Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 مرداد 1401

درمورد سبک های مختلف پیراهن بیشتر بدانید!

انتخاب پیراهن از آن دست انتخاب‌هایی است که آقایان را زیاد به دردسر نمی‌اندازد. آقایان خیلی راحت وارد مغازه‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شوند؛ اولین پیراهنی که چشمشان را گرفت‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خرند و بیرون‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌آیند. اما نمی‌دانند انتخاب پیراهنی شیک که به استایلشان بیاید، چه تاثیری در جذابیت ظاهرشان دارد. اگر شما نیز با این موضوع موافقید، پس باید انواع پیراهن مردانه را بشناسید و روش‌های ست کردن آن‌ها را نیز بدانید. در انتهای این مطلب از کروکو دیگر می‌دانید چه پیراهن‌هایی برای چه استایل‌هایی مناسب است.

نام انواع پیراهن مردانه

به طورکلی پیراهن‌های مردانه را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد؛ پیراهن‌های رسمی و پیراهن‌های غیررسمی. در ادامه به شما می‌گوییم که کدام پیراهن‌ها در کدام دسته قرار می‌گیرند.

از پیراهن‌های خود به خوبی نگهداری کنید، کافیست این چند خط را بخوانید!

انواع پیراهن مردانه در رنگ‌های مختلف را هم که بخرید، اگر از آن‌ها به خوبی نگهداری کنید، به مرور زمان هیچ چیزی از زیبایی آن‌ها باقی نمی‌ماند. برای اینکه از پیراهن‌های خود به خوبی محافظت کنید، باید نکات زیر را به خاطر بسپارید:

  • پیراهن‌‌های مردانه را در آب با دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی‌گراد بشویید؛
  • بهتر است از خشک‌کن با حرارت کم استفاده کنید؛
  • از مواد سفیدکننده یا شوینده‌‌های نامرغوب جهت شست‌وشو به هیچ وجه استفاده نکنید؛
  • برای اتوکشی حرارت را حداکثر روی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید؛
  • پیراهن‌‌های مردانه را با لباس‌‌های همرنگ و به صورت پشت‌ورو بشویید.

تنها دلیل این امر این است که این پیراهن‌ها زود چروک می‌شوند و ممکن است در جلسات کاری بازتاب خوبی از شما به جا نگذارد. بنابراین بهتر است برای تیپ‌‌های رسمی پیراهن خود را با شلوار راسته ست کنید. پیراهن‌‌‌های تاکسیدو ویژگی‌‌های مجلل یک پیراهن مجلسی را دارند.

پیراهن‌های غیررسمی مردانه!

پیراهن‌های غیررسمی بهترین انتخاب برای استایل‌های روزانه هستند. از این رو معمولا این دسته از پیراهن‌ها را با پارچه‌های پنبه‌ای می‌دوزند. از آنجایی که این پارچه‌ها سبک هستند و امکان تنفس دارند، انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه به نظر می‌رسند.

پیراهن‌های یک جیب در دسته لباس‌های غیررسمی قرار می‌گیرند. پیراهن‌های غیررسمی مردانه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌ که پایین آن‌ها به صورت هلالی دوخته شده است، می‌توان روی شلوار انداخت. با این کار استایلی اسپرت و خاص با پیراهن‌های غیررسمی خواهید داشت.

پیراهن‌های رسمی مردانه!

انواع رنگ پیراهن مردانه که هیچ طرح خاصی روی آن‌ها نباشد، در دسته پیراهن‌های رسمی قرار می‌گیرند. هیچ تفاوتی ندارد که این پیراهن‌های تک‌رنگ روشن یا تیره باشند، مهم این است که در استایل‌های رسمی به خصوص با کت و شلوار زیبایی خود را به خوبی به نمایش می‌گذارند.

حال اگر روی این پیراهن‌های تک رنگ هیچ جیبی دوخته نشده باشد، می‌توان گفت که این پیراهن‌ها کاملا رسمی هستند. البته یادتان باشد که پیراهن‌‌هایی از جنس پنبه و پارچه‌هایی که چروک‌پذیر هستند، انتخاب مناسبی برای تیپ‌‌های رسمی محسوب نمی‌شوند.

با انواع پیراهن مردانه غیررسمی آشنا شوید

احتمالا حالا این سوال برای شما پیش آمده است که چه پیراهن‌هایی غیررسمی هستند. اگر بخواهیم در یک جکله به طور خلاصه این دسته از پیراهن‌های مردانه را تعریف کنیم، باید بگوییم که هر پیراهنی که در گروه لباس‌های رسمی قرار نگیرد، غیررسمی محسوب می‌شود. اما در ادامه برخی از پرطرفدارترین پیراهن‌های این دسته را به شما معرفی می‌کنیم.

پیراهن آستین کوتاه مردانه

از آن جایی که پیراهن‌های کوتاه در دسته لباس‌های غیررسمی مردانه قرار می‌گیرد، پوشیدن آن همراه با کت یا کراوات و حتی پاپیون ست جالبی نمی‌شود. درعوض می‌توانید این پیراهن‌ها را به راحتی با شلوار جین و کتان ست‌‌‌‌‌‌‌‌ کنید. پیراهن آستین کوتاه سفید با شلوار جین استایل جذابی است که کهنگی ندارد.

پیراهن‌های اسپرت مردانه

اینکه پیراهن‌های غیررسمی را اسپرت بنامیم، اشتباه است. در میان پیراهن‌های غیررسمی مردانه برخی از آن‌ها با دوخت دو جیب ظاهر اسپرت‌تری دارند. این پیراهن‌ها با رنگ روشن، شلوار جین و کفش‌های کتانی ست فوق‌العاده‌ای می‌شوند. اگر این پیراهن‌ها را برای استایل روزانه خود انتخاب کردید، به هیچ وجه آن‌ها را در شلوار قرار ندهید.

پیراهن‌های طرح‌دار مردانه

طبیعی است که انواع پیراهن مردانه طرح‌دار در دسته لباس‌‌های غیررسمی قرار بگیرند. البته پیراهن‌‌های طرح‌دار با فرم‌های نیمه چسبان استایلی نیمه‌رسمی برای شما به ارمغان می‌آورند. این دسته از پیراهن‌ها بهترین انتخاب برای استفاده روزمره محسوب می‌شوند.

بهترین پیراهن های مردانه در این گروه پیراهن‌های چهارخانه و راه‌راه هستند که محبوبیت زیادی در میان آقایان دارند. این سبک پیراهن‌ها نه تنها به صورت تکی پوشیده‌‌‌‌‌‌‌‌، بلکه همراه با کت‌های تک نیز ست جذابی می‌شوند.

پیراهن‌های راه‌راه مردانه

در این میان پیراهن‌های راه‌راه محبوبیت بیشتری دارند. اگر شما نیز به این مدل پیراهن‌ها علاقه دارید، باید با توجه به ظاهر و استایلتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پیراهن‌های راه‌راه عمدی انتخاب مناسبی برای مردانی است که استخوان بندی درشتی دارند. همچنین این طرح لباس‌ها بهترین گزینه برای آقایان قد کوتاه محسوب می‌شود؛ زیرا راه‌راه‌‌های عمودی کمک‌‌‌‌ می‌کند قد شخص بلندتر به نظر برسد.

اما اگر قد بلند هستید و‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید استایلتان بیشتر به چشم بیاید، پیراهن‌های راه‌راه افقی را انتخاب کنید. هرچه راه‌راه‌‌‌‌ها برجسته‌تر باشد، تعادل اندام شما بیشتر نمایان می‌شود.

پیراهن‌های جین مردانه

از انواع پیراهن مردانه رنگی که بگذریم، پیراهن‌های جین را می‌بینیم که جایگاه خاصی در میان آقایان دارند. این پیراهن‌ها بهترین گزینه برای استایل‌های اسپرت و روزمره هستند که هیچگاه از مد نمی‌افتند. جالب است بدانید که پیراهن‌های جین تنها در استایل‌های اسپرت خودنمایی نمی‌کنند، بلکه می‌توان با آن‌ها تیپ نیمه اسپرت نیز زد.

معمولا شلوار جین را برای این جنس پیراهن‌ها انتخاب می‌کنند. اگر انتخاب شما نیز شلوار جین است، سعی کنید رنگ آن متفاوت با پیراهن جینتان باشد. در غیراین صورت بهتر است سراغ شلوارهای کتان کرم یا مشکی بروید.

مهم‌ترین نکات در خرید پیراهن‌های مردانه

آشنایی با اسم انواع پیراهن مردانه برای خرید بهترین پیراهن کافی نیست، در این مسیر باید موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید:

  • اندازه پیراهن
  • دور یقه پیراهن
  • برش خوب سرشانه‌ها
  • راحت بسته شدن دکمه‌‌‌‌ها
  • عدم وجود افتادگی آستین در قسمت زیر آرنج
  • اندازه کمر مناسب
  • بلندی پیراهن (به گونه‌ای که روی جیب‌‌های پشتی شلوار را بپوشاند)
  • ظرافت و زیبایی دوخت

کلام آخر

حالا دیگر اسم انواع پیراهن مردانه را می‌دانید؛ طبیعی است که دیگر در خرید پیراهن‌های مردانه برای استایل‌های متفاوت به مشکل نخورید. امیدواریم که نکاتی که در این متن در اختیارتان گذاشتیم، شما را به خوبی برای خرید و نگهداری درست از لباس‌هایتان آماده کرده باشد.

اما یاتان باشد هر لباسی که برای استایلتان انتخاب کرده باشید، بدون انتخاب درست شلوار و کفش تیپ خوبی نخواهید داشت. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب مناسب‌ترین کفش برای استایلتان سری به فروشگاه اینترنتی کروکو بزنید. در فروشگاه ما کفش‌های چرم برای استایل‌های متفاوت موجود است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز