Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
12 مرداد 1401

در فصل تابستان، چه رنگ لباس هایی بپوشیم که اذیت نشیم؟

در فصل گرما چه رنگ هایی بپوشیم؟ رنگ لباس در فصل تابستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است, اگر میخواهید تابستان احساس خنکی کنید رنگ تیپ تابستانه تان را تغییر دهید.

 

بهترین رنگ لباس برای تابستان کدام است؟

جذب حرارت

اگر قابلیت جذب حرارت را توسط رنگ سفید مثلا 100 فرض کنید، قابلیت جذب حرارت توسط رنگ های زرد 140، قرزم 168، قهوه ای 1958 و مشکی 208، خواهدبود. بنابراین رنگ مشکی در فصل زمستان و رنگ سفید در تابستان و رنگ های واسطه برای فصل های معتدل مناسب است.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

تابش گرما و طراوت پوست

فراموش نکنید که بدن شما گرما تولید می کند و دمای بدن شما از درجه حرارت هوای محیط بیشتر است. درنتیجه اگر در تابستان لباس ها و مانتوهای روشن بپوشید، این گرما راحت تر به بیرون بدن منتقل می شود.

 

بدن انسان دارای انرژی است که بعضا به صورت گرمایشی از او ساطع می شود، لذا لباس باید بتواند فضای تنفسی پوست را حفظ کند تا تبادل گرمایشی صورت گیرد و خنکی لازم تامین شود. از این لحاظ، رنگ های روشن هم علاوه بر کاهش دما می توانند به حفظ طراوت پوست و شادابی روحیه کمک کنند.

 

در فصل گرما چه رنگ هایی بپوشیم؟

سلامتی رنگ

گذشته از نوع رنگ، چون عموما رنگ ها از مواد سربی یا آرسنیکی یا از آنیلین تهیه می شوند، بهتر است لباس هایی که مستقیما با پوست تماس دارند، از پارچه های رنگین انتخاب نشوند. وگرنه موجب مسمومیت های مزمن می شوند.

 

اگر می توانید از لباس هایی استفاده کنید که با رنگ های گیاهی و طبیعی رنگ شده اند؛ زیرا این رنگ ها در فرآیند رنگرزی، برای آب، خاک و هوا آلودگی ایجاد نمی کنند و درحقیقت سازگار با محیط زیست هستند.

 

رنگ های گیاهی در برابر نور خورشید بسیار پردوام هستند. برخلاف رنگ های شیمیایی که در مقابل آفتاب کمرنگ می شوند. رنگ های گیاهی و حیوانی یا معدنی حساسیت های پوستی ایجاد نمی کنند و درخشش و نور خاص خود را دارند.

 

سفید و منحصر به فرد

رنگ سفید رنگ مورد علاقه طراحان و چهره های معروف و رنگ راز و رمز آلودگی و تمیزی و پاکی است که می تواند به فرد تلالوئی معصومانه ببخشد.

 

رنگ سفید برای تابستان بی نظیر است؛ زیرا نور و گرما را از شمادور می کند و اینکه پیامبر (ص) ما هم رنگ سفید را بیشتر می پوشیدند، شاید به این علت باشد.

 

لباس سفید خود به خود طوری است که چرک و آلودگی زودتر در آن معلوم می شود و کمک می کند که فرد نظافت را بیشتر رعایت کند. افزون بر آن رنگ سفید به انبساط خاطر و باز شدن روحیه کمک می کند. از طرفی یادآور یخ است و وقتی در فصل تابستان لباسی با این رنگ می پوشیم، از لحاظ روحی بیشتر احساس خنک بودن می کنیم.

 

 

سفید

رنگ سفید رنگ پاکیزگی و تمیزی است و از آنجایی که بیشتر نور و حرارت خورشید را منعکس می کند، بسیار خنک کننده است.

 

علاوه بر آن سفید یادآور یخ است و باعث می شود که ما و اطرافیان مان احساس خنکی کنیم. این رنگ خنک کننده، حس و حال و روحیه مان را هم بهبود می بخشد.

 

قرمز

رنگ گرم قرمز یکی از رنگ هایی است که معمولا در تابستان کاربرد فراوان دارد. این رنگ یادآور گل هاست و حس خوبی به فرد می دهد.

 

اما از آنجایی که می تواند ضربان قلب فرد را بالا ببرد، بهترین رنگ برای محیط های تفریحی تابستانی محسوب می شود.

 

 

زرد و نارنجی

این دو رنگ یادآور رنگ خورشید هستند و باعث سرزندگی انسان می شوند. رنگ زرد از میان رنگ های گرم، بسیار انرژی بخش است و با خنده و امید در ارتباط است.

 

این رنگ نیز یکی از بهترین رنگ های مورد استفاده در تابستان است و فرد را سرزنده و پر انرژی نگه می دارد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

سبز

این رنگ نماد طبیعت است. با خود راحتی ذهن و اعتماد به نفس می آورد. سبز نوید آغازی نو، ثروت و سلامت را می دهد. چشم ها با دیدن این رنگ، احساس آرامش می کنند.

 

سبز برای فصل تابستان بسیار مناسب است. این رنگ به راحتی با رنگ های دیگر هماهنگ می شود و در خنک ماندن بدن بسیار موثر است

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست