Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
23 آذر 1401

سنگ درمانی چیست ؟ + ویژگی سنگ درمانی !

سنگ درمانی علمی جدید نبوده و از زمان باستان تا کنون در زندگی بشر کاربرد داشته است. در ایران، هند، چین و روم باستان نیز طبیبان از خواص درمانی سنگها مطلع بودند. در ایران میتوان از ابن سینا یاد کرد که ازخواص سنگ های قیمتی برای درمان کردن استفاده میکرد.

 

پر ارزشترین و مهمترین کتب گوهرشناسی ایران، کتاب الجماهر في الجواهر تالیف ابوریحان بیرونی و رساله تنسوخ نامه ایلخانی تالیف خواجه نصیر الدین طوسی می باشد.

 

ارسطو فیلسوف مشهور یونانی درباره این موضوع صحبت کرده است. برخی از تمدن های باستانی نیز اعتقاداتی در مورد خواص ماورائی سنگها داشتند و از آنها در طی نبرد، سفر و حتی مرگ استفاده میکردند.

 

مصریها از لاجورد برای گذر به زندگی پس از مرگ استفاده میکردند و چینی ها از یشم. در کتابی معروف مثل “فیزیکا” که در قرون وسطی (قرن دوازدهم میلادی) درباره خواص سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی پرداخته است.

 

چارسلوس، مشهورترین پزشک اروپا در قرون وسطیبود که به تاثیر کانی های معدنی مختلف و خواص درمانی آنها پرداخت. وی پس از کسب تجربه در این علم دریافت که از گوهرسنگ های ساییده و یا خردشده در بهبود بیماری ها میتوان استفاده نمود.

 

اثر تلقین در شفا با بلورها (crystal healing)

در ادامه خواهیم گفت که شفا با بلورها با مبحث سنگ درمانی متفاوت است ولی بهتر است اول از قدرت ذهن و تاثیر اعتقاد و تلقین در مبحث crystal healing بگوییم

 

.رهرچند برخی اصرار دارند اثر تلقین رو در سنگ درمانی نادیده بگیرند ولی یک تحقیق جالب در سال 2001 ، فرانسوی ها و و همکارانشان در کالج گلد اسمیتس لندن، مقاله ای رو در کنفرانس سالانه انجمن روانشناسی انگلیس در گلاسگو درباره بهبود با کریستال ها ارائه کردند که در وبسایت Livescience نیز منتشر شد.

 

فیروزه

فیروزه، ویژگی­ هایی همچون محافظت، انرژی، خرد، متانت، کمال، بیان نفس، خلاقیت، آرامش ذهن، تعادل عاطفی، خوش­ شانسی، ثبات روحانی، ارتباط صادقانه، دوستی، عشق و وفاداری را به فرد عطا می ­کند. این سنگ، انرژی ­های منفی را جذب و از صاحبش محافظت می­ کند و به او برکت می ­بخشد.

 

فیروزه، یکی از تطبیق ­پذیر­ترین سنگ­ های قدرت است، و به همین خاطر هم بومیان آمریکا، احترام زیادی برای آن قائل هستند. فیروزه در چاکرای گلویی کار می ­کند و مهارت ­های ارتباطی را بهبود می ­دهد. افرادی که به دنبال شفای روح و روان هستند، باید فیروزه به دست کنند. این سنگ، چاکرای قلب را برای بخشش و دریافت باز می­ کند.

 

باستانیان بر این باور بودند که فیروزه می ­تواند افکار و انرژی­ های منفی را جذب و به فرد کمک کند تا قدرت­ های طبیعی خود را توسعه دهد. این سنگ می­تواند به ذهن و بدن انسان آرامش ببخشد.

 

انرژی سنگ ها و خواص آنها

اگر زیبایی و انرژی برایتان اهمیت دارد، هم به صورت ذاتی و هم به صورت فیزیکی، به این ویژگی­ ها در سنگ­ های قیمتی، واکنش نشان خواهید داد. به محض برخورد با سنگی که وارد میدان انرژی شما می ­شود، آن را احساس خواهید کرد؛ حتی اگر این سنگ قیمتی بسیار کوچک باشد، شما انرژی قدرت ­بخشی یا ضعیف ­کنندۀ آن را حس خواهید کرد.

 

این مبنای شفا، با سنگ­ های قیمتی و انرژی است. صرفا با به دست­ کردن یک سنگ قیمتی بجا، قادر خواهید بود از هر راهی که می ­خواهید بر میدان انرژی خود اثر بگذارید.

 

فقط نکتۀ مهم اینجاست که باید دقیقا کشف کنید که کدام یک از سنگ ­های قیمتی در میان ده ها گزینۀ زیبا و دلپسند، قدرتمندترین شفادهنده برای شما به شمار می آیند و به بهترین شکل می ­تواند شما را در رسیدن به اهدافتان و گذر از چالش ­های شخصی، حمایت کند.»

 

الکساندریت

سنگ الکساندریت در سال 1834 در رشته­ کوه­ های اورال کشف شد؛ همان روزی که الکساندر، تزار آیندۀ روسیه به سن بلوغ رسید. رنگ سنگ الکساندریت در طول روز سبز است و زیر نور سیمابی، به رنگ قرمز در می ­آید.

 

الکساندریت،

 

این نمایشِ قرمز و سبز – رنگ­ های اصلیِ سلطنت روسیه –، به محبوب شدن این سنگ در میان خاندان سلطنتی روسیه کمک کرد. خوشبختی، موفقیت و عشق، خواصی است که به دنبال در اختیار داشتن این سنگ، حاصل می شود.

 

خواص سنگ یمانی 

سنگ یمانی در فرهنگ امریکایی­ های بومی، یک سنگ مقدس به شمار می­ آید. اعتقاد این افراد بر این است  که این سنگ، برادری، حسن نیت و سخاوتمندی را در فرد تقویت می ­کند

 

. بسیاری بر این باورند که سنگ یمانی، قدرت های متافیزکی دارد و می­ تواند افسردگی، بیماری ذهنی، هیستری ترس و ترس از لمس ­شدن را از بین ببرد؛ همچنین برخی معتقدند که این سنگ، غریزۀ مادری را تقویت می­کند و به  ذهن، بدن و روح، قدرت می ­بخشد.

 

تاریخچه سنگ درمانی

سنگ درمانی از زمان‌های خیلی دور از جمله درمان‌های موجود در طبیعت بوده، امروزه از آن با نام Gem Theraphy به عنوان یکی از رشته‌های مکمل در طب استفاده می‌شود.

 

سنگ درمانی هیچ‌گاه با استقبال فراوانی همراه نبوده و مردم آن را آن طور که باید جدی نگرفته‌اند. اما ریشه سنگ درمانی به حدود 4 هزار قبل بر می‌گردد. این موضوع در اسناد و کتیبه‌های بر جا مانده از تمدن هندوها و چینی‌ها موجود است.

 

معمولا از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی برای مقاصدی نظیر درمان برخی بیماری‌ها، محافظت افراد از بلایای مختلف و همچنین تاثیر نا مناسب محیط استفاده می‌شده است.

 

در زمان حال از این سنگ‌ها در کشورهای ایران، چین، هند، آمریکا و … به عنوان سنگ درمانی بهره می‌برند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست