Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
5 مهر 1401

ست کردن لباس طوسی و خاکستری چگونه است؟ + ترکیب رنگ طوسی با خاکستری!

همه چیز در رابطه با ست کردن رنگ طوسی و خاکستری

همونطور که میدونید خاکستری از ترکیب دو رنگ سفید و سیاه تشکیل شده. این رنگ مثل رنگ های تشکیل دهنده اش قدرتمند نیست و مثل اون ها خودش رو جلوه نمیده.رنگ خاکستری کاملآ خنثی است و همین خاصیت میتونه خیلی تو اتنخاب لباس به ما کمک بکنه.چون ست کردن یک رنگ خنثی با یک رنگ پر انرژی خیلی راحت تره.من اینجا براتون از رنگ های دیگه ای که با رنگ خاکستری ترکیب های جذابی و ایجاد می کنند میگم.

رنگ‌های مکمل با رنگ طوسی

برای پیدا کردن یک رنگ مکمل مناسب، ابتدا باید مشخص کنید که قصد استفاده از کدام طیف طوسی را دارید. پس از انتخاب رنگ مناسب خود می‌توانید رنگ‌های مکمل مناسب را پیدا کنید.

این رنگ، طیف گسترده‌ای دارد که بسته به مقدار ترکیب سفید یا سیاه در آن تعریف می‌شود. تصویر زیر نشان‌دهنده‌ طیف‌های مختلف رنگ طوسی است:

طرح های ست لباس طوسی

لباس های مجلسی در انواع ست رنگ زرشکی و ست رنگ بنفش و خاکستری و … موجود هستند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری بی نظیر داشته باشید بهتر است از این مدل ست ها استفاده نمایید.
همانطور که ذکر شد رنگ طوسی در انواع طیف های تیره و روشن موجود است که شما می توانید با توجه به رنگ پوست خود طیف این رنگ را انتخاب نمایید.
اگر پوست روشنی دارید بهتر است لباس ها با طیف تیره رنگ طوسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید و اگر پوست شما تیره می باشد بهتر است از لباس ها با طیف روشن رنگ طوسی استفاده نمایید.
طیف های روشن رنگ خاکستری و طوسی را می توانید با انواع رنگ های تیره نظیر بنفش و زرشکی و سرمه ای و مشکی و … در پوشش خود استفاده کنید و طیف های تیره این رنگ ها را هم می توانید با انواع رنگ های روشن نظیر نیلی و سبز و صورتی و … هماهنگ کنید. اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید تیپ و ظاهری کلاسیک داشته باشید بهتر است از طیف های مختلف رنگ طوسی در پوشش خود استفاده نمایید.

روانشناسی رنگ طوسی

طوسی از لحاظ طبع رنگی، خنثی است اما می‌توان گفت که رنگ طوسی طیف گسترده ای شامل طوسی تیره، روشن، طوسی نقره ای، طوسی بژی، دودی و سربی دارد که می‌تواند نسبت به طوسی خنثی گرمتر و یا سردتر باشد. رنگ طوسی نماد بی طرفی، آرامش و سازش است. رنگ های خنثی همیشه قابل اعتماد هستند.

ست رنگ طوسی با  قرمز

ترکیب رنگ طوسی و قرمز از ترکیبات معروف پاییزی است. ست رنگ طوسی با قرمز از ترکیبات کلاسیک نیز به حساب می آید. گویی این دو رنگ در کنار یکدیگر بسیار خوب از هم حمایت و تعریف می‌کنند. سهم رنگ قرمز در ترکیب با رنگ طوسی می‌تواند برابر یا کمتر باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید لباس قرمز و دامن یا شلوار زنانه طوسی بپوشید. در زمستان، پوشیدن پالتو یا کت زنانه یا مردانه طوسی با بافت قرمز نیز بسیار جذاب است.

پوشیدن تنها یک شال قرمز یا زرشکی با مانتو طوسی، ست بسیار زیبایی می‌سازد و به عبارتی بهترین مکمل رنگ طوسی در مانتو میتواند قرمز باشد. می‌توان گفت ست رنگ طوسی روشن با قرمز ایده‌آل هر خوشتیپی است.

ست رنگ طوسی با آبی تیره

ترکیب رنگ طوسی با آبی تیره یا کلاسیک، یکی از پرطرفدارترین ترکیبات رنگی در لباس و دکوراسیون منزل است. چرا که رنگ آبی حس نظافت و پاکیزگی به همراه خود دارد. رنگ آبی اقیانوسی تیره در کنار رنگ طوسی، تجلی گر رویا و حس آرام بخشی در ذهن کسانی است که شما را می‌بینند.در واقع به جرات می‌توان گفت که رنگ طوسی از رنگ آبی اقیانوسی با کمال میل استقبال می‌کند. در تصویر زیر نمونه ای از ترکیب این دو رنگ را مشاهده می‌کنید. بهتر است بدانید اگر شلوار طوسی پوشیده اید، یکی از رنگ هایی که هماهنگی زیادی در پیراهن مردانه دارد، رنگ آبی روشن است. این ترکیب، ترکیب رنگی روزمره و ساده ای است که علاوه بر برازنده بودن، بسیار رسمی است. در چنین استایلی، استفاده از کفش قهوه ای در ست رنگ طوسی و آبی بسیار توصیه می‌شود.

ست لباس طوسی روشن با رنگ‌های تیره

اگر علاقه‌مند به استفاده از طیف رنگی خاکستری روشن هستید بهتر است برای ست کردن آن از رنگ‌ها تیره استفاده کنید. رنگ‌های تیره‌ای چون بنفش، زرشکی یا سرمه‌ای می‌تواند بهترین گزینه در کنار رنگ خاکستری باشد و جلوه‌ی آن را بیشتر کند. زیرا رنگ خاکستری روشن به تنهایی کمی بی روح دیده می‌شود و ترکیب آن با رنگ‌های تیره و جذاب می‌تواند جلوه و جذابیت آن را بیشتر کرده و احساس سرزندگی را در فرد ایجاد کند. در واقع شما با استفاده از طیف روشن و تیره یک تعادل کاملا زیبا در پوشش خود ایجاد کنید.

نکاتی در مورد رنگ خاکستری و طوسی

رنگ خاکستری رنگ تاثیرپذیر هست. یعنی شما با انتخاب رنگ های کناری می توانید خاکستری رو تحت تاثیر قرار بدهید و می توانید یک  ترکیب شاد و پر انرژی و یا برعکس سرد و ملایم کنید.

در انتخاب رنگ خاکستری باید به تیرگی و روشنی دقت کنید اگر خاکستری تیره را با رنگ های تیره ست کنید طبیعتا ترکیب سنگین و تیره ای را به شما می دهد و بر عکس.

خاکستری چون از دو رنگ سیاه و سفید تشکیل شده خاصیت اصلی این رنگ ها را هم با خودش دارد.

خاصیت رنگ سفید که باعث جلوه ی بیشتر رنگ کناری خودش می شود و هم خاصیت رنگ مشکی که باعث تمرکز زیاد روی رنگ ها می شود را دارد و همین باعث می شود رنگ بسیار مناسبی برای ترکیب کردن باش

ست لباس طوسی تیره با رنگ‌های روشن

درست شبیه به نمونه قبلی، برای آن‌که بتوانید یک تعادل خوب در پوشش خود استفاده کنید بهتر است در کنار رنگ‌ خاکستری تیره از رنگ‌های روشنی مثل صورتی، سبز یا نیلی استفاده کنید. برای ست کردن این رنگ‌ها لازم نیست حتما از لباس‌های متنوع استفاده کنید بلکه با یک اکسسوری هرچند کوچک نیز شما می‌توانید تعادل و جذابیت را در پوشش خود ایجاد کنید. به طور مثال می‌توانید یک ژاکت خاکستری تیره را با یک گردنبند صورتی روشن یا با یک شال گردن یا روسری نیلی رنگ، ست کنید. به طور کلی استفاده از رنگ‌ها با طیف متضاد در کنار هم می‌تواند تعادل و زیبایی را در پوشش هر فردی ایجاد کند و شما را تبدیل به یک فرد شیک پوش کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست