Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
16 شهریور 1401

رنگ نود چیست؟ + رنگ نود با چه لباس هایی ست میشود؟

همه چیز در رابطه با رنگ نود

برای سِت کردن نودها به تناسب تناژ آن با رنگ پوست خود توجه کنید. استایل یکسره با این رنگ را حتما با اکسسوری های رنگ مخالف برای جذابیت بیشتر امتحان کنید.

اگر  رنگ نود از نظرتان کمی بی حال است برای پر انرژی شدن سبک پوشش تان از رنگ های قرمز، صورتی، بنفش و نارنجی استفاده کنید.

تطبیق پذیری و ترکیب شدن

یکی از مواردی که رنگ‌های نود را همیشه ترند نگه می‌دارد این واقعیت است که می‌توان آن‌ها را با هر رنگ دیگری ترکیب کرد و برای افرادی که می‌خواهند ترکیب‌های مختلف رنگی را امتحان کنند گزینه عالی و جذابی است.

علاوه بر این پیدا کردن رنگ نودی که با رنگ موی شما مطابقت داشته باشد، انتخاب لباس مناسب را نسبت به مابقی طیف های رنگی برای شما بسیار راحت تر می کند. رنگ‌های نود تقریباً با هر لباسی، از بلوز نود و دامن مشکی گرفته تا کفش های نود با شلوار جین به خوبی ترکیب می شوند و کاملاً همه کاره هستند.

نکاتی طلایی در استفاده از رنگ نود در پوشش لباس خود 

  1. رنگ نود در تناژهای طوسی، نارنجی، یاسی و صورتی موجود است. حواستان باشد که نود متناسب با پوستتان را انتخاب کنید.
  2. از آنجایی که رنگ نود رنگ طبیعی بدن شماست توصیه می شود برای نجات از بی روحی بوجود آمده در اثر این رنگ لباسی پوشیده تر انتخاب کنید.
  3. از بافت ها و جنس های مختلف اما همرنگ استفاده کنید چرا که استایل کاملا هوشمندانه و زیبا را برای شما به نمایش می گذارد.

لباس های ماکسی با رنگ نود (nude) :

اگر مایل به شرکت در یک مهمانی نیمه رسمی هستید و می خواهید کمی در چشم بیایید استفاده از یک لباس ماکسی بدون آستین و گردن دار می تواند انتخاب مناسبی باشد، توجه داشته باشید برای نمایان شدن استایل نود (nude) با لباس ماکسی باید از اکسسوارهای تک رنگ استفاده کنید

چطور لباس‌هایی با رنگ نود ست کنیم ؟

حال که تا حدودی یاد گرفتید رنگ نود چیست، باید بدانید که چطور رنگ نود را در لباس و استایل خود استفاده کنید. پوشیدن لباس مجلسی رنگ نود چیزی نیست که هیچ‌گاه از مد برود، اما در  رنگ های منتخب سال 2021 به یکی از ترندهای سال نیز تبدیل شده است. این رنگ با هر نوع رنگ پوستی هماهنگ است و با هر سبک پوششی نیز همخوانی دارد. مهم نیست به دنبال مانتو رنگ نود هستید و یا دوست دارید یک لباس مجلسی رنگ نود بپوشید، به هر حال می‌توانید یک لباس متناسب با سلیقه و استایل خودتان در طیف رنگ نود پیدا کنید. رنگ نود یک انتخاب بی نظیر برای استایل مینیمال است و می‌تواند بهترین استایل را برای  افراد مینیمالیست رقم بزند. تنوع رنگ نود بسیار زیاد است و لازم است در مورد ست کردن رنگ نود و طریقه استفاده از آن در انواع لباس نکاتی را یاد بگیرید.

اولین نکته‌ای که باید در مورد رنگ‌های نود بدانید، این است که بهترین روش ست کردن رنگ نود تنها با رنگ نود است. برای مثال شما می‌توانید یک بلوز رنگ نود را با شلوار نود ست کنید. برای این کار مهم‌ترین چیزی که لازم است به آن توجه کنید، در نظر گرفتن رنگ پوستتان است. چنان چه دوست دارید کمی پر زرق و برق‌تر به نظر برسید، می‌توانید از یک پارچه براق نود استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا همه چشم‌ها به شما خیره شوند.

اضافه کردن زیورالات طلایی، نقره ای یا برنزی را در نظر بگیرید

رنگ‌های نود به خوبی با جواهرات زیبا مانند زنجیر طلا، دستبند نقره یا یک جفت گوشواره برنز هماهنگ می‌شوند. جواهراتی را در نظر بگیرید که دارای ته رنگ های طلایی، نقره ای یا برنزی هستند. نکته مهم در مورد اکسسوری با جواهرات، شباهت آنها به بسیاری از رنگ های نود است که صرف نظر از ظاهری که می خواهید، ترکیبی عالی را ایجاد می کند.

چرا رنگ‌های نود همیشه مد هستند و علاقه مندان زیادی دارد ؟

پیروی از ترندهای مد و زیبایی می تواند خسته کننده باشد، زیرا آنها همیشه در حال تغییر هستند. اما چند نکته کلیدی مد وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید، که بدون توجه به فصل، بدون نیاز به افزایش بودجه یا خرید مداوم محصولات برای به روز نگه داشتن کمد لباس، شما را ترند و به روز نگه می دارد. یکی از آن نکته ها یا رازهای مد، انتخاب رنگ های نود است. رنگ های نود را می توان در هر زمان و تقریباً با هر لباس یا طیف رنگی ای پوشید. رنگ های نود خنثی هستند و با هر رنگ پوستی مطابقت دارند، بنابراین می توانید آنها را در هر موقعیتی، چه رسمی و چه غیررسمی بپوشید.

کلام پایانی…

رنگ نود یکی از رنگ های گرم و بسیار محبوب در بازار است. شما می توانید این رنگ ها را با بسیاری از رنگ های دیگر به خوبی ست کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، توجه به نکات بالا است تا بتوانید یک استایل بسیار زیبا برای خود خلق کنید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user