Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 شهریور 1401

شلوار بوت کات چیست؟ + خصوصیات شلوار بوت کات/ انواع شلوار بوت کات

شلوار بوت کات را بشناسید

شلوار بوت کات به شلواری گفته می‌شود که در قسمت بالا راسته و فیت است اما از زانو به بعد گشاد شده و به صورت دم پا گشاد به نظر می‌رسد. طراحی این شلوار به دهه‌های 70 و 80 میلادی مربوط می‌شود. این شلوار بسیار انعطاف پذیر بوده و شما می توانید آن را با انواع لباس ها مثل شومیز، مانتو، تاپ، تیشرت و… ست کنید. دلیل این نامگذاری این بود که آن را برا ست کردن  با انواع بوت طراحی و تولید کردند. این نوع شلوار انواع بسیار متفاوتی دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شلوار بوت کات چه خصوصیاتی دارند

شلوار بوت کات به شلواری گفته می شود که راسته است اما از قسمت زانو به پایین کمی گشاد می شود. در حقیقت شلوار بوت کات نوعی شلوار دمپا گشاد است و انواع مختلفی دارد.

انواع شلوار بوت کات را بشناسید

بوت کات پارچه ای 

بوت کات جین

بوت کات کراپ (این مدل شلوار بوت کات، قد کوتاهتری دارد و کمی بالاتر از مچ پا می ایستد که مناسب افراد کوتاه قد و بلند قر است.)

بوت کات فاق کوتاه (این مدل برای پوشیدن با تاپ های کوتاه مدل دار مناسب است که باعث دیده شدن شکم و کمر می شود.)

بوت کات فاق بلند (همانطور که از نامش مشخص است فاق بلندی دارد و برای پوشیده بودن ناحیه شکم و کمر مناسب است)

بوت کات طرحدار (این مدل شلوار بوت کات با طرح هایی که دارد برای افراد توپر و به اصطلاح چاق مناسب است)

بوت کات چاکدار ( که از قسمتی که شلوار گشاد شده دارای چاک است)

شلوار بوت کات چه ویژگی های‌ بارزی دارد؟

این نوع شلوار باعث کشیده و قد بلند تر به نظر رسیدن اندام افراد می شود. همچنین دم پا و گشاد بودن بخش انتهایی آن باعث متعادل به نظر رسیدن اندام افراد می شود و برای افرادی با اندام به شکل سیب و توپر مناسب است. استفاده از شلوار بوت کات هیچ محدودیت سنی نداشته و برای تمامی افراد مناسب است. همچنین علاوه بر خانم ها، آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند. راسته، فیت و تنگ بودن در قسمت بالای زانو و گشاد شدن در پایین زانو از ویژگی های این شلوار است و با فاق بلند و فاق کوتاه نیز تولید می شود. ویژگی دیگر این شلوار انعطاف پذیری آن است که با انواع مختلفی از لباس ها ست می شود.

شلوار بوت کات مناسب چه فرم بدنی است؟

«مدل شلوار بوت کات» به دلیل گشاد بودن بخش پایینی اش، ممکن است به روی تن هر کسی به خوبی ننشنید و به قول معروف، به هر کسی نیاد. به طور کلی بوتکات جین برای قد کوتاه، مناسب نیست؛ اما اگر قدتان از ۱۶۰ سانتی متر بیشتر است، بی شک با پوشیدن شلوار بوت کات زنانه، اندامتان بسیار زیباتر به نظر می رسد.

 مدل «شلوار بوت کات مردانه» به آقایانی که بدن عضلانی و قد متوسطی دارند، پیشنهاد می شود. این مدل شلوار با لباس های آستین دار جلوه بیشتری می دهد

شلوارهای بوت کات با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

  • بسیاری از افراد تصور می‌کنند به دلیل اسم این نوع شلوار صرفاً می‌توان آن را به همراه بوت پوشید اما باید بدانید که می‌توان آن را به همراه انواع بوت، کفش‌های پاشنه بلند، کفش‌های تخت و… ست کرد.
  • به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر دارای جثه ریزی هستید؛ از مدل‌های چاکدار آن استفاده نکنید. اگر هم به این نوع علاقمندید، به سراغ چاک‌های کوتاه بروید.
  • اگر قصد ست کردن شلوار بوت کات با بوت را دارید؛ می‌توانید از همه مدل‌های آن استفاده کنید. اما مدل‌های نوک تیز یا گرد بهترین گزینه می‌باشند.
  • اگر قصد رفتن به یک مهمانی را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های تیره آن استفاده کنید. چون رنگ‌های روشن بیشتر مناسب استفاده روزانه می‌باشند.
  • ترکیب شلوار بوت کات با لباس‌های لایه یا تاپ‌های آزاد و بلند، یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای داشتن استایل ی جذاب است.

کلام آخر…

صنعت مد روزانه با تغییر و تحولات بسیاری همراه است و در آن شلوار های جدیدی طراحی یا برخی شلوار های قدیمی دوباره باز می گردند. شلوار بوت کات در اوایل دهه ۱۹۹۰ معرفی شد. در این شلوار قسمت بالای آن راسته و فیت است و از زانو به بعد گشاد می شود. از انواع این شلوار می توان به بوت کات فاق بلند، فاق کوتاه، طرح دار، پارچه ای، جین و… اشاره کرد. اگر شما از اندام توپر یا لاغری برخوردار هستید، این شلوار برای شما مناسب خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user