Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
9 آبان 1401

در تابستان چه رنگ لباس هایی بپوشیم؟

همه چی درباره رنگ لباس در تابستان !

تابستان گرم‌ترین فصل سال است که تحمل گرمای شدید آن برای بسیاری از افراد طاقت‌فرسا است. به همین دلیل توصیه می‌شود از پوشیدن لباس‌های رنگ تیره اجتناب کنید؛ زیرا گرمای بسیاری را جذب کرده و منجر به افزایش دمای بدن می‌شوند. رنگ‌های خنثی و سرد انتخاب‌های مناسب‌تری برای لباس‌های فصل تابستان هستند که استایل جذابی را هم ایجاد می‌کنند. در ادامه در این مطلب به بررسی رنگ‌های مناسب فصل تابستان می‌پردازیم.

 سبز زیتونی

این رنگ ملایم بهاری مانند شتری و بژ حتی اگر استایل اسپرت هم با آن داشته باشید، بسیار شیک به نظر می‌رسد. سبز زیتونی را می‌توانید مانند رنگ‌های روشن قهوه‌ای در فصل‌های دیگر به جز تابستان هم استفاده کنید. در صورتی که می‌خواهید رنگ سبز زیتونی در استایلتان جلوه‌ی بیشتری داشته باشد، آن را با رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید، قهوه‌ای روشن یا رنگ‌های پاستلی ست کنید.

زرد

با وجود اینکه رنگ‌های پاستلی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین خانم‌ها هستند اما زرد تیره و نئونی هم اخیرا طرفدارهای بسیاری پیدا کرده‌اند. اغلب تصور می‌شود که ست کردن رنگ زرد دشوار است؛ اما تنها کاری که باید انجام دهید، پیدا کردن تناژ مناسب برای رنگ پوست خود است. در صورتی که تناژ رنگی پوستان سرد است، رنگ‌های زرد گل نرگس، زرد لیمویی یا زرد خیلی روشن را انتخاب کنید. در صورتی که تناژ رنگی پوستتان گرم (هلویی، زرد یا طلایی) است، رنگ‌های زرد کره‌ای، طلایی و عسلی انتخاب‌های مناسب‌تری هستند.

اضافه کردن لباس‌هایی به رنگ زرد به کمد لباس در ماه‌های گرم سال ظاهری آفتابی به مجموعه‌ی لباس‌ها می‌دهد. لباس‌های متناسب به رنگ روشنی مانند زرد برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. پارچه‌های نخ‌پنبه، ریون و مودال با ترکیب مقدار کمی اسپندکس لباس مناسب و راحتی را برایتان به وجود می‌آورند.

امکان پوشیدن پیراهن زرد با کفش‌های هم‌رنگ هم وجود دارد؛ همچنین می‌توانید کفش‌هایی به رنگ‌های نود یا خنثی هم با آن بپوشید. در صورتی که به یک لایه‌ی نازک از گرما روی پیراهن خود برای محیط‌هایی که سرد هستند نیاز دارید، یک ژاکت کش‌بافت نازک ژرسه به رنگ مکمل را روی آن بپوشید.

قرمز

رنگ قرمز نماد انرژی، توانایی و قدرت است. بنابراین همیشه باید آن را در قسمت‌های جلو و مرکز کمد لباس خود قرار دهید. علاوه بر این در صورتی که نمی‌توانید با رنگ زرد ارتباط برقرار کنید، قرمز انتخاب بسیار خوبی برای اضافه کردن رنگ‌های اصلی به کمد لباستان است.

 سبز زمردی

رنگ سبز می‌تواند نمادی از علاقه به طبیعت یا تمایل به آرامش باشد. علاوه بر سبز زیتونی، سبز زمردی هم یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای تابستان است که در صورت ترکیب شدن با رنگ‌های تیره به جای ست شدن با رنگ‌های روشن و براق کارایی بسیاری برای این فصل خواهد داشت. اگر می‌خواهید به این ترکیب رنگ‌های دیگری را اضافه کنید اکسسوری‌هایی به رنگ‌های سفید، طلایی یا قهوه‌ای را انتخاب کنید.

رنگ‌های خنثی

رنگ‌های خنثای مناسب فصل تابستان شامل بژ، سفید و طوسی روشن هستند و جایگزین‌های مناسبی برای افرادی که رنگ‌های روشن را دوست ندارند، به شمار می‌روند. یک کت کرم را به کمد لباس تابستانی خود اضافه کنید و با آن استایل‌های رسمی یا غیررسمی مختلفی ایجاد کنید. تیشرت‌های سبک وزن به رنگ‌های کرم و بژ می‌توانند با هر چیزی ست شوند.

  • رنگ های خنثی را در تیپ خود جای دهید

رنگ هایی مانند خاکستری، سفید و ..  رنگ های خنثی هستند، در واقع بین گرمی و سردی این رنگ ها تعادل وجود دارد. به همین جهت در این رنگ ها به سادگی سِت می شوند. رنگ های خنثی باعث می شوند توجه به رنگ اصلی بیشتر شود. بنابراین توصیه می شود که برای فصل تابستان ترکیبی از رنگ های سرد و خنثی را بپوشید.

رنگ‌های تیره بپوشیم یا روشن؟

فکر می‌کنم این تجربه برای همه‌ی شما آشناست که وقتی در هوای گرم، رنگ‌های تیره می‌پوشید احساس می‌کنید گرمای هوا دو برابر شده، به علاوه لباس سیاه و تیره خیلی زودتر از لباس سفید و روشن در برابر آفتاب خشک می‌شود؛ این حالت به این خاطر اتفاق می‌افتد که بازتاب رنگ‌های تیره بسیار کم است و نور را به خود جذب می‌کنند. در مقابل، رنگ‌های روشن، انعکاس نور بالایی دارند، بنابراین شما احساس خنکی بیشتری خواهید کرد.
با تمام این‌ها اگر اصرار به استفاده از رنگ‌های تیره در این فصل دارید، توصیه می‌کنیم از پارچه‌های سبک و منفذ داری مثل لنین (لینن) و پنبه‌ای استفاده کنید و از پوشیدن لباس‌هایی از جنس نایلون و یا پلی استر بپرهیزید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز