Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 آذر 1401

تمیز کردن کیف چگونه است؟ + روش ها تمیز کردن کیف !

همه چی درباره تمیز کردن کیف!

کیف ها از پارچه های مختلفی تولید می‌شود. مانند چرم، سوییت(جیر) و… که تمیز کردن هر یک از آنها روش های خاص خود را می‌طلبد. تمیز کردن کیف های پارچه ای نسبت به کیف های چرم و سوییت ساده تر است.

 

البته این موضوع بسته به پارچه کیف می‌تواند تغییر کند. هنگام تمیز کردن کیف های پارچه ای، نباید از دستمال خیس یا دستمال حاوی مواد الکلی استفاده کنید زیرا به بافت و رنگ کیف آسیب می‌رساند. می‌توانید صابون مایع را با آب گرم مخلوط کرده و کیف خود را برای مدتی داخل آن قرار داده و سپس بشویید.

 

چگونگی تمیز کردن کیف چرمی

کیف چرم یکی از با دوام ترین نوع کیف ها است و هنگام تمیز کردن کیف چرم آن باید بسیار دقت کنید. وقتی صحبت از کیف های چرمی می‌شود، بهتر است فرایند تمیز کردن آن را از داخل کیف شروع کنید. قسمت داخلی کیف را بیرون آورده و گرد و غبار و کثیفی ها را به کمک یک فرچه تمیز کنید.

 

سپس نوبت به قسمت بیرونی آن می‌رسد. ابتدا به کمک یک دستمال که با آب داغ خیس و آبش گرفته شده، گرد و غبار موجود بر روی چرم را پاک کنید. سپس با یک دستمال آغشته به صابون با کیفیت قسمت بیرونی کیف را  به صورت ملایم بسابید.

 

این کار را تا وقتی که لکه ها کامل از بین بروند ادامه دهید. سپس با یک پارچه تمیز و نم دار، کف روی کیف را به صورت کامل پاک کنید. اگر هنوز هم لکه ها از بین نرفته باشد، می‌توانید از ترکیب آبلیمو و نمک برای پاک کردن آنها استفاده‌ کنید.

 

چگونه کیف سوییت (جیر) را تمیز کنیم؟

این نوع کیف به دلیل داشتن ظاهری مات و زیبا و بافت نرم مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد. ولی این نوع کیف ها با آب سازگاری ندارد.

 

بنابراین باید هنگام استفاده از کیف سوییت بسیار مراقب باشیم زیرا شست و شوی بیش از حد آن باعث خراب شدن کیف خواهد شد. اگر لکه روی کیف سوییت شما یک لکه آبکی است، بلافاصله با کمک دستمال آب روی پارچه را بگیرید.

 

تمیز کردن کیف جیر یا نبوک

تمیز کردن کیف جیر با شستشو، روش بسیار اشتباهی است. تماس مستقیم جیر با آب، موجب آسیب رسیدن به رنگ کیف و باقی ماندن لکه آب روی سطح آن می‌شود. برای تمیز کردن کیف جیر، از یک دستمال مرطوب استفاده کنید. به طور کلی دستمال میکروفایبر برای تمیز کردن این گونه اقلام، تا حد بسیار زیادی موثرتر عمل می‌کند.

پس از تمیز کردن کیف، آن را با یک دستمال، خشک کنید. همان طور که برای محصولات چرمی، واکس، کرم و براق کننده وجود دارد؛ برای محصولات جیر و نبوک نیز انواع پولیش در سطح بازار موجود است که می‌توانید پس از تمیز کردن کیف، از آن‌ها استفاده کنید. این کار به درخشان شدن کیف کمک می‌کند.

تمیز کردن کیف جیر یا نبوک

روش تمیز کردن کفش های مختلف

توضیحات تمیز کردن کیف و کفش تا حد زیادی با یکدیگر مشترک است. در واقع از آن‌جایی که کیف و کفش معمولا چرمی، پارچه‌ای و یا نبوک هستند، راهکارهای تمیز کردن کیف با تمیز کردن کفش مشترک است و می‌توانید از توضیحات بالا برای تمیز کردن کفش نیز استفاده کنید.

تمیز کردن کیف پارچه‌ای و کیف مدرسه چگونه است 

کیف پارچه‌ای حالت‌های مختلفی دارد، ممکن است برای کودکان باشد، ممکن است برای بزرگسالان باشد؛ ممکن است تک رنگ و یا چند رنگ باشد.

به هرحال کیف پارچه‌ای شما هر کدام از انواع ذکر شده باشد، معمولا در لیبل راهنمای آن ذکر شده که می‌شود کیف را در ماشین لباسشویی شست یا خیر. همچنین دمای آبی که باید کیف را در آن شستشو داد، ذکر شده است.

اگر کیف قابل شستشو در ماشین لباسشویی بود، حتما همین کار را برای تمیز کردن کیف انجام دهید. در غیر این صورت، مقداری صابون مخصوص شستشوی لباس را در آب با دمای مناسب حل کنید و کیف را برای 20 تا 30 دقیقه در آن بخیسانید. سپس با استفاده از یک دستمال سطح کیف را تمیز کنید و در نهایت آن را آب بکشید.

اگر کیف پارچه‌ای، چند رنگ بود و بر حسب تجربه احتمال می‌دهید بعضی از قسمت‌های آن ممکن است رنگ پس بدهد، بهتر است برای تمیز کردن کیف، آن را به طور کامل شستشو ندهید. هر قسمت رنگی مختلف از کیف را با یک دستمال مرطوب آغشته به صابون، لکه گیری کنید. سپس با یک دستمال مرطوب که کفی نباشد، آن را تمیز کنید. در نهایت با یک دستمال خشک، سطح کیف را رطوبت گیری و خشک کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user