Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
9 آبان 1401

شلوار جین چگونه است ؟ + ست شلوار جین !

همه چی درباره استایل شلوار جین!

خانم‌هایی با فرم بدن گلابی معمولا بالا تنه کوچک‌تر دارند و پایین تنه و ران‌های بزرگ‌تر، که شلوار جین فاق بلند نامناسب‌ترین انتخاب برای آن‌ها است. خانم‌هایی با فرم بدن گلابی، شلوار جین با استایل‌های متعادل بوی فرند و کوتاه را انتخاب کنند. خانم‌های قد بلند معمولا پاهای بلندی دارند و در شلوارهای جین جذب عالی به نظر می‌رسند. شلوار جینی با استایل‌های دم پا گشاد، پاره و مام استایل را انتخاب کنید. به همین ترتیب، شلوار‌های جین مام استایل فاق بلند نیز به طور خاص برای فرم بدن ساعت شنی مناسب است.

برای فرم بدن مستطیلی استایل‌های منحنی‌دار را انتخاب کنید مانند شلوارهای جین اسکینی و مام استایل با فاق بلند یا متوسط، تا تاثیری زیبا روی فرم بدن داشته باشد. خانم‌های ریز نقش باید همیشه شلوار جین کوتاه، راسته و اسکینی را برای داشتن ظاهری جذاب‌تر انتخاب کنند. خانم‌های با بدن تو پُر، باید سعی کنند انحنای بدن خود را به رخ دیگران بکشند. استایل‌های گشاد مانند شلوار جین بوی فرند بدن را حجیم نشان می‌دهد، باید فرم زنانه بدن خود را با شلوارهای اسکینی یا دم پا گشاد مشخص‌تر کنند. دیزاین‌های مشکی سنگ شور شده با فا‌ق‌های متوسط یا بلند نیز برای این نوع بدن‌ها بسیار مناسب خواهد بود.

اشتباهات رایج در ست کردن کت تک با شلوار جین

 از جمله اشتباهات ست کردن کت تک با شلوار جین می توان به این موارد اشاره کرد:

به طور کلی می توان گفت که شلوار جین بیش از حد معمولی و کت تک بیش از حد رسمی است به همین دلیل در صورت توجه نکردن به جزئیات ممکن است این ست کردن به یک اشتباه تبدیل شود. البته راه حل این مشکل این است که مطمئن شوید کت و شلوار شما به خوبی مکمل یکدیگر هستند.

وقتی صحبت از استایل به میان می‌ آید، بهتر است مردان به ‌جای پرداختن به نکات ظریف و استثنائات، قوانین نسبتاً ساده را رعایت کنند؛ بنابراین وقتی صحبت از پوشیدن کت با شلوار جین می‌شود، توصیه می ‌کنیم فقط از کت اسپرت استفاده کنید.

انتخاب صحیح شلوار جین

برای ست کردن کت تک با شلوار جین بهتر است شلوار جین را به شکلی انتخاب کنید که نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد. شلوار جین مردانه یکی از محبوب ترین لباس های مردانه است که به خوبی با کت اسپرت ست می شود.

شلوار جین گشاد و غیررسمی در کنار یک کت اسپرت نامتجانس به نظر می رسد؛ در حالی که شلوار جین با ظاهری جذب و شیک تر، به خوبی کت را تکمیل می کند.

 از انتخاب شلوار جین پاره و گشاد جدا خودداری کنید.

اولین سوالی که اغلب مطرح می شود این است که آیا کت فرد باید از انواع اسپرت باشد یا اینکه می تواند کت کت و شلوار را به صورت تکی با شلوار جین یا شلوار و ژاکت بلیزر ست کند.

وقتی صحبت از پوشیدن کت کت و شلوار به صورت تکی و همراه با شلوار جین به میان می‌ آید، نظر ها با استثنائات بسیار کمی، قطعاً منفی است. کت کت و شلوار ساختاری تر، با جزئیات کمتر، دارای پارچه صاف تر و ظاهری رسمی تر است؛ بنابراین در ست کردن با شلوار جین معمولی، ظاهری که به دست می آید بسیار ناهماهنگ و گیج کننده است.

ژاکت بلیزر بین سطوح رسمی کت و شلوار و کت اسپرت قرار می گیرد. این لباس می تواند با شلوار جین هماهنگ شود.

کت اسپرت معمولاً در مقایسه با کت و شلوار ظاهر شما را متناسب تر نشان می دهد. بهتر است برای زیر کت تک از تیشرت های ساده  یا پیراهن های بدون دکمه استفاده کنید.

کت تک خود را به صورتی انتخاب کنید که خیلی گشاد و یا تنگ نباشد. آن را کاملا متناسب و فیت بدن خود انتخاب کنید.

توجه به رنگ و طرح کت و هماهنگی آن با ویژگی های ظاهریتان، نکته ای است که نباید از آن غافل شوید.

کت تک با شلوار جینی که رنگ متضاد داشته باشد، بهتر از انتخاب یک کت هماهنگ با شلوار جین است.

کت‌ های اسپرت، بر خلاف کت‌ های کت و شلوار، قرار نیست با شلوار شما همخوانی داشته باشند و در واقع زمانی بهترین ظاهر را دارند که کنتراست شدیدی با آن‌ ها ایجاد کنند؛ بنابراین یک کت اسپرت رنگ روشن معمولاً با جین تیره خوب به نظر می رسد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز