Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 آبان 1401

سوتین قزن دار چیست ؟ + مزایا سوتین قزن!

همه چی درباره سوتین قزن دار!

اگر میخواهید که کمر سوتین قزن قابلیت تنظیم داشته باشند، این سبک بسته شدن از پشت بشکل کلاسیک، گزینه بهتری است. بیشتر سوتین ها 3 ستون حلقه برای بسته شدن دارند که هر ردیف از آنها حدود 1 تا 1.5 سایز به طول کمر سوتین اضافه میکند. برخی برند ها استثنا هستند و 4 ستون حلقه برای سوتین ها در نظر می گیرند.

 

و سوتین های پرستاری امروزه 4 تا 6 سوتین قزن دارند. تمام این قابلیت تنظیم به این معنی است که می توانید با جابجایی حلقه ها، سوتین را فیت تن کنید و به این ترتیب با کاهش حالت کشسانی سوتین هنوز قابل استفاده خواهد بود. با این وجود برای بعضی از افراد بستن سوتین از پشت، چالش برانگیز است.

 

تعداد حلقه ها با افزایش اندازه کاپ سوتین افزایش می یابد. و ما در بخش ویژگی های محصول این تعداد را ذکر میکنیم. این حلقه های بیشتر معمولاً برای سوتین های با کمرهای پهن تر است و بعضی از افراد از این کمرهای پهن شکایت می کنند اما اینکه سوتین های کمر پهن راحت تر، صاف تر و طبی تر هستند، واقعیتی غیرقابل انکار است.

 

با افزایش سن پوست پشت ما نرم و افتاده می شود. سوتین های با کمر باریک باعث بیرون زدگی و برجستگی ها در پشت می شوند که ظاهری نامناسب دارند. پوشش بیشتر سوتین در پشت به معنای داشتن کمری صاف و ظاهری مناسب است. همه سوتین هایی که برای صاف کردن پشت در بازار موجود هستند به سادگی با پوشش بیشتری در کنار و پشت طراحی شده اند.

 

همچنین این یک واقعیت است که زیباترین و مجلل ترین سوتین های موجود در بازار از پشت بسته می شوند. به این ترتیب جلوی سوتین می تواند باریک، پوشش کامل، حریر، تزیین شده  یا کاملاً مرتب باشند بدون اینکه نیازی به طراحی قسمتی برای بسته شدن از جلو باشد. هر کسی ممکن است به دنبال فقط یک سوتین زیبا باشد، که به آخرین نکته گفته شده اشاره دارد.

 

جالب است که مردان سوتین های با قزن از پشت را برای زنان خود ترجیح می دهند. چرا؟ زیرا این مدل بسته شدن معمول است و براحتی باز می شود و در حالی که هنوز به چشمان شما نگاه می کنند می توانند آن را باز کنند.

 

 

سوتین قزن از جلو

یک سوتین قزن از جلو موقعی که می خواهید در پوشیدن و درآوردن آن راحت باشید بهترین گزینه است. زنانی که هنوز مهارت کافی برای بستن بند سوتین از پشت را ندارند و برای آن سخت تلاش می کنند، سوتین های قزن از جلو را دوست دارند. بسته شدن سوتین در جلو امکان تنوع بیشتر طراحی در قسمت پشت سوتین را فراهم می کند مانند پشت قهرمانی، تیشرتی یا پوشش کامل.

 

سوتین های قزن از جلو بسیار کمتر است و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. بسته شدن از جلو قابلیت تنظیم کمر سوتین را ندارد و بدون قابلیت تنظیم، مدت استفاده از سوتین کاهش می یابد. اندازه کمر این سوتین ها باید دقیق باشد بنابراین برای همه خانم ها مناسب نیست. یک قلاب مرکزی برای بسته شدن هم باعث ایجاد خط عمیق در گردن می شود و هم باعث پهن شدن کاپ ها می شود. پیدا کردن این نوع سوتین ها که به درستی اندازه باشد، برای زنانی که سینه هایی شل و یا پهن دارند سخت یا غیر ممکن است.

 

یک قزن برای بسته شدن از جلو در کاپ های با اندازه بزرگ موفقیت آمیز نیست. استفاده از یک ردیف قلاب یا زیپ برای بستن از جلو منجر به ایجاد یک شبه نیم تنه می شود. به دلیل این مسائل و محدودیت ها، سوتین های قزن از جلو دارای بالاترین نرخ بازگشت از بین سبک های سوتین موجود در بازار هستند. بنابراین تولیدکنندگان و خرده فروشان از ارائه این محصولات به تعداد بالا اجتناب می کنند.

 

آیا سوتین‌های قزن دار باهم تفاوت دارند؟

بله. گاهی سوتین‌های قزن دار تفاوت‌هایی باهم دارند. یک تفاوت مهم، تفاوت در جای قزن های آن‌هاست. سوتین‌های سنتی، قزن هایی در پشت و در قسمت کمر دارند. اما قزن برخی دیگر از سوتین‌ها، نیز در جلو و بین دو کاپ دوخته‌شده است. تفاوت دیگر، در تعداد قزن هاست. برخی از سوتین‌ها فقط دو ستون دوتایی قزن دارند. درحالی‌که در برخی از سوتین‌ها تا 6 ستون چهارتایی قزن دیده می‌شود.

 

چرا سوتین قزن دار استفاده کنیم؟

تولیدکنندگان لباس زیر، معمولاً برای اینکه سوتینی با اندازهٔ مناسب و کاملاً اندازه تن شما تولید کنند، تمایل دارند تا از قزن ها (معمولاً در قسمت پشت) استفاده کنند. البته سوتین‌هایی هم هستند که از زیپ و یا دکمه برای اتصال دو قسمت سوتین استفاده می‌کنند.

 

برخی از سوتین‌های ورزشی و سوتین‌های تینیجری نیز به دلیل استفاده از پارچه‌هایی با کشسانی بالا کاملاً یک تیکه و بدون قزن و زیپ و دکمه هستند. استفاده از سوتین‌های بدون قزن ساده و راحت به نظر می‌رسد.

 

اما معمولاً عمر این‌گونه سوتین‌ها، کوتاه است. به دلیل از دست دادن خاصیت الاستیکی، زودتر از سوتین‌های قزن دار، گشاد و بلااستفاده می‌شوند. ضمن اینکه سوتین‌های بدون قزن، معمولاً طراحی ساده و اسپرتی دارند و آن‌چنان شیک و مجلسی نیستند.

 

استفاده از زیپ و دکمه نیز به‌عنوان اتصال‌دهنده برای سوتین خیلی مناسب نیست. زیپ‌ها، ممکن است خیلی زود خراب شوند.

 

دکمه‌ها، نیز ممکن است بینشان باز بماند.علاوه بر این، برجستگی دکمه و زیپ از لباس رویی کاملاً مشخص می‌شود و این برای استایل شما زیبا نخواهد بود.

 

مزایای سوتین قزن از پشت چیست؟

سایز دقیق‌تر:
سوتین‌های قزن از پشت کاملاً اندازه تن شما می‌شوند. این در حالی ست که باید برای خرید سوتین‌های قزن از جلو، ازنظر سایز بیشتر دقت کرد تا کاملاً متناسب شما باشند.

 

مطمئن‌تر بودن:
بیشتر سوتین‌های جلوباز فقط با یک قزن از قسمت جلو به هم متصل شده‌اند. در صورت شکستن و یا باز شدن قزن، سوتین کاملاً آزاد و رها خواهد شد. اما سوتین‌های سنتی کاملاً محل اتصال محکمی دارند.

 

قابل‌استفاده برای سینه‌های سایز بزرگ:
سوتین‌هایی که فقط با یک قزن از جلو بسته می‌شوند، برای سایزهای بزرگ مثل 90 و 95 خیلی مناسب نیستند. بنابراین توصیهٔ لناسنتر برای سایزهای بالا، استفاده از سوتین‌های قزن از پشت است.

 

تنظیم بهتر:قزن های پشت سوتین، معمولاً حداقل سه ستون دارند. این باعث می‌شود، سوتین در چندین سایز قابل تنظیم باشد. این ویژگی خصوصاً برای سینه‌های در حال رشد و مادران شیرده اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل سوتین‌های شیردهی که سوتین پرستاری یا سوتین زایمان نیز نامیده می‌شوند، دارای تعداد قزن های بیشتری هستند. معمولاً سوتین شیردهی بین 4 تا 6 ستون قزن دارد. هر ستون قزن، باعث یک تا یک و نیم سانتی‌متر تغییر سایز در کمر سوتین می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست