Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
28 اردیبهشت 1402

تعبیر خواب جوراب چیست ؟ + دیدن جوراب در خواب نشانه چیست ؟

  • تعبیر خواب جوراب گرمی و آسایش است.
  • اگر خواب دیدید که در دستتان جوراب بود تعبیرش این است که دوست دارید بیشتر با مردم معاشرت کنید تا کارهای خود را پیش ببرید.
  • اگر خواب دیدید که تعداد زیادی جوراب در یک جا جمع شده بود تعبیرش این است که در آینده با فردی مهربان و دلسوز دوستی خواهید کرد.
  • تعبیر دیدن جوراب عجیب و غریب در خواب نشانه این است که تغییرات زیادی در زندگی تان ایجاد می شود که شما را شگفت زده خواهد کرد. ممکن است از شخصی پیشنهاد ازدواج داشته باشید و یا در قرعه کشی برنده شوید

 

خواب جوراب پوشیدن

صرفا این که در خواب ببینید جوراب می‌پوشید نشانه‌ی راحتی است. این خواب نماد آن است که از محیط اطراف‌تان رضایت دارد، از شخصیتی که هستید، جایی که کار و زندگی می‌کنید، و کسی که برای وقت گذراندن کنار هم انتخاب کرده‌اید.

 

خواب خریدن جوراب

خریدن جوراب در خواب دلالت بر آن دارد که خیلی زود به مسافرت خواهید رفت. این خواب نماد نوعی آمادگی و برنامه ریزی در آینده‌ای نزدیک است، به ویژه سفری که آرامشبخش و برای سلامتی‌تان مفید خواهد بود.

 

 خواب گشتن دنبال جوراب

وقتی خواب می‌بینید آخرین لحظه‌ها به دنبال جوراب‌تان می‌گردید، یعنی اینکه اطلاعات یا خبر غافلگیر کننده‌ای به شما خواهد رسید. انتظار داشته‌ای کسب و کارتان طبق معمول پیش برود و این اطلاعات جدید شما را کمی از مسیر پرت خواهد کرد.

 

خواب درآوردن جوراب از پا

اگر خواب ببینید شما یا کسی جورابش را در می‌آورد، این خواب پیش بینی می‌کند که شما یا آن فرد ممکن است مردد باشید، و شاید درباره‌ی تصمیم‌های مشخصی که گرفتن‌شان راحت بوده است تجدید نظر کنید.

خواب جوراب پاره‌ی سوراخ دار

اینکه در خواب ببینید جوراب سوراخ و پاره پوشیده‌اید، نشانگر آن است که قرار است با همسرتان بر سر مسئله‌ای جدی مخالفت کنید. این مسايل ممکن است باعث آسیب‌های طولانی مدتی بشوند که اعتماد شما را به یکدیگر از بین ببرد. اگر خواب ببینید دارید جوراب پاره را وصله  پینه می‌کنید به معنی آن است که به راه حلی برای سازش دست پیدا خواهید کرد.

 

 خواب جوراب‌های تازه

داشتن جوراب‌های تازه در خواب نمایانگر آن است که تغییرات تازه‌ای را در شغل یا تحصیلات‌تان تجربه خواهید کرد. این خواب دلالت بر آن دارد که این تغییر بیشتر مثبت خواهد بود و از این نظر خوش‌شانس خواهید بود.

 

خواب نداشتن جوراب

این که در خواب ببینید جوراب ندارید آن هم با کفش‌هایی که معمولا باید با آن‌ها جوراب پوشید، نشان می‌دهد که باید برای انجام امور و کارهای‌تان خودتان را بیشتر آماده کنید. ممکن است به خاطر عدم آمادگی به اندازه‌ی کافی موثر نباشید، و سایرین می‌تواند از روی عملکرد ضعیف‌تان به ضعف شما پی ببرند.

    امام صادق (ع) می فرماید: جوراب درخواب بر سه وجه است:

  1. مال و خواسته،
  2. سفر،
  3. مرگ.

 

برخی از معبران می گویند: جوراب مال است و آبرو. اگر جورابی ببینید که نو است و قبلا پوشیده نشده و به شما تعلق دارد، نشان مال و پول است. اگر جورابی به پا داشتید که به خودتان تعلق ندارد، چشم داشت به مال دیگری است.

 

 

محمد ابن سیرین می گوید: اگر کسی ببیند جوراب دارد، به او مالی می رسد. اگرببیند بر پای خود جوراب دارد، به سفر می رود. اگر ببیند که پای تابه خویش بفروخت یا به کسی بخشید، دلیل که مال او ضایع شود.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

تعبیر خواب جوراب مردانه

اگر مردی خواب ببیند که جوراب خوب و تمیزی پوشیده، یا ازدواج می کند و یا به او به دیده یک مرد محترم نگاه می کنند.
جوراب کثیف و بد بو، هتک حرمت و بی آبرویی بیننده خواب را در پی دارد و یا به او خیانت خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user