Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 تیر 1402

درمان سنگ کلیه چگونه است؟

درمان سنگ کلیه ، یکی از مهم ترین بیماری هایی هست که باید برای درمان فوری سنگ کلیه هرچه سریع تر اقدام کنید ما در این مقاله علاوه بر بررسی روش هایی برای درمان این بیماری به معرفی روش هایی برای درمان خانگی سنگ کلیه میپردازیم ، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در نتیجه یکی از بهترین عصاره هایی که میتوانید به صورت گیاهی سنگ کلیه خود را درمان کنید را معرفی کنیم .

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

فرطب بزرگترین کارخونه تولید انواع عصاره های درمانی گیاهی در ایران هست که توانسته تا حد خیلی خیلی زیادی به درمان بیماری ها رایج در مردم کمک کند . در این مقاله هم به معرفی یکی از بهترین عصاره ها یعنی عصاره 4 گیاه فران که موثر در درمان فوری سنگ کلیه ، میباشد . برای مشاهده محصول به انتهای مقاله مراجعه کنید .

راه‌های درمان خانگی سنگ کلیه چگونه است؟

درمان سنگ کلیه به صورت خانگی شامل روش‌هایی است که بدون مراجعه به پزشک و در منزل توسط خود شخص انجام می‌‍شود. در این روش‌ها فرد سبک زندگی و رژیم غذایی را تغییر می‌دهد و با اضافه کردن برخی نوشیدنی‌ها و مواد غذایی به دفع سنگ از کلیه کمک می‌کند.

درمان خانگی سنگ کلیه با نوشیدن آب

ساده‌ترین راه برای دفع سنگ کلیه نوشیدن آب است. هیدراته کردن بدن با نوشیدن آب سبب می‌شود نمک و رسوبات با ادرار خارج شوند. به همین جهت توصیه می‌شود روزانه حداقل ۸ لیوان آب برای درمان خانگی سنگ کلیه که در حالب گیر کرده استفاده کنید.

درمان خانگی سنگ کلیه با آب لیمو تازه

آب لیمو حاوی غلظت بالایی از سیترات است و سیترات می‌تواند سنگ‌های کلیه از جنس رسوبات کلسیمی  را در خود حل کند.

در مراحل اولیه تشکیل سنگ کلیه، مصرف روزانه دو یا سه عدد لیموی تازه به تنهایی یا ترکیب با آب آشامیدنی می‌تواند یک  اقدام موثر درمان خانگی دفع سنگ کلیه باشد

درمان خانگی سنگ کلیه با کرفس

کرفس گیاهی با آب فراوان است که خاصیت دیورتیک یعنی ادرار آور دارد. افزایش حجم مایعات بدن از طریق نوشیدن آب کرفس باعث پاکسازی کلیه از مواد زائد، نمک و رسوبات می‌شود. اگر دنبال درمان معجزه آسای سنگ کلیه هستید به شما توصیه می‌کنیم روزانه یک لیوان آب کرفس را ناشتا مصرف کنید.

درمان خانگی سنگ کلیه با انار

انار با دارا بودن آنتی اکسیدان سیستم ایمنی بدن و کلیه‌ها را در برابر بیماری‌ها و عفونت‌ها مقاوم می‌کند. بنابراین مصرف روزانه یک عدد انار یا نوشیدن یک لیوان آب انار علاوه بر افزایش حجم مایعات بدن سلامت کلیه‌ها را هم تامین می‌کند. همچنین تهیه‌ی سوپ انار یا رب انار هم  می‌تواند علائم سنگ کلیه را با درمان خانگی از بین ببرد.

قرص برای درمان سنگ کلیه

پزشک شما ممکن است برای درمان سریع درد سنگ کلیه دارویی برای دفع سنگ کلیه به شما بدهد. این نوع دارو که به‌عنوان مسدودکننده آلفا شناخته می‌شود، ماهیچه‌های حالب را شل می‌کند و به شما کمک می‌کند سنگ کلیه را سریع‌تر و با درد کمتری دفع کنید.

نمونه‌هایی از مسدودکننده‌های آلفا عبارت‌اند از تامسولوسین (Flomax ) و ترکیب دارویی دوتاستراید و تامسولوسین. شربت دفع سنگ کلیه هم شامل ترکیب منیزیم سیترات و پتاسیم سیترات است که می‌توان از آن به‌عنوان داروی درمان سنگ کلیه استفاده کرد. بااین‌حال سنگ‌های اسیداوریک معمولاً تنها نوع سنگ کلیه‌ای هستند که گاهی اوقات با کمک دارو قابل‌حل بوده و برای این منظور نمک‌های سیترات قلیایی یا بی‌کربنات سدیم و گاهی آلوپورینول در نظر گرفته می‌شود.

قوی ترین داروی سنگ شکن چیست؟

گاهی اوقات برای شکستن و تبدیل سنگ‌های بزرگ‌تر به قطعات ریزتر از دارو هم استفاده می‌شود. این داروها برای کمک به حل‌شدن سریع‌تر سنگ کلیه و جلوگیری از تشکیل مجدد آنها استفاده می‌شود. داروی سیترات پتاسیم یکی از داروهایی است که معمولاً برای درمان انواع سنگ کلیه اوریک‌اسیدی استفاده می‌شود.

نفرولیتوتومی از راه پوست یا نفرولیتوتریپسی از راه پوست

از دیگر روش‌های درمان سنگ کلیه روش نفرولیتوتومی از راه پوست یا PCNL است. این روش یک نوع جراحی است که شامل استفاده از یک ابزار تلسکوپی نازک به نام نفروسکوپ می‌شود. در این روش یک برش کوچک در پشت بیمار ایجاد شده و نفروسکوپ از آن عبور داده می‌شود تا به‌این‌ترتیب وارد کلیه بیمار شود. سپس ابزارهایی از این طریق وارد می‌شوند تا سنگ را بیرون بکشند. این سنگ با استفاده از لیزر یا انرژی پنوماتیک بیرون کشیده می‌شود یا به قطعات کوچک‌تر شکسته می‌شود. PCNL همیشه تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user