Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
22 خرداد 1402

رفع کردن چروک پیشانی چگونه است ؟

اگر چین و چروک پیشانی شما زیاد شده است و به دنبال روشی برای درمان و رفع چروک پیشانی هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا به طور کامل توضیح دهیم، انواع چروک پیشانی چیست؟ با چه روش‌هایی می‌توان این خطوط را رفع کرد؟ آیا روش دائمی برای درمان چروک پیشانی وجود دارد؟ آیا می‌توان با ماساژ چروک‌ها را کاهش داد؟ روشی برای پیشگیری از چروک پیشانی وجود دارد؟

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

انواع چروک پیشانی

چروک‌های پیشانی انواع مختلفی داشته و هرکدام از روش‌های درمانی روی انواع چروک تاثیر متفاوتی دارند. آنها عبارتند از:

  • خطوط گلابلار: این خطوط، تورفتگی‌های افقی هستند که در سراسر پیشانی دیده می‌شوند. در بالای ابروها می‌توانید این چین و چروک را مشاهده کنید. این خطوط به دلیل انجام حرکات تکراری مانند اخم، لبخند و بالابردن ابروها ایجاد می‌شوند.
  • خط اخم: این خطوط عمودی بوده و بین چشم‌ها قرار دارد. خط اخم همان‌طور که از اسم آن مشخص است، با اخم کردن مداوم ایجاد می‌شود.

بهترین راه‌های برطرف کردن چین و چروک پیشانی در خانه

اما علت این خط و خطوط هر چه که باشد، برای رفع چین و چروک پیشانی چه باید کرد؟ آیا به غیر از تزریق و جراحی‌های پردردسری مانند بوتاکس، روش‌های ساده‌‌تر و البته موثری برای از بین بردن خطوط پیشانی وجود دارد؟ در ادامه به پاسخ این سوالات می‌پردازیم. شرط می‌بندیم با مطالعه و عملی کردن راهکارهای زیر، شگفت‌زده خواهید شد.

محصولات مراقبت از پوست برای درمان چروک پیشانی

یکی از موثرترین راههای از بین بردن چروک پیشانی استفاده از محصولات تخصصی است که دقیقا برای رفع چروک پیشانی طراحی و تولید شده‌اند. تنها کافی است سری به فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی معتبر و یا داروخانه‌ها بزنید و این محصولات را تهیه کنید. قبل از خرید، از راهنمای زیر برای شناخت موثرترین ترکیبات ضدچروک غافل نشوید:

  1. هرروز ژل، کرم یا سرم ضدپیری بزنید

محصولات متنوعی تحت عنوان ضدپیری یا anti-aging در بازار به فروش می‌رسد که هر کدام فرمولاسیون منحصربه‌فردی دارند. فارغ از اینکه کدام محصول را انتخاب می‌کنید، اگر به طور مداوم از آن استفاده کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. پس حتما این نوع محصولات را در برنامه روزانه مراقبت از پوست‌تان بگنجانید.

کرم رفع چروک پیشانی معمولا غلیظ‌تر است و به ویژه برای تغذیه پوست‌های خشک موثر عمل می‌کند. از طرف دیگر ژل‌ها از کرم‌ها سبک‌ترند و حس ابریشمی و لطیفی دارند. همچنین نسبت به کرم‌ها، سریع‌تر به پوست جذب می‌شوند؛ بنابراین اگر می‌خواهید محصول ضدپیری را به روتین مراقبتی صبح‌های‌تان اضافه کنید، ژل‌ها گزینه مناسب‌تری هستند.

  1. پوست‌تان را با اسیدهای آلفا هیدروکسی صاف کنید

آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs) مانند گلیکولیک و لاکتیک اسید و بتاهیدروکسی اسیدها (BHAs) مانند سالیسیلیک اسید به آرامی پوست شما را لایه‌برداری می‌کنند و از این طریق چین و چروک‌های پیشانی را کاهش می‌دهند. معمولا این ترکیبات در اغلب لایه‌بردارهای شیمیایی وجود دارند. پیشنهاد می‌کنیم استفاده از آن‌ها را فقط با یک بار در هفته شروع کنید؛ چرا که ممکن است باعث حساسیت بیشتر پوست‌تان شود.

نکته جالب در استفاده از این محصولات این است که این طور به نظر می‌رسد پوست‌تان بلافاصله بعد از مصرف، صاف و چاق‌تر شده است. این اثر موقتی است؛ با این حال به ویژه اگر از AHA استفاده کنید، به مرور زمان چین و چروک‌ها محو خواهند شد.

  1. برای نتایج فوری، کرم سیلیکونی را امتحان کنید

یک فیلر مناسب با پرکردن خطوط عمیق به رفع چین و چروک پیشانی و دور چشم شما کمک می‌کند. تنها باید مقدار کافی از این نوع محصولات را روی چروک‌ها با حرکات ضربه‌ای بزنید و مطابق دستورالعمل روی برچسب صبر کنید تا خشک شوند. فیلرها با شستن صورت اثر از بین می‌روند، اما به دلیل نتیجه فوری، گزینه ایده‌آلی برای مجالس و مهمانی‌ها محسوب می‌شوند.

درمان چین و چروک های پیشانی

درمان های مختلفی برای چین و چروک پیشانی توسط FDA تایید شده که به اختصار برای شما لیست می شود. توجه داشته باشید که هرچه حجم چین و چروک بیشتر باشد نوع درمان برای شما متفاوت خواهد بود.

تزریق بوتاکس

تزریق سم بوتولینوم (بوتاکس، دیسپورت، مسپورت) یک استراتژی درمان زیبایی است که برای رفع چین و چروک ناشی از حرکت مکرر ماهیچه ها استفاده می شود. تزریق بوتاکس باعث می شود که این چین و چروک های حرکتی عمیق تر نشوند و در نتیجه با انقباض های مکرر ماهیچه های زیرین، بارزتر و برجسته تر نشوند. این ماده معمولاً برای صاف کردن چین و چروک هایی که در پیشانی، بین چشم ها (ناحیه گلابلا) ، گوشه های چشم (پا کلاغی) و لب ها ظاهر می شوند، استفاده می شود.

 

تزریق ژل پیشانی

مواد پرکننده ی تزریقی مانند رستایلین، جوویدرم و رادیان، درمان هایی موقت برای رفع چین و چروک هستند. این روش های درمانی بر روی مکانیزم حجم دادن به صورت کار می کنند. ممکن است پس از آن پزشک روش های بازسازی سطح پوست را برای رفع خطوط عمیق تری که مواد پرکننده تزریقی نمی توانند از بین ببرند، توصیه کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user