Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 آذر 1401

ست کردن جواهرات با لباس مشکی چگونه است؟

همه خانم ها می دانند که یک لباس مشکی ساده قطعاً برای هر کمد لباسی ضروری است، زیرا می توان آن را در موارد مختلف به راحتی پوشید. علاوه بر این، گزینه های زیادی از اکسسوری ها برای ست کردن با لباس مشکی وجود دارد.

 

اما در واقع بهترین جواهرات مناسب لباس مشکی چیست و قوانین مد در این زمینه کدام است؟ آیا باید از قطعات بیانیه بزرگ استفاده کنیم یا ظاهر مینیمالیستی بیشتری ایجاد کنیم؟

 

چگونه بهترین جواهرات را برای یک لباس مشکی انتخاب کنیم؟

تجمل، فروتنی، قدرت، رسمی بودن، رمز و راز، ظرافت، پیچیدگی و حتی ترس و شر، برخی از احساسات و ویژگی های مرتبط با لباس مشکی هستند. رنگ مشکی پیام های بسیار متفاوتی را ارسال می کند. لباس سیاه رنگ اصلی کمد لباس هر خانمی است، در حالی که برخی از آنها هر بار که به خرید می‌روند، لباس مشکی انتخاب می‌کنند.

 

یک لباس مشکی که دهه‌ها مد کلاسیک بوده است، می‌تواند در هر مناسبتی، از مهمانی یا جشن عروسی گرفته تا مراسم تشییع جنازه، پوشیده شود. یکی از ویژگی های شاخص لباس مشکی این است که با هر اکسسوری و جواهرات رنگی هماهنگ می شود.

 

 

 

یک لباس مشکی، زمانی که با یک تکه جواهرات مناسب تکمیل شود، ظرافت و پیچیدگی را نشان می دهد. بسته به مناسبت، می توانید جواهرات خود را به طور مناسب با یک لباس مشکی ترکیب کنید.

 

در اینجا چند روش برای هماهنگی کامل جواهرات خود با لباس مشکی وجود دارد. از یک طرف، یک لباس مشکی تقریباً با هر نوع لوازم جانبی ست می شود.

 

از سوی دیگر، قوانین مد خاصی وجود دارد که باید برای دستیابی به ظاهری بی عیب و نقص رعایت کنید. در اینجا نکات و دستورالعمل های مفید را به شما ارائه می کنیم:

 

۱. انتخاب رنگ مناسب جواهرات با لباس مشکی

وقتی صحبت از جواهرات رنگی می شود، همه چیز با یک لباس مشکی ست می شود. این واقعاً علم موشک نیست، بنابراین با خیال راحت اجازه دهید تخیلات شما پرواز کنند. شما باید لباس را به عنوان یک بوم خالی درک کنید که منتظر است آن را با اقلام، اشکال و رنگ های مختلف تکمیل کنید تا به هنر نهایی دست پیدا کنید.

 

با این حال، بسته به آنچه می خواهید به آن برسید، باید از قوانین کوچکی پیروی کنید. به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید ظاهر پیچیده تری داشته باشید. در این صورت، پیشنهاد می کنم جواهرات طلا یا نقره را انتخاب کنید.

 

این قطعات به خوبی با رنگ های دیگر مانند سنگ های انیکس و آکوامارین هماهنگ می شوند. اگر شخصیتی مدرن و جسور دارید، سعی کنید لوازم جانبی را انتخاب کنید که در سایه های روشن مانند زرد، سبز زمردی، قرمز و حتی نارنجی وجود دارد. این ترفندهای ساده و در عین حال مؤثر، مطمئناً به شما کمک می کند تا برجسته شوید و در جمع مورد توجه قرار بگیرید.

 

لوازم جانبی دیگر غیر از گردنبند، مناسب با لباس مشکی

ما تا کنون بیشتر بر گردنبند تمرکز کرده ایم، اما لوازم جانبی دیگر مانند گوشواره، انگشتر و دستبند می توانند یک لباس را تکمیل کنند یا ناهماهنگ با آن نشان داده شوند.

 

مثل همیشه، راز در تعادل نهفته است و شما می توانید با پوشیدن یک تکه جواهرات به سطح مناسب تعادل برسید. به عبارت دیگر  زیاده روی نکنید! به عنوان مثال، اگر از یک جفت گوشواره نفس گیر استفاده می کنید، لوازم جانبی اضافی مجزا را انتخاب کنید.

 

یک ترفند عالی دیگر این است که لباس را با گوشواره های بسیار بلند ست کنید اما گردنبند را کنار بگذارید. در نهایت، برای ایجاد جلوه ای متعادل، باید جنس جواهرات را در نظر بگیرید، نه تنها رنگ ها، اشکال و اندازه ها. به زبان ساده، مطمئن شوید که مواردی را انتخاب می کنید که از موادی شبیه به لباس تهیه شده اند.

 

فصلتون رو کشف کنین

تشخیص اینکه تناژ پوستتون گرمه یا سرد، تازه اول راهه. آنالیز رنگ‌های فصلی مرحله‌ بعدیه. این روش بر پایه‌ پالت‌های رنگی هست که نقاش‌ها برای به تصویر کشیدن منظره‌ای از هر فصل استفاده می‌کنند.

 

پس اگه رنگ مو‌ها، چشم‌ها و پوستتون جوریه که انگار بخشی از یک پالت رنگی سرد و برفیه، پس شما «زمستون» هستین. به همین ترتیب ممکنه تابستون، پاییز یا بهار باشین. تشخیص رنگ‌های فصلی ممکنه کمی پیچیده باشه، اما وقتی که پالت رنگیتون رو بشناسین، انتخاب و پوشیدن رنگ‌هایی که بهتون میاد کار خیلی آسون‌تری میشه.

 

 از روانشناسی رنگ‌ها غافل نشین

یه موضوع خیلی جالب در مورد انتخاب رنگ‌ها اینه که هر ترکیب رنگی انرژی خاصی رو منتقل می‌کنه. بعضی‌هاشون حس قدرت رو منقل می‌کنه و بعضی دیگه حس آرامش رو.

 

روانشناسی رنگ‌ها نقش مهمی رو در برند‌سازی یه کسب و کار ایفا می‌کننن، اما علاوه بر اون می‌تونن تو انتخاب لباس و جواهرات هم تاثیرگذار باشن.

 

بیاین خودمون در مورد رنگ‌هایی که تو استایلمون به کار می‌بریم، تحقیق کنیم. می‌تونیم با تشخیص رنگ مناسب هر موقعیت، در موقعیت‌های مختلف فرد تاثیر‌گذار‌تری باشیم و راحت‌تر به چیزی که تو ذهنمونه برسیم.

 

رنگ‌هایی که در جلسه‌ کاری می‌پوشیم، ممکنه با رنگ‌هایی که در اولین قرار عاشقانه می‌پوشیم، کاملا متفاوت باشه.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز