Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
13 آذر 1401

روسری جناغی چیست؟

همه چی درباره روسری جناغی!

پارچه های جناغی که مناسب برای فصل سرما هستند در بسیاری از لباس ها استفاده می شوند. از این پارچه برای تولید شال و روسری پاییزه و زمستانه نیز استفاده می شود. این پارچه های نوعی بافت ضخیم دارند که آن ها از خطوط اریب و برجسته تشکیل می شوند.

 

در دستگاه های ریسندگی به الیاف عمودی تار و به الیاف افقی پود گفته می شود و در الیاف های ساده پود به صورت یکی در میان از زیر و روی تار عبور می کند در پارچه های جناغی پود از زیر و روی بیشتر از یک تار حرکت می کند و سپس به ردیف بعدی بافت محل عبور پود کمی جلوتر می رود که باعث ایجاد خطوط اریب می شود.

 

پارچه شال و روسری جناغی

پارچه های جناغی می توانند انتخابی درست برای استفاده در فصل پاییز باشند شما می توانید برای خرید شال پاییزه و شال زمستانه به دنبال خرید این نوع پارچه ها بروید که خریدی هوشمندانه برای فصل های سرد سال می باشند. این نوع پارچه ها گرمای بالایی نسبت به دیگر پارچه ها دارند و می توانند در فصل های سرد سال از گردن و سر شما به خوبی محافظت کنند.

 

پارچه های مختلفی برای تولید شال و روسری در بازار وجود دارند که یکی از آن ها پارچه جناغی می باشد این پارچه می تواند انتخابی درست برای فصل سرما باشد چرا که تراکم بالایی دارد. شال و روسری جناغی بسیار محکم هستند و با شست و شوی زیاد فرم خود را از دست نمی دهند.

 

این پارچه ها بافتی مقاوم دارند و به راحتی پاره و یا نخ کش نمی شوند این پارچه ها به سختی چروک می شوند و جنس آن ها سنگین نیست ولی گرمای خوبی دارند.

 

روسری جناغی، جذاب، شیک و پرطرفدار

روسری یکی از بهترین پوشش‌های خانم‌های ایرانی می‌باشد که هنوز هم با گذر قرن‌ها هنوز از محبوبیت این پوشش زیبا کاسته نشده است. روسری‌ها در گذشته به عنوان یک اکسسوری ارزشمند و تنها توسط اشرافیان مورد استفاده قرار می‌گرفتند؛ اما امروزه به پوششی عامیانه تبدیل شده‌اند و جز پرطرفدارترین انواع اکسسوری در دنیای مد به شمار می‌روند.

 

 

 روسری امروزه حتی برای آقایان نیز کاربرد دارد و برخی افراد شیک پوش از آن به عنوان دستمال گردن‌های شیک و لاکچری استفاده می‌کنند. به همین دلیل امروزه شال و روسری هردو در صنعت تولید پوشاک بسیار پرفروش بوده و بازار پررونقی دارند. امروزه برندهای مختلفی در بازار به تولید روسری می‌پردازند.

 

به همین دلیل این مدل اکسسوری تنوع زیادی داشته و با چند دقیقه گشت و گذار در پاساژ و مغازه‌ها نیز می‌توانید ده‌ها مدد روسری مختلف یا طرح‌های متنوع را مشاهده کنید. یکی از پرطرفدارترین انواع روسری در بازار، روسری جناغی می‌باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

روسری‌های جناغی به علت جنس ضخیمی که دارند، به عنوان نوعی روسری زمستانه شناخته می‌شوند؛ اما علت نام‌گذاری این مدل روسری به این شکل، نوع باف خاص آن می‌باشد که شباهت زیادی به جناغ مرغ دارد. روسری‌های جناغی در انواع طرح و رنگ تولید شده و برای خانم‌های جوان بهترین گزینه هستند.

 

این مدل روسری در پاییز و زمستان بسیار ترند شده و جز پرفروش‌ترین انواع روسری در بازار به شمار می‌رود. خطوط بافت این مدل روسری اریب و مورب بوده و زیبایی خاصی به آن می‌بخشند. روسری جناغی معمولاً بافت پرتراکم داشته و شما را در زمستان بسیار گرم‌ نگه می‌دارد.

 

 

مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های روسری جناغی

روسری‌های جناغی ویژگی‌های خاصی دارند. همین ویژگی و مشخصات موجب شده‌اند که این مدل روسری به یکی از محبوب‌ترین انواع روسری در بازار تبدیل شوند. البته این ویژگی را تنها می‌توانید در باکیفیت‌ترین روسری‌های جناغی جستجو‌ کنید.

 

در زیر مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های این مدل روسری را نام‌برده‌ایم:

  • حالت خاص و پف‌دار

حالت این مدل روسری به علت بافت خاصی که دارد، پفکی بوده و وقتی بر روی سر قرار می‌گیرند، شکل متفاوتی خواهند داشت.

 

  • قیمت مناسب

معمولاً در تولید روسری جناغی از الیاف معمولی استفاده می‌شود. به همین دلیل این مدل روسری معمولاً قیمت مناسبی دارند و قیمت آن‌ها نسب به کیفیت و کارایی متفاوتی که دارند، بسیار مقرون‌ به صرفه است. قیمت مناسب شاید اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این مدل روسری به حساب آید.

 

  • جنس نسبتا نرم و لطیف

این مدل روسری جنس بسیار نرمی داشته و با دست زدن به آن‌ها لطافت بالایشان را کاملاً احساس خواهید کرد. به همین دلیل استفاده از آن‌ها در فصل زمستان برایتان لذت ‌بخش‌تر خواهد بود و به هیچ عنوان موجب آزار شما نمی‌شوند.

 

  • عدم چروک پذیری

چروک شدن روسری مشکلی است که گاها موجب کلافگی بسیاری از خانم‌ها می‌شود. مخصوصا افرادی که شاغل هستند و تایم‌ کافی برای اتو کردن ندارند، معمولاً دوست دارند روسری خود را فورا استفاده کنند و نیازی به صاف کردن آن نباشد. روسری جناغی این مشکل را نیز برای شما حل می‌کند.

 

 

 یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این مدل روسری عدم چروک پذیری آن می‌باشد. این مدل روسری به علت بافت خاصی که دارد، چروک نمی‌شود و معمولاً نیاز به اتوکشی مداوم نخواهد داشت

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست