Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 دی 1401

ریمل آرایشی چیست؟ + تاریخچه ریمل

ریمل دارای ماده‌ و ساختاری است که به عنوان لوازم آرایشی برای رنگ ‌آمیزی مژه‌ها و ابروها از آن استفاده می‌شود. دشوار است بدانید که هنگام جستجوی ریمل مناسب برای خودتان از کجا شروع کنید. اگر به فروشگاه لوازم آرایشی یا داروخانه بروید و یا حتی یک سرچ در دنیای مجازی داشته باشید، انواع مختلفی از ریمل را می‌بینید.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، پخش پوشاک حمیدی تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

بنابراین چگونه ممکن است بفهمید کدام یک برای شما مناسب است؟ یا واقعاً ریمل چیست و چه کارایی دارد؟ ما اینجا هستیم تا به شما در این مورد کمک کنیم. اما ابتدا اجازه دهید با اصول اولیه شروع کنیم و با هم گام‌ به ‌گام به سمت هدفمان پیش برویم، با ما همراه باشید

 

ریمل از چه ساخته شده است؟

تقریباً همه ریمل‌ها حاوی اکسید آهن هستند. اکسید آهن یک ترکیب شیمیایی است که غیر سمی محسوب می‌شود و غالباً همراه با دی‌اکسید تیتانیوم استفاده می‌شود. روغن‌های مورد استفاده در ریمل‌ها شامل مواد طبیعی مانند روغن اوکالیپتوس، روغن کنجد و لانولین هستند.

 

 

از موم و موم کارناوبا اغلب برای کمک به سازگاری استفاده می‌شود. ریمل‌هایی که برق می‌زنند یا براق می‌شوند ممکن است حاوی فلس‌های ماهی (که یکی از مواد رایج رژ لب نیز هست) باشند.

اگر شخصی هستید که هر روز از این وسیله استفاده می‌کنید، شاید ارزش آن را داشته باشد که روی گزینه‌ای هزینه کنید که با مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می‌کنید، قبل از خرید حتماً لحظه‌ای به مرور لیست مواد تشکیل دهنده ریمل مد نظرتان اختصاص دهید

 

چگونه بفهمیم، ریمل حجم دهنده است؟

ریمل های حجم دهنده دارای برس های درشتی نسبت به ریمل های دیگر هستند. اگر برس های ریمل های مختلف را کنار هم قرار دهید، متوجه ظاهر ریمل حجم دهنده با سایر ریمل ها خواهید شد.

 

ریمل

 

ریمل های حجم دهنده دارای دو نوع مو هستند: مدل اول دارای موهای درشت تر برای ایجاد جلوه بیشتر، در مژه های معمولی به کار می رود. مدل دوم دارای موهای ریز برای ایجاد جلوه بیشتر روی مژه های ظریف و نازک استفاده می شود.

 

ریمل حجم دهنده می تواند روی مژه های بسیار ریز، بهترین تاثیر را داشته باشد. درون این ریمل، مقدار زیادی خرده مژه وجود دارد و این خرده مژه ها به تارهای مژه به خوبی می چسبد و مژه هایی ضخیم تر و پر پشت تر برایتان به ارمغان می آورد.

 

ریمل های حجم دهنده معمولا دارای رنگ بندی نیستند؛ زیرا رنگ هایی مانند سرمه ای یا قهوه ای، باعث حجم دهی به مژه ها نمی شوند.

 

جالب است بدانید که مایعی که درون ریمل حجم دهنده وجود دارد، به نسبت مدل های دیگر کمی بیشتر است؛ زیرا این ریمل به مایع و غلظت بیشتری برای حجم دهی مژه ها نیاز دارد

 

معنای کلمه ریمل چیست؟

دایره زبان انگلیسی، ریمل را اینگونه معنا می کند: یک لوازم آرایشی که برای سیاه کردن، رنگ کردن، بلند کردن و حجیم کردن مژه یک زن به کار می رود. اما، دانشنامه آکسفورد ابرو را هم به لیست کاربرد های انواع ریمل اضافه کرده است.

 

این محصول توسط افراد مختلف، تعریف های مختلفی هم دارد. هر کدام از این تعریف ها برگرفته از یک فرهنگ خاص و یک زبان دستوری خاص می باشد. اما، اکثر این تعریف ها و پاسخ ها برای سوال ریمل چیست، برگرفته از زبان انگلیسی است.

 

فرمول اصلی ریمل چیست؟

فرمول اصلی این محصول که ساختار کلی آن را مشخص می کند، در دو دسته اصلی تقسیم می شود. فرمول اول، هیچگونه آب یا مواد آبی درون خود ندارد. از جمله مواد آبی می توان به شیره ها و … اشاره کرد. محصولاتی که در این دسته قرار می گیرند، معمولا ضد آب بوده و تحت تاثیر رطوبت قرار نمی گیرند.

 

اما این مدل از ریمل یک بدی خاص دارد و آن هم، سختی پاک کردن است. شما نمی توانید به راحتی این ریمل ها را از روی صورت خود پاک کنید. فرمول دوم حاوی روغن بوده که راحت تر پاک شده و در پاک کردن آن شما هیچ مشکلی ندارید اما، باز هم کار کردن با آن کمی سخت است چرا که تحت تاثیر مقدار کمی آب، می توانند ساختار خود را از دست بدهند.

 

تاریخچه ریمل چیست؟

تا کنون افراد کنجکاو زیادی از خود پرسیده اند که تاریخچه ساخت ریمل چیست و این محصولات در گذشته تا کنون چه تغییراتی داشته است؟

 

ریمل های ضد آب

همه افراد، دوست دارند که مقداری ریمل ضد آب در کیف آرایش خود داشته باشند تا در صورتی که باران شروع به باریدن کرد و هوا بارانی شد، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. حتما شما هم از خود می پرسید که دیگر کاربرد این ریمل چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید از این ریمل برای مواقعی که به استخر می روید هم استفاده کنید.

 

این محصولات ساختاری خاص دارند و به علت دارا بودن همین ساختار، می توانند از نفوذ آب و شکستن ساختار خود جلوگیری کنند.

 

ریمل های بلند کننده

اگر شما هم عاشق مژه های بلند هستید و دوست دارید که همیشه مژه هایتان در بلند ترین حالت خود قرار داشته باشند، این محصولات به کار شما می آید. شما نباید که از محصولات قدیمی و بی کیفیت استفاده کنید، در عوض، شما می توانید از این مدل از ریمل استفاده کنید.

 

محصولات زیادی در این زمینه موجود می باشد اما پیشنهاد ما به شما خرید بسته الیزابت موثر هستش. محصولات این تولیدی کیفیت عالی داشته و یک لایه محافظی با کیفیت هم همراه خود دارند.

ریمل در باستان

داشتن زیبایی یک فرهنگ جهانی بوده و ریشه در تمدن های باستانی ما دارد. اولین نسخه های ریمل توسط بانوان مصر باستان کشف شد. اولین مدل ریمل با نام سرمه شناخته می شود که حدود چهار هزار سال قبل از میلاد توسط مصریان برای زیبا کردن و سیاه کردن ابرو و مژه مورد استفاده قرار می گرفت.

 

زنان و مردان از سرمه برای پوشاندن چشم خود استفاده می کردند چرا که معتقد بودند که این کار نقود ارواح شیطانی به بدن آنها را کاری غیر ممکن می سازد. به علت محبوبیت دولت مصر در زمان خود، دولت های بابل، یونان و روم هم از این محصولات استفاده می کردن و استفاده از این ریمل ها تا چند هزار سال ادامه داشت.

 

کاربرد روغن، واکس و … در ریمل چیست؟

از میان مدل های مختلف روغن که در ساخت ریمل مورد استفاده قرار می گیرد، روغن لینسید، روغن کاستور، روغن اکالیپتوس، لانولین و روغن تورپتین بیشترین کاربرد و استفاده را دارند. روغن کنجد هم در برخی از محصولات با ارزش بالا مورد استفاده قرار می گیرد. واکس هایی که در ریمل مورد استفاده قرار می گیرند عبارت اند از واکس پارافین و واکس زنبور.

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

 

هر کدام از این محصولات می تواند یک غلظت خاص از ریمل را ساخته و طراحی کند. محصولات ضد آب نیازمند مواد ضد رطوبت هستند. اما محصولات معمولی، مواد اولیه خاصی هم دارند و شما نیازی ندارید که ماده خاصی را درون آنها به کار ببرید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user