفاوت از بقیه قلمداد می کنند به طوری که اشاره می کنند هیچ رنگ صدایی همانند بیلی وجود ندارد و صدای او یک صدای خاصی است که یک اثر با ایده های خاصی را ایجاد کرده است.

آیلیش در آمریکا یعنی در لس آنجلس(قسمت شمال شرقی) با خانواده خود زندگی می کند. نوع تغذیه بیلی وگانیسم است یعنی او گیاه خوار است و هر گونه مواد غذایی حیوانی را در برنامه ی خود حذف کرده است. حال در ادامه می خواهیم تیپ و استایل بیلی آیلیش رو در مراسم های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. با وایپر همراه باشید.

بیلی آیلیش را بشناسید؟

بیلی آیلیش تنها شخص معروف در خانواده اش نیست. او که در سال ۲۰۰۱ و در لس آنجلس به دنیا آمده است، یک برادر بزرگتر هم دارد که در حوزه خودش محبوبیت خوبی هم دارد. در واقع برادرش یعنی فینیاس اوکانل بود که بیلی را تشویق به خوانندگی می‌کرد. علاوه بر او، پدرش نوازنده پیانو است و مادرش هم ترانه‌سرا بوده است.

بیلی آیلیش اولین بار با آهنگ “Ocean Eyes” که در ساوند کلاود منتشر کرده بود در دنیای موسیقی مطرح شد. این خواننده برای ساخت موزیک ویدیو آهنگش، از معلم رقص مدرسه‌اش کمک گرفت.

تمامی اعضای خانواده بیلی آیلیش سبک و استایل خودشان را دارند و تمامی اعضای خانواده هم گیاه‌خوار هستند. جای تعجبی ندارد که تحت این شرایط بیلی به خوبی بداند چگونه سبک خاص خودش را بسازد و چه لباس هایی بپوشد. در حال حاضر استایل همیشگی بیلی آیلیش شامل لباس هایی گشاد و سایز بزرگ هستند که عموما هم با اکسسوری های خاص همراه هستند. علاوه بر این بیلی کفش های کلاسیک و به خصوص کفش های نایکی را می‌پسندد. اما دلیل انتخاب این سبک و استایل بیلی آیلیش چیست؟

نگاهی به استایل بیلی آیلیش

در این قسمت چند مورد از بهترین استایل های بیلی آیلیلش را آورده ایم.

هودی وشلوار خاکستری

بیلی ایلیش با یک هودی سویشرت مهندسی 104 یورویی، شلوار فلیس جاگر(Fleece Joggers) (فروخته شده)، ماسک صورت سفارشی اتای دیوری (Etai Drori ) و کفش های کتانی ساق بلند جوردن (Air Jordan x Dior 1 ) با قیمتی حدود 99.9000 دلار، تصویری در اینستاگرام منتشر کرد.

ژاکت راه راه، شلوار آبی

بیلی الیش، پیراهن کشباف راه راه استودیوی کانتونیا، یک شلوار دنج ویبزو کفش ورزشی تراویس اسکات جوردن4 پوشیده است.

کت و شلوار مخملی سبز

استایل بیلی آیلیش در تئاتر هری پاتر و فرزند نفرین شده

  • ژاکت اور سایز از دو جنس پارچه 2200.00 دلار از برند گوچی
  • شلوار دو ماده ای سندبادی سبک 1900.00 دلاری از برند گوچی
  • کفش های متانی نیک 349.00 دلاری

هودی مشکی و شلوار ورزشی

هودی لباس مورد علاقه ی بیلی است این را از انتخاب این لباس برای اکثر پوشش هایش می توان فهمید.

خلاصه استایل بیلی در روز ولنتاین

  • یک هودی کلاه دار از برند شیطان و فرشته (Angel & Devil) با اکلیل نقره ای به قیمت 110.00 دلار
  • شلوار ورزشی مشکی با اکلیل نقره ای که با هودی که به تن داشت ست بود، به قیمت 110.00 دلار
  • یک کلاه بینی هالو بلوش (Hollow Blohsh) از فروشنده خود به قیمت 25.000 دلار
  • کفش های آوجه (َAWGE) با زیره زره پوشی

چرا بیلی ایلیش لباس های گشاد میپوشد؟

بسیاری از ستارگان جوان پاپ به سمت تجهیزات دکوراسیون و لوازم جانبی پر زرق و برق تمایل پیدا می کنند ، فقط در آرایش و آرایش کامل ظاهر می شوند. ایلیش کاملاً برعکس است و سبک بسیار منحصر به فردی را توسعه داده است که بسیار محبوب شده است.

Eilish اغلب در لباس هایی دیده می شود که بلاگرهای مد آن را “گشاد ، گشاد و آندروژنیک” توصیف می کنند. او لباس های شلوار با طرح روشن که اندازه های آن خیلی بزرگ است را ترجیح می دهد. الیش همچنین تعداد زیادی کلاه سطلی ، عینک آفتابی بزرگ و کفش های ورزشی نایک استفاده می کند.

بیلی ایلیش واقعاً از کفش های ورزشی زنانه متنفر است. او در یک قسمت خرید کفش های کتانی به جو لاپوما از مجتمع گفت: “مرد ، کفش های کتانی دخترانه احمقانه هستند.” کفش های کتانی کلاسیک برای او یک ماده اصلی محسوب می شوند ، اما او ترجیح می دهد کفش های کتانی وی تیک ، “چروک” و رنگارنگ باشد و سبک های لوکس گوچی ، پرادا و بالنسیاگا در چرخش شدید او هستند. از روند تند کفش پدر متنفر هستید؟ بیلی آن را دوست دارد. او نفرت خود را نسبت به ونس حفظ می کند که به اعتقاد او معادل کفش “انرژی دیک کوچک” است.

علیرغم ماهیت غیرمعمول سبک او ، طرفداران لباسهایی را که الیش برای پوشیدن لباس خود انتخاب می کند دوست دارند و هنگامی که او لباس جدیدی را بیرون می آورد ، طرفداران او اغلب برای پوشش مثل ظاهر او دست و پنجه نرم می کنند. سبک قانون شکنانه او دوره آزادی بیان را آغاز کرده است. اما در پس طبیعت ظاهراً گاه به گاه لباس های او ، دلیل واقعی لباس پوشیدن الیش وجود دارد.

نظر بیلی ایلیش درباره لباس هایش چیست

الیش در مصاحبه اخیر خود با Vogue Australia ، در مورد دلیل پوشیدن فقط لباس های گشاد صحبت کرده است. الیش اظهار داشت که دوست دارد عنصری از رمز و راز را حفظ کند و کمی از خود را از چشم کنجکاو مردم دور نگه دارد. وی گفت که دوست دارد مردم بدانند که زیر لایه های مختلف لباس گشاد او چیست ، زیرا به این ترتیب “هیچ کس نمی تواند نظری داشته باشد . من هرگز نمی خواهم که دنیا همه چیز را درباره من بداند. منظورم این است که به همین دلیل لباسهای بزرگ گشاد می پوشم. هیچ کس نمی تواند نظری داشته باشد زیرا آنها چیزی که در زیر آن است را ندیده اند؟”

او در یک ویدیو برای کمپین MyTruth Calvin Klein گفت: “هیچ کس نمی تواند مانند” او ضخیم است ، او ضخیم نیست ، او یک الاغ صاف ، او یک الاغ چاق است. “هیچ کس نمی تواند هر یک از اینها را بگوید زیرا آنها نمی دانند. ” او افزود: «هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید: «وای هیکلش خوش‌تراش است، یا خوش‌تراش نیست، باسنش صاف است، یا بزرگ‌ است. هیچ‌کس نمی‌تواند این حرف‌ها را بزند چون نمی‌دانند بدنم چه‌شکلی است اگر لباس راحت بپوشم می‌گویید زن نیستم. اگر لخت شوم می‌گویید هرزه‌ام. »

در حالی که الیش ترجیح می دهد یک روش خاص برای خودش بپوشد ، او همچنین تصریح کرد که از همه طرفداری می کند تا بتوانند به هر شکلی که می خواهند لباس بپوشند و از اینکه زن و مرد از راحتی در بدن خود حمایت می کنند.

با آخرین موفقیتش ، “Bad Guy” در بالای جدول ، به نظر می رسد که بیلی ایلیش برای مدتی در این لیست حضور داشته باشد. دیدگاه جالب و سبک عجیب و غریب سبک او جایگاه او را در فرهنگ پاپ تقویت کرده و برای هزاران طرفدار و پیرو فداکار وی ، ایلیش یک راک استار معتبر است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست