Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 مهر 1401

شلوار جین مخصوص مهمانی چیست؟ + ست کردن شلوار جین در مهمانی چگونه است؟

انواع استایل های مناسب مراسم با شلوار های جین 

همه افراد اغلب شلوار جین را با یک تی شرت ست می کنند و یک استایل راحتی و اسپرت برای خود می سازند اما اگر تنها به همین روش عمل کنید کم لطفی است که در حق شلوار جین داشته اید. از طرفی مطمئن باشید اگر شلوار جین خود را با روش های درست و اصولی ست کنید می توانید استایل های خاص و جذابی برای خود بسازید. در این بین فرقی نمی کند که از کدام مدل از شلوار جین می خواهید بهره ببرید فقط مهم است که برای داشتن تیپ مجلسی با شلوار جین به شیوه درست استایل کردن آن پیش بروید.

شلوارهای جین مام استایل و مام فیت

مدل دیگری از شلوار جین که همه با آن آشنا هستید شلوار های مام فیت و مام فیت اند. که امروزه در بین دختران جوان و نوجوان بسیار پر طرفدار هستند. با این شلوارها می توانید استایل های راحتی زیادی داشته باشید همچنین می توانید به کمک این سبک از شلوارهای مام استایل و مام فیت استایل هایی برای دور همی ها و مراسمات دوستانه خود بسازید تا در کنار راحتی خود ظاهری شیک و مناسب داشته باشید. از طرفی شلوارهای مام در رنگ بندی های مختلفی تولید می شوند بنابراین ست کردن با آن ها برای نوجوانان جذاب تر است.

شلوار جین های راسته را جدی بگیرید

شلوار های جین راسته از سبک هایی است که هم خانم ها و آقایون از آن ها به صورت روزمره استفاده می کنند و بسیار پر کاربرد است زیرا با یک پیراهن و یا تی شرت می توان آن را ست کرد. از طرفی اغلب افراد برای داشتن یک استایل به سمت شلوار جین می روند اما در استایل مردانه و زنانه می توانید این شلوارها را برای محیط های رسمی و مجلسی بکار ببرید. با توجه به کاربردی بودن شلوارهای راسته، معمولا طرفداران کمتری دارند اما اگر کمی حوصله بخرج دهید به راحتی می توانید با الهام گرفتن از افراد مشهور که از شلوار راسته استفاده می کنند یک استایل شیک و رسمی برای خود درست کنید. شلوارهای راسته را می توانید با کفش های پاشنه دار، صندل با پاشنه و یا چکمه ست کنید زیرا سبب می شود تا پاهای شما بلند تر به نظر برسند. در ادامه برای قسمت بالاتنه می توانید این استایل را با یک تاپ و یا بولیز شیک به همراه یک ژاکت روی آن استایل کنید و استایل خود را بسازید.

شلوار بگ گزینه ایی مناسب

یکی از سبک هایی که می توانید به همراه شلوارهای بگ، استایل مجلسی و رسمی داشته باشید انتخاب یک شومیز کوتاه و یا بلند است. اگر شلوار و کت شما ست باشد جذابیت بیشتری خواهند داشت. همچنین می توانید برای داشتن تیپ مجلسی با شلوار جین از کت کوتاه و شلوار بگ به همراه یک کیف مجلسی کوچک ست کنید تا برای یک مراسم رسمی آماده باشید. از طرفی این ست را با پارچه های غیر جین هم تولید می کنند بسیار شیک و مجلسی است و طرفداران زیادی هم دارند. همچنین می توانید یک استایل کلاسیک و همه پسندی را تشکیل دهید. برای داشتن یک استایل کلاسیک با شلوار بگ می توانید از پالتو های بلند استفاده کنید برای کفش بهتر است به جای کتونی از کفش و بوت برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. استایل شلوار بگ با یک کراپ کوتاه ساده و یا طرح دار برای دور همی های دوستانه و مراسم های نزدیک بسیار شیک و منحصربفرد است.

شلوار کمر هویجی

معمولا تفکر افراد بر این است که راه های انتخاب شلوار جین بسیار دشوار است اما اگر هنگام خرید شلوار لی کمی دقت کنید نه تنها دشوار نیست بلکه می تواند این خرید برایتان لذت بخش باشد. شلوار جین انواع مختلفی دارد که به توضیح برخی از معروف ترین آنها به صورت کوتاه خواهیم پرداخت. مدل شلوار جین سیگاری از قسمت باسن تا ران جذب و از قسمت ران به پایین آزادترهستند. این شلوارها معمولا طول کمی دارند و حدود 3 تا 5 سانتی متر بالا مچ پا قرار می گیرند. شلوار جین مام استایل که امروزه از محبوب ترین شلوارهای مورد انتخاب بانوان هستند به این شکل می باشند که فاق بلندی دارند و کمرو باسن را خوش فرم تر نشان می دهند. مدل شلوار جین لوله تفنگی نیز از مدل های محبوب شلوار جین به حساب می آیند. این مدل شلوار که در ابتدا گفته می شد مناسب افرادی است که ران های بزرگی دارند. پس ازمدتی متوجه شدند این مدل شلوار نه تنها این شلوار مناسب این بانوان نیست بلکه باعث بیماری هایی مثل عفونت ادرار نیز می شوند. پس بهتر است این مدل شلوار توسط افراد لاغر استفاده شود. شلوار جین مدل کمر هویجی سبکی جدیدی در مدل های شلوارجین می باشد. شلوار جین کمر هویجی دارای فاق بسیار بلندی است و در قسمت کمر، این شلوارها به حالت کشی می باشند به این مدل از شلوار کمرهویجی می گویند.

شلوار جین خاکستری کمرهویجی چیست

از دیگر رنگ هایی که در شلوار کمرهویجی محبوب می باشد رنگ خاکستری و سفید هستند. معمولا این رنگ ها به انسان حس نشاط و سرزندگی می دهد. این رنگ از شلوار کمرهویجی معمولا باعث جلب توجه بیشتری می شوند. برای اینکه پوشیدن رنگ سفید یا خاکستری شلوار کمرهویجی زیادی جلب توجه نکند سعی کنید برای انتخاب لباس مناسب از مانتو بلند استفاده کنید و مانتوی شما رنگی مخالف با رنگ شلوار شما نداشته باشد و باید نزدیک به رنگ شلوارتان باشد. برای مثال می توانید برای ست کردن با شلوار های روشن کمرهویجی برای لباس از رنگ های کرم استفاده کنید. باید هنگام ست کردن این رنگ از شلوار دقت شود زیرا شما لباس های تیره را راحت تر می توانید ست کنید. برای انتخاب کفش هم از یک رنگ کاملا خنثی استفاده کنید.

ست کردن شلوار کمرهویجی با انواع اکسسوری چگونه است؟ 

اکسسوری هایی که می توانید برای خود با شلوار جین کمرهویجی انتخاب کنید نباید خیلی شلوغ باشد مثلا می توانید از شال یا روسری مناسب رنگ شلوار جینی که انتخاب کردید بپوشید یا کلاه نیز می تواند یک انتخاب خوب برای استایل شما باشد. اگر شلوار کمرهویجی مشکی و جین آبی رنگ استفاده می کنید سعی کنید رنگ روسری که انتخاب می کنید نیز هم رنگ شلوار یا نزدیک به رنگ شلوار باشد یا می توانید شلوار جین کمرهویجی تیره یا مشکی را انتخاب کنید و با یک شال و مانتو روشن و یک زیر مانتویی تیره و کتونی مشکی ست کنید. برای ست کردن کیف با شلوار کمرهویجی می توانید از کیف های دوشی با بند بلند اما بسیار ساده استفاده کنید. استفاده از عینک دودی نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست