Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 فروردین 1402

رنگ سال 1402 چیست؟ + ست کردن لباس رنگ سال!

همه چی درباره رنگ ست کردن رنگ سال!

قبل از اینکه به معرفی رنگ سال 1402 بپردازیم باید نکته‌ای را به شما بگوییم. کمپانی پنتون قبل از شروع سال میلادی رنگی مشخص می‌کند و برای هر فصل طیفی از این رنگ را در نظر می‌گیرد. رنگ سال 2023 میلادی یا 1402 شمسی، قرمز پرشین معرفی شد؛ قرمزی چشم‌نواز که بیشتر در هنرهای ایرانی از آن استفاده می‌شود. اهالی هنر می‌دانند که تابلوها، معماری‌ها و حتی لباس‌های هر فرهنگ از طیف رنگ خاصی پیروی می‌کنند. ما معمولی‌ها که دستی در هنر نداریم، تنها رنگی که می‌توانیم برای فرهنگ خودمان مشخص کنیم، آبی است؛ آبی فیروزه‌ای آرامش‌بخشی که در مساجدمان به کار رفته است.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

این‌ها را نگفتیم که سخن‌درازی کنیم، این‌ حروف نوشته‌شدند تا شما را قدم‌به‌قدم برای انتخاب لباس و ست‌کردن آماده کنند. باید این نکته را یاد‌آور شویم که رنگ قرمز پرشین تنها رنگ سال نیست. رنگ‌هایی که قرمز را همراهی می‌کنند این طیف‌ها هستند: بژ فندوقی، سبز نعنایی، سبز فسفری، صورتی زنده، آبی لاجوردی، قرمز آتشین، زرد و سبز زیتونی. قبل از هر چیز باید شما را با شخصیت قرمز پرشین آشنا کنیم. جواب سؤالتان هم بله است، همان سؤالی که گوشه ذهنتان بالا و پایین می‌پرد و می‌پرسد مگر رنگ‌ها شخصیت دارند.

 

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲

پوشیدن مانتو سرخابی مخصوص جوان ترهاست. لیندا کیانی در این استایل زیبا مانتو سرخابی کوتاه اش را با رنگ های طیف بنفش همراه کرده است. نوارهای چین دوزی شده روی لبه جیب و آستین های این مانتو آن را دخترانه تر کرده است. اگر چه سرخابی به اندازه کافی نگاه ها را به خود جلب می کند ولی رنگ خنثی شلوار و کفش باعث شده تمرکزمان روی مانتو و رنگ فوق العاده اش بیشتر شود.

 

استایل مجلسی مونوکروم با رنگ سال ۱۴۰۲

استایل مونوکروم یکی از استایل‌های پرطرفدار جهان مد است که در آن تمامی آیتم‌های استایل از یک گروه رنگی انتخاب می‌شوند. رنگ سال ۱۴۰۲ هم از جمله رنگ‌هاییست که در استایل مونوکروم می‌تواند بسیاردوست‌داشتنی باشد

 

در این استایل مجلسی جذاب به سراغ انواع تناژهای رنگ زرشکی رفته‌ایم و یک شلوار پارچه‌ای شیک به رنگ زرشکی متمایل به ارغوانی، یک نیم تنه ی طرح‌دار به رنگ زرشکی روشن و یک جفت صندل زیبا به رنگ زرشکی تیره را با یکدیگر ترکیب کرده‌ایم. در نهایت انتخاب یک جفت گوشواره ایی بسیار زیبای نگین‌دار و یک گردنبند درخشان با همین تناژ رنگی این استایل شیک مونوکروم را تکمیل می‌کنند

 

مخمل رنگ سال ۱۴۰۲ را زنده و درخشان نشان می‌دهد

این تناژ شاد و سرزنده از قرمز که به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است بر روی پارچه‌های مخمل می‌تواند فوق‌العاده باشد. بافت نرم و مخملی این پارچه‌ها می‌تواند به زیباترین شکل ممکن این رنگ خاص را که نماد شور زندگی است منعکس کند

 

در این ست خاص یک دامن بسیار زیبا به رنگ زرشکی و جنس مخمل را با یک نیم تنه ی زیبا به رنگ زرشکی روشن و یک  ویژگی صندل مخمل کبریتی با همین تناژ رنگی ترکیب می‌شود و یک پالت رنگی بسیار خاص و دوست‌داشتنی را با رنگ سال پدید می‌آورد. در نهایت یک نیم ست زیورآلات با نگین‌های صورتی درخشان ست انتخابی ما را تکمیل می‌کنند

 

لباس های  1402 چه رنگی است؟

به گفته کارشناسان در این زمینه، رنگ هایی که بهار 1402 و 2023 را کنترل می کنند، “میلی را ایجاد می کنند که انرژی کارآمد و پایدار و دقیق باشد.”

 

در حدود یک سال گذشته، آلودگی به ویروس کرونا و تنهایی بسیار جذاب شده است، اما فناوری نیز در حال افزایش است زیرا ارتباط از طریق ابزارهای دیجیتال به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است. . به طور مشابه، مهم ترین رنگ های دوران مدرن این تمایز را منعکس می کنند، از رنگ های کربنی واقعی گرفته تا رنگ های غنی.

 

به طور کلی، رنگ های اصلی برای بهار 2023 و 1402 عبارتند از: صورتی برقی; زرد نارنجی آبی سایه سبز گیاهی کرم کره ای است. در ادامه با این رنگ ها بیشتر آشنا شوید.

 

رنگ صورتی مثل گل ارکیده، رنگ لباس عید 1402

گل ارکیده دارای حضوری شاد، مطمئن و آرامش بخش است که هم در زندگی واقعی و هم در محیط دیجیتال شکوفا می شود. همه کاره است و برای بهار و همه رنگ ها مناسب است. در مواقع سخت، این بنفش تیره راهی عالی برای به ارمغان آوردن مثبت و فرار است.

 

انتظار می رود صورتی تند بر روی لباس شنا و لباس رسمی تاثیر بگذارد و به شما این امکان را می دهد که از این رنگ فوق العاده روشن و جذاب برای عید 1402 استفاده کنید. از آن برای تأکید بر زیبایی و جذابیت ظاهر خود استفاده کنید.

 

رنگ

 

2. سبز با الهام از روغن، رنگ سال 1402 برای لباس بود

برای بهار 2023 و 1402 رنگ سبز ملایم و طبیعی شبیه روغن زیتون مد و پرطرفدار خواهد بود. برای استفاده از این رنگ زیبا در استایل خود و بهره مندی از جذابیت گسترده آن، توصیه می کنیم از این رنگ در کیف، لباس زیر، اکسسوری ها، حتی لباس های غیررسمی یا مهمانی استفاده کنید و مطابق با ترند از این رنگ استفاده کنید.

 

3. رنگ کره ای رنگ لباس عید 1402

کرم سایه پروانه در مجموعه پاییز 2022 ظاهر شد و تا چند ماه آینده در کمد لباس ما باقی خواهد ماند. این رنگ زرد کرمی رنگی جدید و پرطرفدار خواهد بود که بخشی از استایل زنانه را در بهار 1402 و 2023 در خود جای داده و زیبایی استایل زنانه را در روز قربانی 1402 تکمیل می کند.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

4. Mango مشابه رنگ زرد نارنجی، رنگ پوشش 1402Ayt

برای شروع بهار 1402 با حس خوش بینی و شادی، توصیه می کنیم از این زرد نارنجی الهام گرفته از انبه در ظاهر و استایل خود استفاده کنید. در واقع، این رنگ ترکیبی خوشمزه از نارنجی روشن و زرد است، رنگی که کلید زمانه ما است و انرژی بسیار مورد نیاز را به پالتو  رنگ های فصلی اضافه می کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user