Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 آذر 1401

تاریخچه کفش و دمپایی !

تاریخچه دمپایی و کفش!

اولین دمپایی لاانگشتی که تا کنون در تاریخ یافت شده به بیش از 5000 سال قبل از میلاد باز میگردد. که انسانهای اولیه از آن به عنوان پوششی برای حفاطت از پای خود استفاده میکردند. ولی آنچه که امروزه بصورت تولید انبوه تولید میشود اولین بار در ژاپن اتفاق افتاده.

 

من نمی دانم که شما در مورد ژاپنی ها چه احساسی دارید. “روزنامه نگاری به نام الیوت چاز در سال 1952 نوشت ،” اما من پاهای آنها را دوست دارم. “

 

هفت سال پس از جنگ جهانی دوم ، بسیاری از آمریکایی ها هنوز ژاپنی ها را دشمن می دانند – و به هر چیزی اعتماد ندارند. با این حال وارد تجارت با هم شدند و چیزی نگذشت که یک نسخه دمپایی لاستیکی از دمپایی ژاپنی به نام ( زوری ) به یک کالای محبوب در داروخانه های ایالات متحده تبدیل شده است. چاز اعلام کرد:

 

“زنان ما پوشیدن دمپایی های سفت و سخت را آغاز کرده اند.” به اعتقاد وی ، زنان ژاپنی خود را در بند انگشتان پا نشان می دادند. و اکنون ، به لطف زوری های لاستیکی ، زنان آمریکایی نیز چنین می کنند

الیزابت سمنهاک ، مربی ارشد موزه کفش Beta shoes در تورنتو ، می گوید که احتمالاً این کارخانه از کارخانه های ژاپن سرچشمه گرفته است. وی گفت: “صنعت لاستیک در حال پیشرفت است ، و طراحان محلی می توانستند زوری های مصنوعی را آزمایش کنند. شرکت لاستیکی هیروشیما در دهه 50 صندل های صادراتی را صادر کرد – و برند زوری به اقصا نقاط کشور های غربی صادر شد.

 

دمپایی در زمانهای مختلفی با توجه به سبک سلیقه های متفاوتی ساخته و تولید می شد در هیچ جایی از ثبت ملی نام و نشانی شخصی که نخستین دمپایی را طراحی و تولید نمود وجود ندارد.

 

ولیکن مطلبی که در مورد نخستین دمپاییهای قدیمی وجود دارد این است که نخستین مدل دمپاییها در قدیم با استفاده از شاخ و برگهای مقاوم گیاهان ساخته می شد که بعدها طی پیشرفت دانش فنی از مواد اولیه پلاستیک به منظور ساخت دمپایی استفاده نمودند.

 

از نخستین سبک دمپاییهای قدیمی صندل بوده است که صندل چرم همواره جزو محبوب ترین نوع صندل و دمپایی از گذشته تاکنون محسوب می شود و هم اکنون در بسیاری از کشورهای پیشرفته اغلبی از مردم همواره از دمپایی صندل استفاده می نمایند.

 

خرید دمپایی قدیمی

دمپایی یک نوع پوشش مناسب برای محافظت از پا محسوب می شود که در انواع مدلهای جذاب و متنوع با هر نوع جنسی امروزه ساخته می شود.

 

برای خرید دمپایی قدیمی می توانید به وب سایت فروش ما مراجعه نمایید رایج ترین متریالی که برای ساخت دمپایی قدیمی استفاده می شده است مواد اولیه مرغوب پلاستیک است که در مدلهای باز و جلو بسته به جهت مصرف در حمام، دستشویی، آشپزخانه و استفاده در بیرون مورد استفاده قرار داده می شود.

 

شاید شما هم با آگاه شدن از مزایای دمپایی و صندل بتوانید که خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید چرا که امروزه با توجه به انواع مدلهای دمپایی و صندل نظیر صندل چرم کاکتوس در بازار فروش و فروشگاه ها نتوانید براحتی انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

اثرات مثبت استعمال از دمپایی و صندل می تواند به تندرستی بدن و پای افراد کمک بسیاری نماید چرا که دمپایی همانند هر محصول ساخته شده دارای مزایای ویژه ای می باشد که قصد داریم برخی از انواع مزیتهای خرید و استفاده از دمپایی را برای شما بیان نماییم.

 

در گذشته انواع دمپاییهای قدیمی که طراحی و ساخته می شد از مواد مرغوب و با کیفیت برای تهیه آن استفاده نمی شد و در نتیجه مناسب استفاده در طولانی مدت نبوده چرا که موجب کمر درد افراد می شده است.

 

خرید دمپایی قدیمی

 

تاریخچه دمپایی پلاستیکی

دمپایی قرن هاست در ایران استفاده می شود و جالب است بدانید زمانی که بشر دید در هنگام راه رفتن کف پایش زخمی می شود و آسیب می بیند تصمیم به ساخت کفش و دمپایی در مدلهای اولیه گرفت.

 

دمپایی، به این علت به این اسم شناخته می شود که همیشه نزدیک پای صاحبش (دم پای صاحب) هست و معمولا در فضاهایی که نمی توان از کفش بیرون استفاده نمود، استفاده می شود و از پای صاحبش مراقبت می کند.

 

در گذشته به دمپایی، نعلین نیز گفته می شده است که امروزه به دمپایی هایی که روحانی ها می پوشند نعلین می گویند.

 

صادرات دمپایی به عراق و عمان

از مهمترین کشورهایی که از آنها می توان به عنوان مهمترین مقاصد صادراتی انواع دمپایی و صندل ایران نام برد کشورهای زیر می باشند:

 

  • عراق
  • عمان

این دو کشور به خاطر نزدیک بودن به ایران و روابط اقتصادی خوبی توانسته اند با تجار ایرانی برقرار کنند امروز واردات زیادی از کشورمان دارند و محصولات ایرانی در این دو کشور جایگاه خود را پیدا نموده است.

 

بر طبق آمارهای غیر رسمی میزان صادرات دمپایی پلاستیکی از ایران به این دو کشور یعنی عمان و عراق به شرح زیر است:

 

  • عراق: بیش از ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار
  • عمان: بیش از ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار

 

عددهای بالا از منابع غیر رسمی به دست آمده و جالب است بدانید عراق به عنوان یکی از بهترین مقاصد صادراتی این کالا محسوب می شود

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز