Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
30 اردیبهشت 1402

سارافون مانتویی چه لباسی است؟ + ویژگی های سارافون !

سارافون مانتویی چیست؟ معرفی مدل های سارافون مانتویی

این روزها تنوع در مانتوها خیلی زیاد شده و هر کسی به راحتی می‌تواند هر مدل مانتویی که می‌خواهد را بپوشد. یکی از انواع مدل مانتوها که باعث دوری از کلیشه‌ها می‌شود، سارافون است. اگر شما از جمله خانم‌ها و دخترانی هستید که دوست دارید همیشه خاص باشید؛ سارافون مانتویی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.  

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

سارافون؛ خاص و منحصر به فرد

  به طور کلی سارافون، مانتویی فاقد آستین است. به طور معمول بلندی آن از گردن تا زانو است، این میزان می‌تواند از این اندازه بیشتر یا کمتر باشد. سارافون‌ها در انواع مختلف جلو باز، جلو بسته، دکمه دار و بدون دکمه وجود دارند. این لباس‌ها به صورت کلاسیک، مدرن و سنتی در بازار موجود هستند.

 

معمولاً از بلوز یا شومیز به عنوان زیرسارافونی استفاده می‌شود که با توجه به مدل سارافون، با آن ست می‌شود. سارافون از جمله لباس‌هایی است که هم برای افراد لاغر اندام و هم افراد پلاس سایز مناسب است. همچنین از آن جایی که سارافون فرم و ساختار یک‌دست دارد، برای خانم‌های باردار بسیار مناسب است. سارافون مدل‌های مختلفی دارد و منعی برای پوشیدن آن وجود ندارد. شما می‌توانید در خانه، مهمانی، عذاداری، عروسی و محل کار سارافون بپوشید. با سارافون به سادگی می‌توانید استایل منحصر به فرد خود را بسازید.  

 

سه مدل سارافون مانتویی جذاب

 سارافون جلو باز زیبا

  سارافون جلوباز بسیار پرطرفدار است. این لباس‌ها خیلی راحت هستند و در فصل‌های بهار و تابستان هواداران زیادی دارند. با توجه به جنس و کاربرد سارافون خود، می‌توانید از شومیزهای گیپور و حریر به عنوان زیرسارافونی استفاده کنید. گاهی طراحان، شومیز مناسب با سارافون را هم طراحی می‌کنند و دغدغه‌ی پیدا کردن شومیز مناسب را برای شما رفع می‌کنند. برای دوخت سارافون‌های جلو باز از پارچه‌های مختلفی استفاده می‌شود. یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها برای دوخت این سارافون‌ها، پارچه‌ی ابر و باد است.

انواع مدل سارافون

سارافون انواع مختلفی دارد. تنوع در طرح و پارچه انواع سارافون مثل سارافون جلو باز باعث محبوبیت بیشتر آن در بین زنان شده است. همین محبوبیت و علاقه بیشتر خانم‌ ها جهت استفاده از این نوع لباس باعث شده است تا طراحان لباس، سارافون‌ هایی با طرح‌ های متنوع وارد بازار مصرف کنند.

 

سارافون از جمله لباس‌ هایی محسوب می‌شود که فقط مخصوص بزرگسالان و یا دختران جوان نیست. انواع سارافون‌ های بچه‌گانه در طرح‌ ها و انواع مختلف وجود دارد.

 

سارافون‌ های بچه‌گانه معمولا به تنهایی و بدون بلوز آستین بلند به عنوان یک لباس تابستانه و خنک برای کودکان استفاده می‌شوند. البته ناگفته نماند که کودکان هم مثل بزرگسالان می‌توانند در زیر آن یک بلوز آستین بلند بپوشند و یا از انواع رسمی و مجلسی سارافون ها استفاده کنند.

 

موارد زیر انواع مختلفی از سارافون های پرطرفدار و محبوب هستند:

1- سارافون مانتویی

2- سارافون ساحلی

3- سارافون بچگانه

4- سارافون مجلسی

سارافون خود دارای مدل ‌های متنوعی چون، سارافون مجلسی شیک، مدل سارافون جلوبسته، مدل سارافون زنانه سنتی، مدل سارافون دخترانه ،مدل سارافون بلند حریر، مدل سارافون مجلسی و اسپرت و … می‌باشد.

 

درواقع انواع مدل لباس سارافون برای هر نوع سلیقه در بازار متنوع و خوش آب و رنگ پوشاک موجود است.

 

به طور کلی با سارافون آشنا شدیم. به بیان ساده‌تر در خصوص سارافون می‌توان گفت انواع مدل سارافون مانند سارافون دخترانه، سارافون مجلسی، سارافون جلوباز، سارافون بلند و… از جمله لباس‌های زنانه‌ای هستند که طرفداران زیادی دارند.

 

تنوع سارافون و وجود انواع مدل سارافون از انواع راحتی تا مجلسی آن سبب شده تا هر شخصی که به ظاهر و تناسب لباس خود اهمیت می‌دهد، در کمد لباس خود چند سارافون داشته باشد.

 

 

سارافون دخترانه و یا سارافون بلند  بدون آستین و بلندی هستند که به طور معمول روی یک بلوز آستین‌دار پوشیده می‌شوند. بلندی سارافون به حدی است که می‌توان گفت از زیر گردن تا بالای زانو رو می‌پوشاند.

 

 

سارافون‌ها معمولاً بدون آستین هستند اما برخی از انواع سارافون مجلسی آستین‌های کوتاه و پفکی دارند. پوشیدگی سارافون متناسب با عرف جامعه است و این سبب محبوبیت بیشتر آن شده است.

 

سارافون از جمله لباس‌های زنانه‌ای است که در همه فصول قابل استفاده هست. سارافون‌هایی با جنس ضخیم متناسب برای فصول سرد سال هستند و از سارافون‌هایی که با پارچه‌های سبک و خنک دوخته شده است می‌توان در فصول گرم سال استفاده کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user