Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
28 شهریور 1401

در فصل پاییز چه رنگ لباسی بپوشیم؟ + رنگ مخصوص فصل پاییز کدام است؟

همه چیز در رابطه با انتخاب رنگ لباس در فصل پاییز

روان شناسان معتقدند که انتخاب هر یک از رنگ‌ها برای پوشش پاییزی می‌تواند نشان‌دهنده یکی از ویژگی‌های برجسته شما باشد. از طرف دیگر رنگ‌هایی هستند که در فصل پاییز و با لباس‌های پاییزی زیبایی بیشتری دارند.

اگر این رنگ‌ها را بشناسیم می‌توانیم زیباتر لباس بپوشیم. جالب است بدانید رنگ فصل، طبق رنگ پوست، مو و چشم تعیین می‌شود. دانستن رنگی که در هر فصل مناسب شما است می‌تواند کمک بزرگی در خرید لباس بکند.

معمولاً کسانی که رنگ پوشش خود را به رنگ طبیعت اطراف در هر فصل نزدیک می‌کنند، به دنبال نوعی جلب توجه و تحسین دیگران هستند.

زیبایی طلبی چنین افرادی زیاد است و به نظر مردم درباره خودشان اهمیت می‌دهند. آنها به دنبال افزایش اعتماد به نفس خودشان هم هستند و تطابق با محیط را یکی از راه‌های آن می‌دانند.

بنفش:

بنفش رنگ سلطنتی است، در عین حال رنگی مناسب برای لباس‌های میهمانی هم می‌تواند باشد. این رنگ با زیورآلات مشکی هماهنگ می‌شود و جلوه بیشتری خواهد داشت. استفاده از رنگ بنفش به خصوص بنفش تیره، در روزهای پاییزی نشان دهنده اعتماد به نفس بالا و داشتن قدرت تصمیم گیری در فردی است که این رنگ را برای پوشش خود انتخاب کرده است. بنفش تیره از محکم‌ترین و پایدارترین رنگ‌هاست و حس اقتدار زیادی به افراد می‌دهد.

قرمز:

قرمز رنگی تند و آتشین در طبیعت است که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت. این رنگ را زمانی انتخاب کنید که می‌خواهید در جایی بدرخشید و توجه بیشتری به سمت شما باشد. رنگ‌های قرمز تیره را می‌توانید با رنگ‌های خنثی یا رنگ‌های روشن‌تری از طیف قرمز هماهنگ کنید

طلایی یا زرد:

طلایی رنگ درخشانی است، رنگی که در این فصل زیاد دیده می‌شود. لباس‌های تنگ در رنگ طلایی زیباتر خواهند بود. نکته خوبی که این رنگ دارد این است که این رنگ نیاز به جواهرات ندارد. معمولاً کسانی که کنترل بیرونی دارند و می‌دانند که محیط بر آنها تأثیر می‌گذارد، در فصل پاییز بیشتر لباس‌هایی با طیف زرد روشن و قهوه‌ای بسیار روشن می‌پوشند.

بهترین رنگ‌های مناسب برای فصل پاییز
در ادامه چند مورد از بهترین و پرطرفدارترین این رنگ‌ها را معرفی می‌کنیم:

رنگ نارنجی یا پرتغالی: این رنگ‌ها می‌توانند انتخابی بسیار زنده و شاد برای روزهای پاییزی باشند. ست کردن یک پالتوی نارنجی رنگ با یک جفت چکمه و دستکش چرم قهوه‌ای یک استایل پاییزی شیک و جذاب می‌سازد؛ حتی اگر رنگ نارنجی جزئی از اکسسوری‌ها یا کیف شما باشد، باز هم بسیار جذاب خواهد بود.
رنگ شتری: رنگی محبوب و همه‌پسند است. رنگی که سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید و مطمئن باشید که همیشه جذابیت خود را حفظ می‌کند. رنگ شتری به راحتی با رنگ‌های مختلف ست می‌شود.
رنگ سبز: استفاده از رنگ سبز هم می‌تواند در فصل پاییز متفاوت و خلاقانه باشد. این رنگ به راحتی با طیف‌های مختلف رنگ کرم و قهوه‌ای ست می‌شود.
رنگ خردلی: این رنگ هم به عنوان یک رنگ گرم، انتخابی مناسب برای فصل پاییز است. استفاده از کلاه، شال گردن، پالتو و بارانی خردلی همگی استایل پاییزی شما را جذاب میکند

اگر رنگ پوست شما گرم یا تیره است؛ استفاده از رنگ‌های زرد، طلایی، نارنجی، کهربایی، هلویی و قرمز، بنفش، ارغوانی و زیتونی برای شما مناسب‌تر است. این رنگ‌ها استایل پاییزی شما را بسیار جذاب‌تر می‌کند. از رنگ‌های قهوه‌ای، کرمی و کاپوچینویی هم به عنوان رنگ‌های خنثی برای شما مناسب است.
اگر رنگ پوست شما سرد یا روشن است؛ بنفش تیره و روشن، قرمز یاقوتی و قرمز روشن، صورتی، آبی روشن، سبز زمردی و زرد بسیار کمرنگ برای شما مناسب‌ترند. در میان رنگ‌های خنثی هم خاکستری روشن، سفید و سورمه‌ای ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند.
در صورت داشتن پوستی با رنگ خنثی هم باید بگوییم که محدودیتی در انتخاب رنگ‌ها ندارید و با خیال راحت می‌توانید لباس با رنگ‌های مختلف بپوشید که در میان آن‌ها سبز یشمی، صورتی چرک و آبی دریایی رنگ‌های پرطرفدارتری هستند.

اکسسوری‌های مناسب فصل پاییز

برای داشتن یک استایل شیک پاییزی، استفاده از اکسسوری‌ها مهم است. هزینه‌ای که شما صرف خرید اکسسوری‌های مختلف می‌کنید، بسیار کمتر از هزینه خرید لباس‌هایتان است؛ اما اگر هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید یک لباس را با اکسسوری‌های متفاوت چندین بار بپوشید و هر بار تیپ متفاوتی داشته باشید.

اکسسوری‌ها می‌توانند شامل انواع زیورآلات، ساعت، کمربند، عینک، کلاه، کیف و کفش باشند. در ادامه چند مورد از اکسسوری‌های پرطرفدار مناسب فصل پاییز را معرفی می‌کنیم.

برای عکاسی در پاییز چی بپوشیم؟

اینکه در پاییز چی بپوشیم یک موضوع کاملا سلیقه ای است که ارتباط مستقیمی با روحیه‌ی شما داره. انتخاب هر رنگ از لحاظ روانشناسی رنگ‌ها می‌تونه نشان دهنده بخشی از شخصیت شما باشه.

شما جسور هستید یا محتاط ؟ به آرامش علاقه‌ی بیشتری دارید یا پر‌نشاط و پر‌انرژی ؟ پوشیدن لباس‌های قرمز و نارنجی، شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد و با رنگ‌های خنثی و روشن مثل خاکستری و کرم، زیبایی پاییز در عکس شما بیشتر جلوه گر می‌شود.

اگر شما رنگ پوست روشنی دارید، توصیه می‌کنیم از رنگ سبز و قرمز و نارنجی استفاده کنید و طوسی و سفید و کرم را برای کسانی که پوست تیره‌تری دارند بگذارید.

پوشیدن این رنگ لباس ها در پاییز ممنوع:

  • از پوشیدن رنگ های سرد و زمستانی مثل زرد کم رنگ، آبی یخی، ارغوانی، سبز دریایی و رنگ های ملایم در فصل پاییز دوری کنید.
  • لباس هایی به رنگ سیاه و سفید یکدست نپوشید زیرا این رنگ ها نقاط قوت پوست شما را می گیرند و بلافاصله آن را تیره می کنند.
  • فصل پاییز با خودش رنگ های طلایی و خاکی و گرمی می آورد. این رنگ ها به تنهایی پر طراوت هستند.
  • رنگ سیاه را با رنگ های خاکی و گرم یا جواهرات ترکیب کنید و به جای رنگ سفید خالص از سفید تخم مرغی، کرم، خاکستری مایل به قهوه ای یا بژ کم رنگ استفاده نمایید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user