Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
10 شهریور 1401

تیشرت های بیسیک چیست؟

تیشرت بیسیک چیست

اگر سبک استایل شما ساده و مینیمال است، تیشرت بیسیک به یکی از لباس های ضروری شما تبدیل می شود. تیشرت بیسیک به تیشرتی گفته می شود که ساده، بدون برش و بدون طرح است و به دلیل رنگ های خنثی و پرکاربردی که دارند می توان آنها را با لباس های مختلفی ست کرد.

استفاده درست از تیشرت های بیسیک می تواند استایل شما را جذاب کند. این تیشرت ها به دلیل طرح و شکل ساده ای دارند،هم با لباس های ساده و هم با لباس های طرحدار ست می شوند.

تی شرت های یقه دار از جمله تیشرت های بیسیک هستند که به دلیل ساده بودن ست کردن آنها راحت است، چنین تیشرتی برای افرادی با صورت کشیده مناسب تر است

مزیت لباس های بیسیک چیست

داشتن یک کمد لباس ساده و زیبا به شما این امکان را می دهد که زمان کمتری را صرف خرید لباس کنید و در عوض به سایر بخش های زندگی خود بپردازید. در این بخش به بررسی و بیان مزایای لباس های بیسیک می پردازیم.

  • صرفه جویی در وقت و زمان شما

زمانی که تصمیم می گیرید شیک پوشی با لباس های بیسیک را امتحان کنید، منطقی است که زمان کمتری را برای خرید لباس در مراکز خرید اختصاص می دهید و یا ترجیح می دهید بیشتر از خرید آنلاین استفاده کنید؛ بنابراین زمان بیشتری برای پرداختن به کارهایی دارید که واقعاً از آن ها لذت می برید.

  • اختصاص هزینه کمتر

زمانی که شما هزینه کمتری برای خرید لباس صرف می کنید، به این معنا است که شما پول بیشتری برای پرداخت بدهی و یا پس انداز در اختیار دارید. این مسئله حتی می تواند باعث این شود که شما هزینه کمتری به خرید مبلمان جدید، کالا های لوکس و کم کاربرد زندگی خود اختصاص دهید.

  • احساس سبکی و راحتی

زمانی که تصمیم گرفتید شیک پوشی با لباس های بیسیک را امتحان کنید، احساس سبکی و راحتی فوق العاده ای به سراغ شما می آید. در واقع زمانی که به این سبک از لباس پوشیدن عادت کردید، دل کندن از آن برای شما بسیار مشکل می شود. به تدریج این حس سبکی و راحتی در سایر ابعاد زندگی شما نیز تأثیر می گذارد و به مرور به فردی آزاد و سرشار از حس سبکی و راحتی تبدیل خواهید شد.

ست کردن تیشرت بیسیک

هنگام خرید تیشرت بیسیک بهترین و مرغوبترین جنس آنرا خریداری کنید، زیرا به دلیل کاربردی بودن آن، روزهای زیادی را با آن خواهید گذراند.

برای ست کردن تیشرت بیسیک می توانید آیتم های مختلفی را امتحان کنید:

ژاکت

لباس های بافت دکمه دار مانند ژاکت یکی از گزینه های مناسب برای ست کردن با تیشرت در هوای خنک است.

کت تک

اگر قصد رفتن به یک دورهمی دوستانه دارید، می توانید از یک کت تک بر روی تیشرت بیسیک خود استفاده کنید.

شلوار جین مشکی

بطور کلی شلوار جین با تیشرت بیسیک هماهنگی خوبی دارد، اما بهتر است از انتخاب شلوار جین با رنگ های خاص و متفاوت دوری کنید و شلوار جین با رنگ های معمول مشکی یا آبی را برای ست کردن با تیشرت بیسیک بپوشید.

اکسسوری ساده

سعی کنید اکسسوری های ساده و ظریف را برای ست کردن با تیشرت بیسیک بکار ببرید تا با آن هماهنگی داشته باشد.

کفش تک رنگ ساده

در انتخاب کفش برای ست کردن با تیشرت بیسیک سعی کنید کفشی ساده و تک رنگ را در نظر بگیرید.

نکاتی در مورد تیشرت بیسیک

  • هنگام خرید تیشرت بیسیک توجه داشته باشید که کاملا فیت تنتان باشد، (خیلی گشاد یا خلبی تنگ نباشد.)
  • برای خرید تیشرت بیسیک بهتر است رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی یا سرمه ای را انتخاب کنید که هماهنگی آن با رنگ لباس های مختلف بیشتر است.
  • برای ست کردن تیشرت بیسیک از طرح های شلوغ و خیلی رنگی دوری کنید.

کلام آخر….

در این مقاله به بیان مزایای شبک پوشی و اهمیت آن پرداختیم. حال شما با آگاهی از سبک بیسیک و مزایای آن نگاه بهتری به این موضوع پیدا کرده اید و با دید باز تری می توانید این سبک را برای لباس و یا زندگی خود انتخاب کنید. در واقع شیک پوشی با لباس های بیسیک انتخابی است که امروزه بسیاری از افراد موفق جامعه ترجیح می دهند داشته باشند تا دغدغه انتخاب لباس از زندگی آن ها حذف شود و با راحتی و فراغ بال بیشتری به امور مهم و با ارزش زندگی خود بپردازند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user