Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 آذر 1401

تمیز کردن کفش کتونی چگونه است ؟ + نحوه تمیز کردن کفش!

همه چی درباره تمیز کردن کفش کتونی !

در برخورد اول، کفش توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. بر اساس تحقیقات ۶۰ درصد از مردم دنیا در ۱۰ ثانیه اول برخورد با شما شخصیت‌تان را در ذهن خود تصور می‌کنند که کفش شما نیز در این تصورات بی‌تاثیر نیست! قیمت کفش کتانی شما اهمیتی ندارد.

 

در واقع یک کفش اسپرت کثیف گران قیمت هیچ زیبایی و ارزشی ندارد، با این حال کفش تمیز (حتی اگر ساده باشد) جلوه زیباتر و جذاب‌تری خواهد داشت. پس همین حالا دست به کار شوید و کفش‌های کثیف‌تان را از جاکفشی خارج کنید و فکری به حال تمیز کردنشان کنید.

 

کفش کتانی را در ماشین لباسشویی قرار دهید

ممکن است اولین تصوری که از شستن کفش کتانی در ماشین لباسشویی دارید، خراب شدن و آسیب به کفش باشد. اگر کفش کتانی پارچه‌ای و مقاومی دارید، نگرانی را از خود دور کنید و آن را درون ماشین لباسشویی قرار دهید.

 

با این حال توصیه می‌کنیم پیش از شستشوی کفش، بند کفش را جدا کنید تا حین چرخش ماشین لباسشویی بند کفش پاره نشود. در صورتی که کفش اسپرت‌تان ظریف است، آن را در ماشین لباسشویی قرا ندهید و راهکارهای دیگری را به منظور تمیز کردن کفش به کار ببرید.

 

اگر کفش‌ اسپرت‌تان رنگی است، ممکن است در ماشین لباسشویی کیفیت رنگ خود را از دست بدهد و پس از شستشوی کهنه به نظر برسد. همچنین امکان پاره شدن کفش کتانی در حین شستشو وجود دارد. در این صورت پیش از شستشوی کفش در ماشین لباسشویی، نکات قابل توجه را رعایت کنید تا کفش سالم بماند و تمیزتر از قبل شود.

 

چرا کفش کتانی را به خشکشویی بسپاریم؟

کفش کتانی از چند لایه تشکیل شده و بعضی از این کفش‌های اسپرت پارچه و دوخت ظریفی دارند. همچنین بعضی از کفش‌های کتانی بند ندارند و چسبی هستند که در حین شستشو خاصیت چسبی بودن خود را از دست می‌دهند.

 

چرا کفش کتانی را به خشکشویی بسپاریم؟

 

بعضی از کفش‌های کتانی قیمت بالایی دارند که ممکن است یک شستشوی غیرحرفه‌ای به کیفیت کفش اسپرت آسیب برساند و موجب پارگی کفش شوید.

 

در این صورت توصیه می‌کنیم کفش کتانی و اسپرت خود را به یک خشکشویی خوب در تهران یا شهرستان قابل بسپارید و خیال خود را راحت کنید. کارشناسان خشکشویی راهکار لکه گیری و تمیز کردن کفش را به خوبی می‌شناسند و کفش‌هایتان را مانند روز اول به شما تحویل می‌دهند.

 

خشکشویی کفش کتانی روشی ساده و به‌صرفه‌ای است تا از آسیب به کفش جلوگیری کنید. علاوه بر این، کفش اسپرت سفید به سختی پاک می‌شود که در این صورت بهتر است کفش خود را به یک کارشناس ماهر خشکشویی بسپارید.

 

 

روش های زیر برای پاک کردن و تمیزی هر نوع کفش ورزشی کارساز است:

روش اول :

* یک محلول حاوی آب و ماده پاک کننده خالص (مثل مایع ظرف شویی یا محصولی دیگر) آماده کنید.

* کفی ها و بندهای کفش را بیرون آورده و داخل و خارج کفش را آب بکشید.

* با یک فرچه نرم، محلول را به همه قسمت های کفش، آستر و زیر کفش بسابید.

* لکه های روی کفش را با اسکاچ پاک کنید.

* کفش را آب بکشید.

* کفش را با کاغذ فشار دهید تا آب اضافی را به خود جذب کند. از روزنامه استفاده نکنید چون رنگ جوهر بیرون می آید. کفش ها را بگذارید تا خشک شوند.

* کفی کفش را در لباسشویی همراه سایر لباس ها بشویید. بندها را در هوای آزاد خشک کنید. اگر هنوز هم بو می دهند جوش شیرین بزنید.

* بعد از اینکه کفش کاملاً خشک شد، کفی ها و بندها را جاگذاری کنید.

* برای قسمت های سفید کفش از واکس سفید و برای قسمت های سیاه از واکس سیاه استفاده کنید.

 

روش دوم :

کار خود را با خارج کردن بند کفش و خیس کردن آن در محلول شوینده شروع کنید. سپس، یک تکه پارچه نرم را برداشته، آن را در آب گرم مخلوط با ماده شوینده خیس کنید، آن را فشار دهید تا آب اضافی خارج شود، و شروع به کشیدن کنید. برای تمیز کردن گردوخاک پارچه، هرازچندگاهی مجدداً آن را در آب فروکنید. پس از آن، کمی خمیردندان سفیدکننده را روی یک مسواک قدیمی و نرم قرار دهید و تمام قسمت های سفید کفش را با یک حرکت دایره ای به آرامی برس بکشید. این کار را برای قسمت های بالایی و پایینی کفش انجام دهید. زمانی که کارتان تمام شد، از یک پارچه تمیز که در آب تازه خیس کرده اید، برای پاک کردن خمیردندان استفاده کنید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز