Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
10 شهریور 1401

شلوار اسکینی چیست؟ + ویژگی شلوار اسکینی

شلوار اسکینی یعنی چه؟

شلوار اسکینی یکی از مدل های شلوار از لحاظ طراحی و سایز است و به شلوارهای تنگی گفته می شود که در آنها از الیاف مصنوعی کشی استفاده می شود و علاوه بر اینکه در ناحیه ران و باسن کاملا جذب هستند، در قسمت ساق و مچ پا نیز فیت هستند. شلوار اسکینی می تواند از جنس جین، کتان و یا پارچه ای باشد.

پیدایش شلوار اسکینی به قرن 18 میلادی بر می گردد، بعد از مدتی این شلوارها به عنوان شلوار مردانه وارد دنیای مد شد و از سال 2011 بین خانم ها و آقایان رواج پیدا کرد. امروزه اکثر افراد حداقل یک شلوار اسکینی در بین لباس های خود دارند. هر چند بسیاری پوشیدن طولانی مدت شلوارهای اسکینی را برای سلامتی مضر می دانند.

شلوار اسکینی با ژاکت ست می‌شود

برای فصول سرد سال می توانید شلوار اسکینی جین را با ژاکت بافت ست کنید. برای تکمیل چنین استایلی از یک نیم بوت استفاده کنید. اگر خیلی سرمایی هستید می توانید روی ژاکت، پالتو یا کت بپوشید

شلوار اسکینی با بافت و پلیور ترکیبی خاص

بهترین انتخاب برای استایل با شلوار اسکینی در فصل پاییز و زمستان، پوشیدن بافت و پلیور بهمراه آن است. همچنین می توانید از پالتوهای پشمی گرم با رنگ های تیره برای این استایل استفاده کنید.

استایل شلوار اسکینی تیره

اگر رنگ شلوار اسکینی شما تیره است بهتر است آنرا با رنگ های روشن و شاد مثل سبز، قرمز و آبی ست کنید. بخصوص برای دورهمی های کوچک چنین استایلی می تواند ظاهر شما را جذاب تر کند.

استایل با شلوار اسکینی مردانه شما را فردی خاص می‌کند

شلوار‌ اسکینی جین به راحتی با پیراهن‌ و تیشرت مردانه ست می‌ شود. می‌ توانید آنها را با کفش‌ های مردانه، کالج‌ ها و اسنیکر‌ها ست کنید. کاپشن‌ چرم مردانه و کت‌ تک نیز برای ست کردن با شلوار اسکینی در فصول سرد انتخاب مناسبی هستند.

کفش مناسب با شلوار اسکینی

برای خانم ها کفش پاشنه بلند بهترین انتخاب برای ست کردن با شلوار اسکینی است. می‌ توانید شلوار‌ اسکینی را با بوت و نیم بوت بپوشید. اما اگر استایل کژوال دارید، بهتر است با شلوار اسکینیخود ز اسنیکر‌ یا کتونی‌ استفاده کنید.

برای رفتن به گردش و مهمانی می توانید شلوار اسکینی را بهمراه کفش کالج استفاده کنید.

استفاده از لوازمی چون عینک آفتابی، کلاه، دستبند و … بهمراه شلوار جین اسکینی می تواند استایل خاصی برای شما ایحاد کند.

ست کردن شلوار‌های اسکینی زنانه چگونه میشود

شلوار‌های اسکینی را می‌توان با لباس‌های مختلفی ست کرد. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ست شلوار‌های اسکینی تیره زنانه استفاده از رنگ‌های روشن و جوان پسندی مثل قرمز، سبز روشن و آبی کاربنی است. ست شلوار‌های اسکینی زنانه با بلوز و شومیز بسیار عالی است و مخصوصا برای مهمانی‌ها و دورهمی ها. اگر می‌خواهید شلوار اسکینی را با یک مانتوی جلو باز بپوشید حتما از یک شومیز متناسب استفاده کنید.
پوشیدن مانتوی بافت و پلیور‌ها نیز انتخاب‌های مناسبی برای ست شلوار اسکینی زنانه برای فصل پاییز و زمستان است.

آیا پوشیدن شلوار‌ اسکینی برای سلامتی بدن ضرر دارد یا خیر؟

تحقیقات بسیاری در مورد تاثیر شلوار‌های اسکینی مردانه و زنانه روی سلامتی انجام شده است. متاسفانه این تحقیقات تاثیر منفی این شلوار‌ها بر سلامت افراد را اثبات کرده است.

استایل با شلوار اسکینی

این مدل شلوارها معمولاً با هر لباسی ست می‌شوند و زیبایی خود را نشان می‌دهند. ولی برای داشتن استایل منحصر به فرد باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • ایجاد تصاد رنگی

اگر شلوار اسکینی تیره دارید، بهتر است تضاد را با پوشیدن لباس‌های روشن‌تر ایجاد کنید. اضافه کردن رنگ‌هایی مانند قرمز، لاجوردی، سرخابی و یا طلایی می‌تواند حالت یکنواختی را از استایل فرد گرفته و جلوه بهتری به آن بدهد. در مقابل برای شلوار جین اسکینی روشن نیز سعی کنید این تضاد رعایت شود. در این صورت جذابیت این شلوارها بیشتر خود را نشان می‌دهد.

  • پوشیدن شومیزها را فراموش نکنید

برای ست کردن شلوار اسکینی، می‌توانید از شومیزها و یا بلوزهایی استفاده کنید که کمی بلندتر هستند. شومیزهای ساده بهترین گزینه برای پوشیدن و ست کردن با این مدل شلوارها هستند.

تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی در چه چیزی است

شلوارهای جین از نظر نوع طراحی و سایز به مدل‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند که شلوار اسکینی و اسلیم جزو این نمونه‌ها هستند. معمولاً شلوارهای جین شباهت‌های ظاهری زیادی با هم دارند و تفاوت‌های مختصری بین آن‌ها دیده می‌شود. در مورد این دو مدل شلوار نیز همین مورد صادق است. ولی اینکه شلوار اسلیم چیست و چه تفاوتی با شلوار اسکینی دارد را در این قسمت توضیح می‌دهیم. ممکن است از نظر ظاهری تفاوت زیادی بین این دو مدل دیده نشود ولی تفاوت‌هایی با هم دارند. شلوارهای اسلیم در مقایسه با شلوار اسکینی، کمتر جذب بوده و کاملاً به پا نمی‌چسبند. ولی مانند شلوار کتان مردانه یا زنانه نیز حالت آزادتری ندارند. از این شلوارها می‌توان برای استایل‌های روزمره استفاده کرده و در عین حال که حالت چسب خود را داشته باشند، کاملاً به بدن نچسبند. شلوار اسلیم برای خانم‌هایی که اندام گلابی شکل دارند مناسب‌ترند؛ زیرا کاملاً فرم بدن را نشان نداده و تناسب بین قسمت‌های مختلف پا را حفظ می‌کنند.

شلوارهای اسکینی فرم بدن را زیباتر نشان می‌دهند. در نتیجه برای افرادی که بدن‌های ورزیده‌تری دارند، گزینه بسیار مناسبی هستند. در عین حال که همه افراد با همه استایل‌های بدنی می‌توانند به بهترین شکل از این شلوارها استفاده کنند. شلوار پارچه‌ای اسکینی و نیز جنس لی را برای استایل‌های روزمره و یا نیمه روزمره با انواع لباس‌ها می‌توان ست کرد و در این زمینه تفاوتی با شلوار اسلیم ندارند.

حرف پایانی…

امیدواریم مطالعه این پست برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم به شما کمک کرده باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست