Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده omdeh
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
1 تیر 1401

ترفندهای ست کردن پوشاک بچه گانه

 ست کردن پوشاک بچه گانه یکی از اصول اولیه در خرید لباس کودک است. گاهی مبلغ زیادی برای خرید لباس کودک، هزینه می کنید اما از خریدتان راضی نیستید.

 

اگر جنس و کیفیت پوشاک خوب باشد و از نظر اندازه و سایز هم مشکلی نباشد دلیلی برای ناراضی بودن وجود ندارد مگر این که یک نکته کوچک را فراموش کرده باشد.موضوع مهمی که اغلب اوقات والدین به آن توجهی ندارند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

بسیاری از آدم بزرگ ها لباس های ست می پوشند ولی شاید تصور کنید که این نوع پوشش برای بچه ها مناسب نیست.بچه هایی که ست می پوشند، مرتب و منظم دیده می شوند. در واقع ست کردن لباس نوعی استایل ویژه و خاص به بچه ها می دهد.

 

حتی گران قیمت ترین پوشاک هم اگر هماهنگ انتخاب نشوند، کودک را شلخته و نامرتب نشان می دهند. برای اینکه فرزندتان خاص باشد و استایل مناسب خود را داشته باشد برایش لباس های ست تهیه کنید.

 

چگونه لباس کودک را ست کنیم؟

ست کردن پوشاک بچه گانه اصلا کار دشواری نیست. اگر تناسب در انتخاب لباس رعایت شود خود به خود ست لباس تکمیل می شود. ست پوشیدن به معنای هماهنگی و هارمونی در لباس است.

 

به این ترتیب کارهای زیادی می توانید انجام دهید هدف از ست کردن لباس این نیست که چیزی شبیه به اونیفورم یا لباس مدرسه، تن کودک باشد. با کمی خلاقیت می توانید بهترین ست لباس کودک را انتخاب کنید.

 

آشنایی با رنگ‌ ها برای ست کردن لباس بچگانه

رنگ‌ها به‌ طور  کلی در دو گروه رنگ‌های اولیه و رنگ‌های ثانویه و رنگهای سرد و گرم رنگ درجه سوم   تقسیم‌بندی می‌شوند.

 

که این مجموعه رنگ ها در کنار یکدیگردر یک دایره قرار دارند بنام دایره مکمل  که به ست کردن به ما کمک می کنند رنگ‌های اولیه شامل قرمز، زرد و آبی هستند و رنگ‌های ثانویه از ترکیب نمودن رنگ‌های اصلی به‌دست می‌آیند.برای مثال رنگ نارنجی یک رنگ‌های ثانویه می باشد که از ترکیب دو رنگ اصلی زرد و قرمز به وجود می‌آید.

 

یا اینکه  رنگ سبز از رنگ‌های زرد و آبی ساخته می‌شود و  رنگ بنفش از دو رنگ قرمز و آبی ساخته میشود .یک دسته ی دیگری از رنگ ها وجود دارند که از ترکیب رنگ اولیه با رنگ ثانویه ساخته میشوند که به آنها  رنگ درجه سوم می گویند . همانند رنگ آبی فیروزه ای که از ترکیب رنگ آبی از گروه اصلی و رنگ سبز از گروه ثانویه است

 

.علاوه بر این رنگ ها به دو گروه رنگ سرد و گرم  نیز تقسیم می شوند داریم که رنگ‌های  آبی جز رنگ سرد و رنگ قرمز و زرد در دسته‌ی رنگ‌های گرم قرار دارند .

 

ست کردن پوشاک بچه گانه با توجه به رنگ

رنگ لباس کودک تنوع زیادی دارد. برای ست لباس کودک از رنگ ها کمک بگیرید. یک انتخاب ساده، ست تک رنگ برای لباس های بالاتنه و پایین تنه است.

 

این سبک مناسب دختر بچه ها و پسر بچه ها است. بلوز و شلوار صورتی، سبز، زرد، آبی، بنفش و … رایج ترین تیپ و استایل لباس در بین کودکان است.از ترکیبات رنگی نیز می توانید برای ست کردن لباس ها استفاده کنید.

 

ترکیب دو یا سه رنگ را در بلوز و دامن یا شلوار انتخاب کنید. برای مثال اگر شلوار تک رنگ انتخاب شده از ترکیب رنگ های متضاد و شلوغ برای بلوز استفاده کنید. حتما یکی از رنگ های موجود در بلوز را مطابق با رنگ شلوار انتخاب کنید.

 

 

ست کردن پوشاک بچه گانه بر اساس جنس لباس

این مورد اهمیت زیادی دارد. فرض کنید برای بالاتنه از لباس های مناسب فصل پاییز یک بلوز بافت را انتخاب کرده اید. به نظرتان این بلوز هماهنگی خوبی با شلوارتک پارچه ای دارد؟ بدون تردید ناهماهنگی در پوشش بزرگترین اشتباه در شیک پوشی است.

 

جنس لباس بالا تنه و پایین تنه باید یکسان و هماهنگ انتخاب شود. استایل تابستانی و زمستانی اصلا هیچ نوع همخوانی با هم ندارند.

 

ست لباس کودک مطابق با استایل

ست کردن پوشاک بچه گانه بر اساس استایل لباس اندکی دشوارتر است. با ذکر مثالی موضوع روشن تر می شود. فرش کنید یک بلوز مردانه شیک و کت و کراوات را برای پسر 8 ساله خریداری کرده اید. این یک سبک کلاسیک است.

 

حالا برای انتخاب شلوار نباید به سراغ شلوارهای زاپ دار و فشن بروید. برای استایل کلاسیک، شلوار پارچه ای راسته مناسب تر است. اگر کت کلاسیک را با شلوار دمپا، جین یا شلوار مام استایل ست کنید نتیجه اصلا جالب نخواهد شد.

 

یا اینکه شما یک تیشرت انتخاب می کنید پس برای شلوار هم سراغ شلوار جین یا فشن بروید زیرا سبک شما اسپرت می باشد . شلوار پارچه ای نتیجه ی جالبی نخواهد داشت .

 

ست کردن لباس بچگانه متناسب با سن

شما باید با توجه به سن فرزندان لباس آنها را انتخاب کنید . نباید او را مجبور به پوشیدن بعضی لباسها که با شرایط سنی او منطبق نمی باشد کنید در چنین مواردی نه تنها کودک شما استایل مناسبی ندارد ، بلکه مورد تمسخر دیگر کودکان هم سن و سال خود قرار می گیرد و روحیه ی او به شدت تضعیف می شود.

 

از طرفی دیگر ظاهر کودک شما با این لباس ها برای بزرگترها نیز جالب نیست و آنان این استایل نامناسب را نتیجه ی تصمیم گیری نادرست والدین کودک می دانند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

در سایت پخش پوشاک عمده استایل  محصولات و پوشاک ما در مدل های مختلف باهم ست شده اند که به شما مشتریان عزیز میتواند در انتخاب راحت تر استایل و پوشاک کمک کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست