Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 مرداد 1401

تفاوت های دو سبک لباس تیشرت و پولوشرت

چرا به تفاوت اصلی پولوشرت و تیشرت پرداختیم؟ پولوشرت و تیشرت با توجه به شباهت های زیادشان و تفاوت های معدود دو دسته بندی لباس محسوب می شوند.

 

بطوریکه حتی بعضی از تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک نیز تفاوت های آن هارا نمی دانند چه برسد به مردم عادی .در این مقاله سعی داریم به تمامی پرسش های شما مبنی بر تفاوت پلوشرت و تیشرت, پولوشرت لاگوست, نحوه ست کردن پولوشرت،پلوشرت شیک و تی شرت شیک, پلوشرت مردانه,پولوشرت لاگوست،تفاوت پلوشرت با تیشرت بپردازیم.

 

تفاوت پولوشرت و تیشرت چیه؟!

با توجه به پیشرفت انسان در تمامی زمینه های علم و تکنولوژی،پوشاک که از ضروری ترین نیاز های انسان هست نیز از این قضیه مستثنی نبوده است.

 

لباسی که از گذشته به چند دسته ی ساده تقسیم می شد امروزه بالغ بر صد ها دسته بندی را شامل می شود.پولوشرت و تیشرت با توجه به شباهت های زیادشان و تفاوت های معدود دو دسته بندی لباس محسوب می شوند.بطوریکه حتی بعضی از تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک نیز تفاوت های آن هارا نمی دانند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

اصلا پولوشرت چیست و چه فرقی با بقیه لباس ها دارد؟!

همه ی ما با تیشرت آشنایی داریم.خلاصه بخوام بگم به تیشرتی که یقه داشته باشه پولوشرت ( به انگلیسی : polo shirt ) میگن

 

تاریخچه پولوشرت را بدانید!

اولین استفاده پولوشرت را به مانیپور هند و بازیهای بین هندی ها و انگلیسی ها در اوایل دهه 1860 میلادی مرتبط می دانند، جایی که ورزشکاران رشته چوگان به عنوان پیراهن رسمی این رشته از آن استفاده می کردند.

 

مسابقه دهندگان از پیراهن های آستین بلند از پنبه ضخیم با یقه هایی پهن استفاده می کردند. اما به علت گرمای زیاد این لباس و همچنین عدم راحتی ، تغییراتی در این لباس توسط انگلیسی ها انجام شد.

 

آن ها دکمه هایی را به یقه لباس دوختند تا از تکان خوردن بیش از حد و برخورد آن با صورت ورزشکاران جلوگیری کنند.

 

جان ای بروکس (John E. Brooks) یک مغازه دار آمریکایی که در صنعت پوشاک فعال بود.بعد ها کمپانی برادران بروکس را پایه گذاری کرد، در طول سفرش به انگلستان در سال 1896 در یک مسابقه چوگان شرکت کرد و متوجه دکمه یقه پیراهن های بازیکنان شد

 

 

او این ایده با با پدر بزرگ خود که سال ها در صنعت تولید پوشاک در آمریکا فعالیت کرده بود در میان گذاشت سپس آن ها شروع به تولید پیراهن هایی مشابهی با یقه دکمه دارد کردند که شکل تکامل یافته تر آن امروزه در صنعت پوشاک با نام پولوشرت شناخته می شود.

 

کمپانی برادران بروکس کماکان پیراهنی تحت عنوان او سی بی دی (OCBD) را تولید و به عنوان لباس مخصوص چوگان به بازار عرضه می کنند.

 

برند شناسی پولوشرت، سبکی خاص در لباس

پولوشرت ظاهری نیمه رسمی داره و یکی از بهترین انتخاب های استایل راحت و کژوال برای آقایانه!

 

پولوشرت ها یکی از بهترین گزینه های آقایان برای داشتن یک استایل شیک و جذاب کژوال و راحت مردانه است که هم میتوانید رسمی باشید و‌هم میتوانید راحت و آسوده باشید

 

پولوشرت ها در ابتدا با آستین های سه ربع و بلند تولید شدند و طی تغییراتی که روی آن ها انجام شده، اکنون با آستین های کوتاه در بازار موجود می باشند.

 

برترین برند های جهان که تولید کننده پلوشرت‌ هستند عبارتند از: BROOKS BROTHERS، CK، FRED PERRY. GANT، GREG NORMAN، HUGO BOSS، IZOD، LACOSTE، NIKE، PGA TOUR، POLO RALPH LAUREN، TOMMY HILFIGER، UNIQUE

 

پولوشرت لاگوست

در اوایل قرن بیستم میلادی رنه لاگوست بنیانگذار برند مشهور پولوشرت لاگوست طرح نهایی پولوشرت ها را معرفی و روانه بازار مد و پوشاک کرد.

 

در واقع پیراهن هایی که امروزه به عنوان پولوشرت می شناسیم را رنه لاگوست، ستاره سال های دور تنیس فرانسه طراحی کرده است.در این مقاله سعی داریم به تمامی پرسش های شما مبنی بر تفاوت پلوشرت و تیشرت, پولوشرت لاگوست, نحوه ست کردن پولوشرت،پلوشرت شیک و تی شرت شیک, پلوشرت مردانه,پولوشرت لاگوست و تفاوت پلوشرت با تیشرت بپردازیم

 

پولوشرت لاگوست یکی از معتبرترین و پرطرفدار ترین برندهای پولوشرت در سراسر دنیاست.

 

تفاوت پولوشرت و تیشرت، دو سبک متفاوت

1-از تفاوت های پلوشرت و تی شرت می توان به این اشاره کرد که پولوشرت از نظر جنس بافتی سفت تر دارد. معمولا از پنبه یا نخ، بافته می شوند. این در صورتی است که تیشرت ها دارای جنسی نرم هستند.

 

 

2-تیشرت ها دارای رنگ ها و مدل های بیشتری نسبت به پولوشرت ها هستند. این نکته برای افرادی که خواهان تنوع هستند، حائز اهمیتی می باشد.

 

3-تیشرت ها دارای یقه گرد یا هفت هستند. در حالی که پلوشرت ها دارای یقه های برگردان و دکمه دارند. اغلب ورزشکاران به خصوص در رشته گلف، تنیس و چوگان از پولوشرت استفاده می کنند به همین خاطر به پولوشرت، تی شرت تنیس یا تی شرت چوگان نیز می گویند.

 

4-پولوشرت میتونه دارای جیب یا فاقد جیب باشه!

 

5-تیشرت یه پوشش کاملا اسپرته! ولی پولو شرت نیمه اسپرت محسوب میشود بنابراین پولوشرت استایل رسمی تر و مجلسی تر دارد.

 

ست کردن پولوشرت اسپرت مردان

پولوشرت دارای استایلی نیمه رسمی است. بنابراین میتوانید در قرارهای کاری و جلسات رسمی نیز از آن استفاده کنید.

 

اما استفاده از پولوشرت به عنوان استایلی رسمی، در گرو رعایت نکات زیر می باشد :

 

• کفش های کالج و قایقی، گزینه های خوبی برای ساخت استایلی رسمی با پلوشرت می باشند.

 

• برای رسمی تر کردن استایل خود می توانید از پولوشرت به همراه کت اسپرت استفاده کنید. پولوشرت با کت های اسپرت ساده، جذاب تر به نظر می رسد.

 

• ست رسمی پولوشرت با شلوار راسته گزینه بسیار مناسبی است. ولی اگر می خواهید استایل اسپرت داشته باشید میتوانید آن را با انواع شلوار جین، کتان و کفش های کتانی ست کنید.

 

• ست کردن پولوشرت یا شلوار جین فیت توصیه استایلیست ها به بانوان و آقایان مشکل پسند است. البته استفاده از شلوار کتان کشی هم میتواند برای شما مناسب باشد

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

.

• انتخاب پولوشرتی که فیت تن باشه برای شیک بودن استایل بسیار مهمه! پولوشرت بهتره روی شلوار باشه

 

                                       پولوشرت

 

در این مقاله سعی داشتیم به تمامی پرسش های شما مبنی بر تفاوت پلوشرت و تیشرت, پولوشرت لاگوست, نحوه ست کردن پولوشرت،پلوشرت شیک و تی شرت شیک, پلوشرت مردانه بپردازیم

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز