Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 شهریور 1401

شلوار مناسب افراد لاغر چیست؟ + افراد لاغر چه شلواری بپوشند؟

 شلوار مناسب برای افراد لاغر کدامند؟

ما نکات خاصی را برای شما داریم که در صورت داشتن پاهای لاغر به شما کمک می کند که ظاهر خوبی داشته باشید:

  • از پوشیدن شلوار های تنگ خودداری کنید. شلوارهای تنگ یا شلوارهایی که از پارچه های کشسان تهیه شده اند، فرم پاهای شما را بیشتر نمایان می کند. تا حد امکان به سراغ شلوارهای جین بروید که در ناحیه کمر و ران آزاد هستند.
  • از شلوار جین راست یا بوت کات استفاده کنید. پوشیدن شلوار های راسته و مام استایل برای پر نشان دادن پاهای شما مناسب است. آنها به پاهای شما فرم می بخشند. همچنین گشاد بودن بیش از حد باعث می شود پاهای لاغر شما در شلوار گم شود. از شلوارهای جین جذب، شلوارهای چسبان و شلوارهای نازک اجتناب کنید زیرا اینها برای تأکید بر لاغری پاهای شما طراحی شده اند. شلوارهای دمپا و شلوارهای بگی در سایز مناسب برای افراد لاغر نیز ایده آل خواهد بود.
  • از پوشیدن شلوار جین با فاق بلند خودداری کنید، به خصوص اگر قد بلندی دارید. این باعث می شود شما لاغرتر به نظر برسید. شلوار با پهنای معمولی برای کمر را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید.

تأثیر رنگ بر روی شلوار مناسب پاهای لاغر چگونه است

 احتمالاً همه شما در مورد تأثیر رنگها بر روی ظاهر و استایل تان با خبر هستید. باید که رنگ‌های تیره باعث لاغرتر به نطر رسیدن شما می‌شوند. رنگ‌های روشن‌تر مثل سفید، آبی و یخی به پاهای شما فرم بهتری می‌دهند. شما می‌توانید به راحتی شلوار رنگ روشن خود را با یک تاپ تیره ست کرده و استایل بسیار جذابی را برای خود بسازید.

 درست است که رنگ‌های روشن باعث چاق‌تر به نظر رسیدن با های شما می‌شوند اما به این معنا نیست که شما می‌توانید از رنگ‌های روشن شلوار های جذب استفاده کنید! در هر صورت بهترین گزینه برای شما استفاده از شلوارهای گشاد و روشن می‌باشد.

شلوار مناسب آقایان لاغر : فرم اندام مستطیلی شکل

ویژگی‌های اندام به این شرح است: کمر، سرشانه و پاها در یک راستا قرار گرفته‌اند. بازوها و ران‌های شما لاغر هستند. شلواری که  انتخاب می‌کنید باید این لاغری را پوشش دهد و هیکل شما را متناسب سازد.

شلوار جین تنگ

جین تنگ حجم ساق پا و ران را برای شما متناسب می‌کند و تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب لباس مناسب برای بالاتنه‌ است. بهتر است آن را با پیراهن یا ژاکتی ست کنید که در عین فرم دادن به اندام، مناسب باشد.

شلوار مجلسی مناسب 

برای انتخاب شلوار مجلسی آقایان لاغر اندام کافیست به سراغ مدل‌های تنگ بروید. قوانینی که در مورد شلوار جین و رنگی گفته شد را برای این شلوارها نیز اعمال کنید.

شلوار رنگی

شلوار باید اندازه بدن باشد و به درستی روی کمر فیت شود. این شلوارها با حجم دادن به بدن، شما را پرتر نشان می‌دهند. می‌توانید رنگ‌های خاکستری، سفید یا آبی را انتخاب کنید که به خوبی روی بدن شما می‌نشینند. ولی به سراغ شلوارهای طرح‌دار و الگودار نروید. چرا که ممکن است در صورت انتخاب مدل نامناسب هیکل شما کوچکتر و لاغرتر دیده شود.

شلوار های راسته یا گشاد
اول از همه باید بگم که بهتره همیشه لباس هاتون رو از رنگ های روشن انتخاب کنین چون رنگ روشن باعث میشه اندام بزرگتر از حد واقعیش دیده بشه. خانوم هایی که پاهای خیلی لاغری دارن و یا پاهاشون از هم فاصله داره، حتما باید از شلوار هایی که یکم آزاده استفاده کنن. شلوار های پارچه ای پیلی دار که راسته هستن یکی از بهترین انتخاب ها میتونه باشه. شلوار های جین و لگ های اسکینی و جذب رو فراموش کنین و به جاش از شلوار های جین راسته یا کتون استفاده کنین که به پاهاتون نچسبه و لاغری پاهاتون رو نشون نده.

شلوار رسمی مناسب برای آقایان لاغر و قدبلند

آقایانی که پاهای لاغری دارند باید در اندازه گیری شلوارهای خود بسیار دقت کنند. سایز شلوار مردانه همیشه با دو عدد مشخص می‌شود: دور کمر و طول داخلی پاچه شلوار. اما یک چیزی که آقایان همیشه باید دقت کنند این است که : این دو عدد هیچ معیاری از میزان تنگی و گشادی پاچه‌های شلوار و یا میزان گشادی فاق را برای شما بیان نمی‌کند و باعث ایجاد مشکل برای آقایان لاغر و قدبلند می‌شوند. به همین دلیل است آقایانی که لاغر هستند در پیدا کردن شلواری که برایشان گشاد یا کوتاه نباشد دچار دردسر می‌شوند. برخی برندهای بین المللی برای آقایان قدبلند لباس‌های خاصی طراحی و تولید می‌کنند که این مشکلات را برطرف کرده است اما با شما برای رفع این مشکل می توانید از یک خیاط نیز کمک بگیرید زیرا سایز شما در انخاب شلوار متناسب برای شما بسیار مهم است.

در حالت کلی اگر شما جز آقایانی هستید ک پاهای لاغری هستید مناسب ترین شلوار برای شما شلوارهای راسته و یا شلوارهایی هستند که پیلی دارند.

آقایانی که دارای پاهای لاغر و بلند هستند می توانند از شلوارهایی استفاده کنند که پایین آن ها را تا بزنند زیرا این مدل فقط به آقایان قد بلند با پاهای لاغر می آید.

آقایان لاغر اندام با پاهای لاغر می توانند از شلوارهایی استفاده کنند که بر روی پارچه ی آن ها طرح دارد زیرا آن ها باعث می شوند پاهای شما پرتر دیده شود.

همچنین اگر جز آقایانی هستید که دارای پاهای کشیده و لاغر هستید می توانید از شلوارهایی با رنگ روشن نیز استفاده کنید.

کلام پایانی…

این مقاله در رابطه با افراد لاغر بود که تقدیم شما شد امیدواریم بهره کافی را از این پست برده باشید و توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا درودی دیگر بدرود

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز